Əsas səhifə » 2010 Iyul 8 » Mehrem, namehrem
11:50 AM Mehrem, namehrem | |
Mehrem, namehrem
Mominlerin emiri Imam Eli ibn Ebu Talib (e) Kufe mescidinde muselmanlara etdiyi tovsiyyelerin birinde buyurur:"Xalqdan heya etmeyen, Allahdan da heya etmez. Heyanin en yuksek zirvesi insanin ozunden heya etmesidir. Heya her gozelliye ve yaxshiliga catmaq ucun vasitedir. Heya butun yaxshiliqlarin acaridir. Heya butun pisliklere mane olur. Heya iffetliyin sebebidir. Insanlarin en axmagi haqqi demeye utanirlar". Allahin insana bexsh etdiyi nemetlerden biri de ifadeetme, gorme qabliyyetidir. Insan ona bexsh olunan bu nemetlerden yaxshi meqsedle de istifade ede biler,onu Allahdan uzaq salacaq pis meqsedle de. Dinimiz namehreme baxmaq, hemcinin ozunu namehremin baxishindan qorumaq ucun xususi gosterishler verir:
Er ve arvad lezzet meqsedile olsa da, bir-birinin butun azalarina baxa biler. Onlardan bashqa, diger shexslerin-ister qadinin qadina,isterse de kishinin kishiye, ister kishinin qadina ve isterse de qadinin kishiye lezzet meqsedile baxmasi haramdir. Namehrem kishi hekimin zeruri hallarda bashqa bir qadinin bedenine el vura ve ya baxa biler.. Mehrem ve namehrem Meherem olmagin yollari: Nesebi:qohumluq yolu ile
Peygember (s.e.s)"Her bir dinin oz tebieti var. Islamin da tebieti heyadir, size heyali olmagi tovsiyye edirem". Sebebi: Evlenmek yolu ile
Riyazi: Sud vermek yolu ile
Kishiye mehrem olub evlene bilmediyi qadinlar
Ana ve nenesi (hem atanin anasi, hem de ananin anasi) Qizi ve neveleri Bacisi Bacisi qizlari Qardasi qizlari Bibisi (hem oz bibisi, hem de ata ve anasinin bibisi) Xalasi, hem oz xalasi, hem de ata ve anasinin xalasi) Qadina mehrem olub evlene bilmeyen kishiler Ata ve babasi Ogul ve neveleri Qardashi Bacisi oglanlari Qardashi oglanlari Emisi (hem oz emisi,hem de ata ve anasinin emisi) Peygember (s.e.s)" Insanin en agillisi onlarinen heyalashdiran heyalisidir. Heyasi olmayanin imanida olmaz" Dayisi (hem oz dayisi, hem de ata ve anasinin dayisi) Yuxarida qeyd olunan shexslerden bashqa, bezi shexsler sud vermek ve ya evlenmek yolu ile insana mehrem olurlar. Bunlardan bashqa shxesler kishi ve qadina mehremdirler. Evlenme yolu ile kishiye mehrem olan qadinlar Arvadi Arvadinin ana ve nenesi Arvadinin bashqa kishiden olan qiz ushaqlari Analiq Gelin kebinde oldugu muddetde kishi heyat yoldashinin bacisi ile evlene bilmez. Bu yalniz heyat yoldashi dunyasini deyishseydi ve ya onu boshadigi teqdirde mumkundur. Evlenme yolu ile qadina mehrem olan kishiler Eri Erinin ata ve babasi Erinin bashqa qadindan olan ogul ve ya nevesi Ataliq Qizinin eri Sudicme yolu ile olan mehremlik Eger sud icen ushaq oglandirsa, ashagida sadalanan qadinlar ona mehrem olurlar: Sud veren qadinin ozu Sud veren qadinin ana ve nenesi Sud veren qadinin bacisi Sud veren qadinin bibi ve xalalari Sud veren qadinin qizi ve neveleri Ushaq sudunu icdiyi qadinin erinin sud ovlari hesab olunur Eger sud icen qizdirsa, ashagida sadalanan kishiler ona mehrem olurlar: Sud veren qadinin eri Hemin kishinin atasi Hemin kishinin ogul ve neveleri Hemin ksihinin qardashlari Hemin kishinin dayi ve emileri Sud veren qadinin qardashlari Sud veren qadinin ogul ve neveleri Sud veren qadinin emi ve dayilari Qeyd: Yuxarida qeyd olunan shexsler yalniz sud icen shexlere mehrem olurlar. Sud vermeyin shertleri Ushaq bir qadindan sud emmelidir. Qadinin sudu haram olmamalidir. Yeni zinadan emele gelen ushagin sudunu bahsqa ushaga verseler, ushaq emdiyi sud vasitesile kimseye mehrem olmur. Sud teze dogushdan olmalidir. Yeni ushqa tezelikce dogmamish qadinin sudunu emse ve hemin qadinin sudunden bashqa ushaqlar da qidalansa, mehremliye sebeb olmur. Sud xalis olub bashqa sud ve ya mehlullarla qarishmamalidir. Ushaq sudu eyni kishide olan qadindan emmelidir.. Yeni eger qadin ushaga sud verdiyi muddetde erinden boshanib bashqa bir kishiye ere gederse ve ondan da ushagi dunyaya gelerse ve hemin ushaga sekkiz defe sud vererse, mehremliye sebeb olmaz. Ushaq xestelik uzunden emdiyi sudu qaytarmamalidir. Ushaq 15 defe doyana qeder ve ya nezere carpacaq derecede sud emirse, mehrem olmur. Uhsaq iki yashina qeder olarsa. Demeli, ushaq iki yashindan sonra bashqa qadindan sud emerse, kimseye mehrem olmur. Mehremliye sebeb olan sudverme iki yol ile subuta yetirilir:
a) Insanin etibar etdiyi bir nece neferden bu barede eshitmesi ile b) Iki adil kishinin sudvermeye shahidlik etmesi ile (yeni qeyd olunan muddet erzinde ushagin sud anasindan sud emdiyine shehadet vermelidir). Ushaq bir gece-gunduz bahsqa qida almamali ve ya bahsqa qadindan sud emmemelidir. Lakin yemek cuzi miqdarda olarsa, eybi yoxdur. Ushaq 15 defe eyni qidanin sudunu emmeli ve bu muddetde bahsqa qadinin sudunu emmemelidir. Ushaq diri qadinin sudunu emmelidir. Ibratamiz sohbet
Hezret Muhemmed (s.e.s) dunyaya geldikden sonra anasi Aminenin sudu az oldugundan babasi Ebdul Mutellib onu Mekkenin yaxinliginda meskunlashan Beni-Sed qebilesine aparir ve orada onu Helime adli qadina hevale edir. Bundan sora susuzluqdan eziyyet ceken Beni-Sad qebilesi firavan heyat surmeye bashlayir. Helimenin sudu bir-besh artir. Beni-Sed qebilesinin iller boyu quruyan su quyulari dolub dashir. balaca Muhemmed (s.e.s) 5 yashina catdiqdan sonra sud anasi Helime onu Mekkeye getirib dogma anasina tehvil verir. | |
|
Total comments: 3 | |
|