Əsas səhifə » 2010 Fevral 28 » Sheytan Cənnətdən Nə üçün qovuldu?
5:46 PM Sheytan Cənnətdən Nə üçün qovuldu? | |
Sheytan Cənnətdən Nə üçün qovuldu?
Uca Allah, İblisi üsyanından ötəri qovmamış, sorğuya çəkmişdir. Sorğusunda üzr bəyan etmə yerinə qürur və qürurla göstərdiyi inad və küfrdən ötəri də tapıldığı mövqedən endirmiş, yerindən çıxarmış "en oradan çıx, artıq alçaqsan, kiçiksən" deyə yerindən atıb salaraq, alçaltmış və alçatmış, birinci "çıx" əmrinin mütləq oluşuna görə o anda bu çıxarmanın hələ əbədi bir qovma olmadığı aydın olmaqdadır.
Əgər İblis ağıllanıb ədəbini geyinsə, düzəlməyə üz tutsaymış əfvi olabiləcək olarmish. Necə ki, zaman tanıma xahişi bir dərəcəyə qədər yerinə yetirilmişdir. Lakin bunun üzərinə şükr və düzəlmə yerinə tamamilə şişib haqq yola və iman edənlərə və doğru yolda ol/tapılanlara qarşı pislik etməyə əbədi olaraq, əzm etdiyini ortaya qoyduğu zamandır ki əmriylə tamamilə qınanmağa, qovulmağa və axirətdə də özünə uyanlarla birlikdə əbədi əzaba məhkum edilmişdir. İblisin, yaradıcını və axirəti inkar etmədiyi halda bu düşmə və bədbəxtliyinə səbəb qürur və qürur ilə hissiyyata tabe olması və bu şəkildə arzusuna uyğun olmayan xüsuslarda, ilahi əmrə sataşıb hücum etmə fikirində olmasi olmuşdur. Onda bu xüsusiyyətin ortaya çıxmasına da, insanın xüsusi bir şərəf ilə yaradılması və səcdə əmrini qazanması səbəb olmuşdur. Buna qarşılıq İblisin əcəlinin təxir olunmasında da insanın düşməsinə yaxın səbəb, öz səhvləridir. Lakin bu səhvlərin qarşılıqlı olaraq bir-birləriylə əlaqədar istiqamətləri vardır. Allaha qarşı sərbəst qalmaq istəyən İblis insan ilə imtahan vermiş oldugu kimi, İblis kimi sərbəst qalmaq sevdasına düşəcək olan insanlar da İblis ilə imtahan qılınmışlar. Bu halda yaradılışlarıyla İblisin düşməsinə səbəb olmuş insanlar, öz iradələriylə onun aqibətinə düşməmək üçün yaradılışlarına bəxş edilən bu əzəli nemətin şükr haqqını yerinə yetirməli və İblisin icazəyə getməkdən son dərəcə çəkinməlidir. Və bilməlidir ki, İblisin göstərdiyi xasiyyətlərdən hansı bir kimsədə varsa, onda şeytandan bir xasiyyət var deməkdir və onun düzəldilməsinə çalışmalıdır. Möhlət Verilişi Tamamilə tək qalan şeytan bu dəfə intiqam arxasına düşdü. Hədəf insan idi. Çünki insan üzündən ilahi rəhmətdən uzaqlaşdırılmışdı. Məqsədinə çata bilmək üçün də Allahdan qiyamətə qədər möhlət istədi. Şeytan, "İnsanların təkrar diriləcəkləri günə qədər mənə möhlət ver" (Ə'raf, 14) deyə Allaha yalvardı. İnsanların təkrar diriləcəyi gündən məqsəd isə sura ikinci üfürülüş zamanıdır. Bu şəkildə yalvarmaqla, təkrar dirilmədən sonra artıq ölümün olmayacağını bilir və beləcə ölümdən xilas olacağını sanırdı. Heç bir varlığın hər hansı bir dilək və duasını topdan rədd etmək, şanından olmayan uca Allah, hüzur/dincliyindən qovduğu İblisin belə xahişini mütləq surətlə rədd etməyərək: Allah da, "Sən müddət verilənlərdənsən" dedi. (Ə'raf, 15) Müəyyən bir zamandan məqsəd isə, sura birinci üfleniş zamanıdır. Bununla o, zillət və təhqir dolu bir həyatı ölümə seçdi. Onun üçün əsas eniş də bu oldu.
Şeytanın Vəzifəsi
Şeytan, səhvini anlayıb tövbə edərək günahını bağışlatma yoluna getmədi Əksinə daha da azğınlaşdı. Özünə, qiyamətə qədər məşğul ola biləcəyi bir hədəf seçdi. Bu insan idi. Könülündəki intiqam duyğularını cüretkar bir əda ilə Uca Allaha belə açıqladı:
" İblis, "Rəbbim! Məni azdırmağına qarşılıq, and olsun ki yer üzündə pislikləri onlara gözəl göstərəcəyəm, içlərində ixlasa çatdırılmış qulların xaric, onların hamısını azdıracağam" dedi. " (Hicr, 39-40) O bilinən vaxta qədər möhlət icazəsini alan İblis Ya Rəbbi! dedi, məni azdırmağına qarşılıq and içərəm ki və ya azğınlığıma hökm etməyin səbəbi ilə; yəni Allah qatından qovulmuş, yaxşılıq və rəhmətdən uzaqlaşdırılmış bir lənətlənmiş, belə bir möhlət icazəsini əldə edincə şişər də onu azğınlığa bir təşviq vasitəsi olaraq qəbul edər. Belə şişirtməyin haqqı üçün və ya palçıqdan yaradılanı kiçik hesab edib secdeetmediğimden ötəri mənim azğın üsyankar olduğuma hökm etməyindən ötəri mütləq mən, yer üzündə onlara bəzəmə edəcəyəm. Yəni maddələrini bəhanə edərək o quru palçığı, o iy verər palçığı, onlar üçün bəzəyib insanlığın əsas yüksəlməsinə vəsilə olan ruhdan daha xoş, daha bəzənmiş, daha qiymətli göstərəcəyəm. Və mütləq hamısını azdıracağam. Ayədəndə aydın olacağı kimi şeytana, Allahın xalis qulları üzərində təsir ola biləcək heç bir güc verilməmişdir. Binanyaleyh düşüncəsində, yaşayışında və xasiyyətində şeytana qarşı olan insan, "Allahın qulu" sifətini qoruyacaq. Şeytana aid bir xüsusiyyəti daşıyan kimsədə isə, şeytandan bir xüsusiyyət var deməkdir. Ardi var...
| |
|
Total comments: 1 | ||||||
|