Əsas səhifə » 2012 Iyul 16 » Şeytanın İnsan Qılığına Girməsi-2
3:32 PM Şeytanın İnsan Qılığına Girməsi-2 | |
Bizim ən əhəmiyyətli problemimiz, Qurani Kərimin digər aləmlərlə əlaqədar etdiyi bütün şərhlərə və bu qədər rəvayətə inanmağımızdır! Allah (c. c.) Qurani Kərimdə belə buyurur: "O, göylərdə və yerdə olan hər şeyi özündən bir lütf olaraq sizin xidmətinizə vermiştir." Şeytanın insan bədəninə girməsi və onunla əlaqə yaratması insanın içində hər hansı bir şeyə qarşı vəsvəsə meydana gətirməsi halları baş verir. Bu səbəblə, insanın bu cür mənfi zərərli vəsvəsələrə etiraz etməsi olduqca çətindir. Kənardan, bizlər şeytanın sadə və sadə olduğunu düşünürük. Halbuki şeytan hədis və rəvayətlərdən aydın olacağı üzrə, hər məsələdə bütün şeytanları və kafir cinləri yığmaqda və insanı aldatmaq üçün müxtəlif yollar sınamaqdadır. Bizlər hələ şeytanın bu hücumları necə reallaşdırdığını təsvir edə bilmirik; amma Ayetullah Behcet şeytanın hucumuna məruz qalan insanı meydanda dörd bir tərəfdən üzərinə güllə yağan bir insana bənzətmişdir. Sözünü əməl etdiyimiz müəllim, insanın şeytanın ordusu qarşısında sonsuz ilahi əzəmətə sığındığını ifadə edərək " bununla birlikdə insan hidayət əsasına söykənən ilahi sünnə və yaradılış gərəyi asanca şeytanı güclərə qalib gələ bilir" dedi. (?) Allame Tabatabai, Quranın möhkəm ayələrindən gətirdiyi nümunələrlə cinlər aləminə bağlı xüsusları belə buyurur: Cinlər aləmi insanın yaradılışının bir parçasıdır. Gözlə görülməzlər. İnsan yaradılmadan əvvəl cin tayfasi vardı. Cinlər atəşdən yaradılmışdır. İnsan həyatında olduğu kimi cinlərin həyatında da doğulmaq, yaşamaq, ölmək və axirət həyatı vardır. Qadın-kişi iki cins halında yaradılmışlar. Bəzi insanlar öz iradə və istəkləriylə cinlərin əmrinə girə bilirlər. Şeytanın vəsvəsə və təlqinləri, insan üzərində o qədər təsirli ola bilir ki, hətta bəzən insan var gücüylə sarıldığı bu vəsvəsələrin təsiriylə, şeytanı belə çaşdıracaq şəkildə, şeytana daş çıxardacaq mövqeyə gəlir. Bir başqa xüsus, şeytanın maşası olan hər bir insanın, daha əvvəl də söylədiyimiz kimi, bunu ya öz iradəsi ilə ya da başqa bir insanın istəyi ilə etməsidir. Çünki insan kainatdakı varlıqlar arasında ən yüksək mərtəbəyə malikdir. İnsanın yaradılışı gərəyi iki təbiəti vardır. Biri, Yaradandan ötəri yaradılanları sevmək surətiylə hasil olan kamala çatma arzusu; digəri isə nöqsanlıqdan nifrət əməkdir. Şeytandan nifrət etmək, insanın kamala çatmasını sürətləndirən bir yoldur. Şeytanın insana müsəllət olması insanın iradəsi ilə mümkündür. Şeytanın bizə nüfuz etməsini önləmək və bu xüsusdakı iradəmizi daha da gücləndirmək istəyiriksə, Allah (c.c.)ın haram və halal etdiyi mövzularda və hətta şübhəli mövzularda belə daha həssas davranmamamız lazımdır. tebyan | |
|
Total comments: 0 | |