Əsas səhifə » 2010 May 21 » Şeytan
9:00 PM Şeytan | |
Möhlət Verilişi
Tamamilə tək qalan şeytan bu dəfə intiqam arxasına düşdü. Hədəf insan idi. Çünki insan üzündən ilahi rəhmətdən uzaqlaşdırılmışdı. Məqsədinə çata bilmək üçün də Allahdan qiyamətə qədər möhlət istədi. Şeytan, "İnsanların təkrar diriləcəkləri günə qədər mənə möhlət ver" (Ə'raf, 14) deyə Allaha yalvardı. İnsanların təkrar diriləcəyi gündən məqsəd isə sura ikinci üfürülüş zamanıdır. Bu şəkildə yalvarmaqla, təkrar dirilmədən sonra artıq ölümün olmayacağını bilir və beləcə ölümdən xilas olacağını sanırdı. Heç bir varlığın hər hansı bir dilək və duasını topdan rədd etmək, şanından olmayan uca Allah, hüzurundan qovduğu İblisin belə xahişini mütləq surətlə rədd etməyərək: Allah da, "Sən müddət verilənlərdənsən" dedi. (Ə'raf, 15) Müəyyən bir zamandan məqsəd isə, sura birinci üfleniş zamanıdır. Bununla o, zillət və təhqir dolu bir həyatı ölümə seçdi. Onun üçün əsas eniş də bu oldu. Şeytanın Vəzifəsi Şeytan, səhvini anlayıb tövbə edərək günahını bağışlatma yoluna getmədi Əksinə daha da azğınlaşdı. Özünə, qiyamətə qədər məşğul ola biləcəyi bir hədəf seçdi. Bu insan idi. Könülündəki intiqam duyğularını cüretkar bir əda ilə Uca Allaha belə açıqladı: "İblis, "Rəbbim! Məni azdırmağına qarşılıq, and olsun ki yer üzündə pislikləri onlara gözəl göstərəcəyəm, içlərində ixlasa çatdırılmış qulların xaric, onların hamısını azdıracağam" dedi. " (Hicr, 39-40) O bilinən vaxta qədər möhlət icazəsini alan İblis Ya Rəbbi! dedi, məni azdırmağına qarşılıq and içərəm ki və ya azğınlığıma hökm etməyin səbəbi ilə; yəni Allah qatından qovulmuş, yaxşılıq və rəhmətdən uzaqlaşdırılmış bir lənətlənmiş, belə bir möhlət icazəsini əldə edincə şişər də onu azğınlığa bir təşviq vasitəsi olaraq qəbul edər. Belə şişirtməyin haqqı üçün və ya palçıqdan yaradılanı kiçik hesab edib secdeetmediğimden ötəri mənim azğın üsyankar olduğuma hökm etməyindən ötəri mütləq mən, yer üzündə onlara bəzəmə edəcəyəm. Yəni maddələrini bəhanə edərək o quru palçığı, o iy verər palçığı, onlar üçün bəzəyib insanlığın əsas yüksəlməsinə vəsilə olan ruhdan daha xoş, daha bəzənmiş, daha qiymətli göstərəcəyəm. Və mütləq hamısını azdıracağam. Ayədəndə aydın olacağı kimi şeytana, Allahın xalis qulları üzərində təsir ola biləcək heç bir güc verilməmişdir. Binanyaleyh düşüncəsində, yaşayışında və xasiyyətində şeytana qarşı olan insan, "Allahın qulu" sifətini qoruyacaq. Şeytana aid bir xüsusiyyəti daşıyan kimsədə isə, şeytandan bir xüsusiyyət var deməkdir. | |
|
Total comments: 0 | |