Çərşənbə günü, 2022-12-07, 11:29 PM
Allahın Peyğəmbəri (s): «Zirəklərin ən zirəyi günahlardan çəkinmək, axmaqların ən axmağı isə günah işlər görməkdir»
Əsas səhifə » 2012 » Avqust » 12 » Əmrimiz Altındakılara Necə Davranmalıyıq? -1
7:17 AM
Əmrimiz Altındakılara Necə Davranmalıyıq? -1
Əmrimiz Altındakılara Necə Davranmalıyıq? -1


İlahi tədbir və tərbiyəni, şəfqət və mərhəmətdən ayrı düşünə bilmərik!
Allah, Rəhman və Rəhmdir (Fatihə Surəsi/3). Yəni bağışlayan və mərhəmət edəndir.
"Rahman"‌  və "Rahim"‌ adları, şanı uca Allahın Qurani Kərimdə zikrolunan iki sifətidir. Mübaliğə vəznində istifadə edilən və Allah Təalanın rəhmətinin çox geniş və bol olduğu ifadə edən "Rahman"‌ sifəti, əzəldə bütün məxluqatı içinə alarkən, "Rahim"‌ sifəti də məxluqat arasında Allaha qarşı mükəlləf sahibi olduqlarının şüurunda olan xüsusilə də möminləri əhatə edir.
Allah Təala, mərhəmət etməyi öz üzərinə fərz etmişdir. " Rəbbiniz Özünə rəhmli olmağı əzəldən yazmışdır;"‌ (Ən'am Surəsi, 54) ONun rəhməti hər şeyi əhatə etmişdir. "Mərhəmətim isə hər şeyi əhatə edir."‌ (Ə'raf surəsi, 156). İnsanlara göndərdiyi peyğəmbər və endirdiyi kitab rəhmətinin bir cilvəsidir. "Və biz səni ancaq aləmlərə rəhmət olaraq gönderdik."‌ (Ənbiya Surəsi, 107). Yaratması da rəhmətindəndir. Əgər Allah günahkar qullarını cəzalandırırsa, bu da dahi ilahi tərbiyə əsasında ONun bir lütfüdür. Qullarının günahlarını bağışlamaq, tövbələrini qəbul etmək, qüsurlarını örtmək və keçmişdəki səhvlərini düzəltmələri üçün onlara fürsət yaratmaq, bəli bütün bunlar Allah Təalanın sonsuz rəhmət və mərhəmətinin təcəllisidir. 
 Rəbbimizi, hər gün əda etdiyimiz namazlarımızda ONun ən əhəmiyyətli iki sifətini ən az otuz dəfə (iki dəfə Fatihə surəsində və bir dəfə artımmı surələrdə oxunar) təkrar edərək altmış dəfə rəhmət sifətiylə təsbeh etməmiz də bunun təəccüblü bir nəticəsidir.
Allahın "Rahman"‌ və "Rahim"‌ adları gerçəkdə özlərini həyatda hər şeydən çox bu ilahi əxlaqa (şəfqətli və mərhəmətli olmağa) həsr etmələri üçün bütün insanlara bir dərsdir. Bu baxımdan insan və Allah arasındakı əlaqə, kölə və mərhəmətsiz əfəndisi arasındakı əlaqə ilə əsla qarışdırılmamalıdır.
Köləlik tarixində bunları oxuyuruq: "Kölə sahibləri onlara olduqca  qatı və mərhəmətsiz davranardı. Bir kölə, əfəndisinə xidmətdə kiçik bir qüsur etsə ağır bir şəkildə cəzalandırılardı; qırmanclanıb zəncirə vurular, mədənlərdə işlədilər, yeraltında qaranlıq və qorxunc mahzenlerde hapsedilirdi. Qüsuru böyüksə edam edilirdi."‌ (Albert Malh Roma tarixi C. 1 S. 150)
Başqa bir yerdə isə belə deyilir:
" Məhkum kölə, yırtıcı heyvanların olduğu qəfəsə atılar ölənə döyüşdürülərdi. Canını qurtarmağı bacarsa qəfəsə başqa bir yırtıcı heyvan buraxılırdı."‌
Bəli, əfəndilərin kölələrinə davranış şəkli belə idi. Ancaq, Aləmlərin Rəbbi Allah (c. c.), Quranın bir çox yerində " Qullarım mənim buyruqlarıma uyğun gəlməz də daha sonra bundan ötəri peşman olsalar onları bağışlarım"‌ buyurur. Məsələn Zumər surəsi 53. 
Ayədə belə deyilir: " (Qullarıma mənim bu sözümü) de: "Ey Mənim özlərinə qarşı həddi aşmış qullarım! Allahın rəhmindən ümidinizi üzməyin. Şübhəsiz ki, Allah bütün günahları bağışlayır. O, həqiqətən, Bağışlayandır, Rəhmlidir!”
 
Buna görə, "Rahman"‌ və "Rahim"‌ adlarının "Rəbbi-l Alemin"‌ təbirindən sonra gətirilməsi, Allahın qüdrət sahibi olmasına qarşı, qullarına şəfqətli və mərhəmətli davrandığına işarə etməkdədir.

tebyan
Category: Exlaq | Baxış: 1071 | Added by: Mursəlat | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Yalnız qeydiyyatdan keçmiş şəxslər şərh əlavə edə bilər.
[ Qeydiyyat | Giriş ]