Əsas səhifə » 2009 Sentyabr 28 » (imam Seccad (e)-in 'Risaletul-huquq' kitabinin sherhi)
1:43 PM (imam Seccad (e)-in 'Risaletul-huquq' kitabinin sherhi) | |
USTADIN HAQQI
'Muellimin haqqi senin boynunda odur ki, ona hormet edesen. ders meclisini mohterem bil, dersine yaxshi qulaq as, ona tamamile diqqet et. ona komek et ki, senin ehtiyacin olani sene oyretsin. bu yolda aglini hazir, dushunce, hush ve qelbini ona tapshir. gozlerini oyrenmekden otru tamamile ona teref dik. bu da yalniz, lezzetleri terk edib, shehvet ve isteklerini azaltmaqla mumkundur. bil ki, elmden sene oyretiyi sheyi, onun elchisi olub, bilmeyenlere chatdirmalisan. sene vacibdir ki, bu risaleti yaxshi yerine yetiresen. vezifeni yerine yetirmekde xeyanet etmeyesen. ohdene aldigini chatdirmaqda ve onu berpa etmekde yaxshi emel et! Allahdan bashqa hech bir guc-quvve yoxdur!' 'mekarimul-exlaq'kitabinda hemin movzuda bashqa cumleler neql olunur. ona ishare edirik: 'muellimin muqabilinde sesini ucaltma. onun sual sorushdugu shagirdlerin hech birinin evezinden cavab verme. tainki, ozu cavab versin. onun meclisinde bashqasi ile danishma ve hech kimin qeybetini etme. her vaxt senin huzurunda onu pislikle yad etseler, ondan mudafie et. eyblerini gizle, feziletlerini ashkar et. onun dushmeni ile oturma ve dostu ile dushmenchilik etme. eger bele etsen, Allahin melekleri shehadet vererler ki, Allahi nezerde tutmusan ve muelliminin elmini insanlara gore yox, Allaha gore oyrenmisen!' imam seccad (eleyhissalam)-in muellim baresinde neql etdiyi huquqlarin mecmuesi, xulase sheklinde ashagidakilardan ibaretdir: 1. muellimi boyuk bilib, hormet etmek.
2. elm ve bilikde muellimden komek almaq. 3. muellimin huzurunda metlebi oyrenmek uchun qelbi hazirlamaq. 4. sesini ustadin sesinden chox ucaltma. 5. sual vaxti bashqasinin yerine cavab verme. . muellimin muqabilinde qeybet etme.
7. eger senin muqabilinde mueliminin pisliyine danishsalar, onu mudafie et. 8. muelliminin eybini ort. 9. muelliminin feziletlerini ashkar et. 10. muelliminin dushmenleri ile oturma. 11. muelliminin dushmeni ile dostluq etme!
ELMIN MEQAMININ EHEMIYYETI muellimin haqqi baresindeki behsin bashlangicinda yaxshi olar ki, bir az da elmin islam ve Qur`anda elmin deyerinden soz achaq. elmin deyeri hamiya aydindir. her bir insan fitri olaraq elmi chox sevir, elmin ve alimin muqabilinde tevazokardir. islam peygemberi (selllellahu eleyhi ve alehi ve sellem)-e ilk defe vehy olunarken elm movzusunda danishilir: Qur`an buyurur: 'seni yaradan rebbinin adi ile oxu!' rebb ve terbiyet meselesi yaranmish ve xilqet meselelerinden olub, muhum elmi metleblerdendir. oxumaga emr olunmasinin ardinca, qelemle te`lim movzusu beyan olunur, buyurur: 'o rebbin ki, qelemle (yazmagi) oyretdi. o rebbin ki, insana bilmediklerini oyretdi.' te`lim, bilik oyretmek, oyrenmek, qelem ve yazmaq ve nehayet, insanin bilmediklerini oyretmek. bu movzu o qeder muhumdur ki, vehyin bashlangicinda insanin yuksek elmi meqama chatmasi ve insaniyyetin ali derecelerinden sayilib, maddi alemden melekut alemine ve Allaha yetishmekle beyan olunur.
Qur`an, elm ve bilik movzusunda insanlarin vicdanlarini munsifliye chagirir, buyurur: 'de ki: hech bilenlerle bilmeyenler (alimle-cahil) eyni ola bilermi` Allahin ayelerinden, delillerinden yalniz, agil sahibleri ibret alar!' eger Qur`an deyirse: 'de ki: murdarla temiz bir ola bilmez!' 'kor ile goren eyni olmaz! zulmetle nur da eyni deyildir! kolge (serin) ile isti eyni olmaz!' ayelerdeki 'pak, goren, nur ve golge', elm ve bilik me`nasindadir. bashqa terefden, 'murdar, kor, zulmet ve isti'sozleri de nadanliq ve cehalete isharedir. Qur`an bashqa yerde buyurur: 'onlara bele cavab ver: menimle sizin aranizda Allahin ve kitabi bilenlerin shahid olmasi yeter!'
bu ayede, 'alim', peygemberliye shahid unvani ile 'Allah'in shehadetinin yaninda qeyd olunur. bu da alimin Allah yaninda meqam ve menziletini beyan edir. Qur`an buyurur: 'Allah sizden iman getirenlerin ve (xususile) elm bexsh edilmish kimselerin derecelerini ucaldar.' elm ve biliyin ehemiyyeti muxteser beyan olduqdan sonra muellim ve ustadin meqamina nezer salaq. muellimin meqaminin ehemiyyeti islam peygemberi (selllellahu eleyhi ve alehi ve sellem) buyurur:
'alimleri ziyaret etmek, Allah yaninda ke`be evini yetmish defe tevaf etmekden isteklidir. hemchinin, yetmish qebul olunmush hecc ve umreden feziletlidir. Allah onu yetmish derece yuxari qaldirar. rehmetini ona nazil eder ve melekler shehadet verer ki, behisht bele shexse vacib olub.' islam peygemberi (selllellahu eleyhi ve alehi ve sellem) ehalini alimlerin derslerinde ishtirak etmeye de`vet edir, buyurur: 'ey ebuzer! elmi muzakire ile meshgul olan alimin meclisinde oturmaq, Allah yaninda min gece oyaq qalib, her gece min reket namaz qilmaqdan feziletlidir. ey ebuzer! elmi movzulari arashdiran alimin huzurunda bir saat oturmaq, Allah yaninda min doyushde ishtirak edib, butun Qur`ani oxumaqdan efzeldir.' islam peygemberi (selllellahu eleyhi ve alehi ve sellem) yene de buyurur: 'alim ve muellim yaninda oturan her bir mo`mine, Allah buyurar: menim dostumun yaninda oturmusan. and olsun izzet ve celalima, seni behishtde onunla birlikde sakin edeceyem ve buna hech bir shey mane ola bilmez!'505
bu beyanda, tedris ve elmi muzakire ile meshgul olan muselman mo`min alim, Allahin dostu ve hebibidir. mertebeleri o qeder ucadir ki, onun dersinde ishtirak eden her bir telebe ve shagirde behisht vacib olur. elbette, bu savablar, o muellim ve shagirde chatir ki, Allahin raziligina xatir ders deyib, ders oyrensinler. hedefleri dunya olmasin! USTAD VE MUELLIMIN ROLU! imam cavad (eleyhissalam) buyurur: 'her kim natiq ve danishana qulaq assa, ona perestish etmish olur. eger danishan Allah terefinden olsa ve Allah sozu danishsa, eshiden ibadet etmish olur. eger danishan sheytanin dili ile danishsa, eshiden sheytana ibadet etmish olur.' bu hedisde, beyan ve sozun te`siri o hedde chatir ki, eger eshiden danishan muellimin sozune diqqet etse, sozun qiymetini yaxshi anlayar.
eli (eleyhissalam)-in malik eshtere tovsiyesi hezreti Eli (eleyhissalam) malik eshtere buyurur: 'ey malik! alimlerle chox oturub, ariflerle danishmagini choxalt. onlarin beyanlarindan, olkenin ishlerini mohkemletmekde ve senden evvelki insanlarin berpa etdiklerini tezeden berpa et!' muellimin roluna aid ehvalatlar! birinci: omer ibni ebdul ezizin ozu beni umeyye neslinden idi. ushaqlarla oynayarken, muaviyenin hezreti Eli (eleyhissalam) baresinde oyretdiyi soyushu tekrar edirdi. gunlerin birinde muellimi onun yanindan kecherken bu soyushleri ondan eshidir. ders vaxti onunla qezeble ve narahatcasina reftar edir. ele ki, naraziligin sebebini muellimden sorushur, muellim deyir: bu gun eshitdim ki, elini le`netledin. ne vaxtdan sene me`lum olub ki, o bu le`nete layiqdir`
omer muellime soz verir ki, bir daha o soyushu tekrar etmeyecek. bu reftar sebeb olur ki, omer ibni ebdul eziz xilafete geldikde, bu shuari aradan goturur ve qadagan edir. onun yerine gosterish verir ki, bu ayeni oxusunlar: 'Allah, edaletli olmaqi ve ehsan vermeyi emr buyurmushdur.' beli! bu, muellimin reftarinin kichik bir te`siridir. ikinci: yezidin oglu muaviye xilafete chatdiqdan bir neche gun sonra ehalini de`vet edir ve menbere chixib xilafetden iste`fa verir. mervan ve anasi ne qeder israr edirlerse, faydasi olmur. nehayet, bu fikre dushurler ki, goresen neye gore muaviye iste`fa verir. tehqiqatdan sonra bu neticeye geldiler ki, muellimi omer el-meqsusun onun heyatinda deyishiklik olmasinda boyuk rolu olub. muellimi tapib ona deyirler: sen neye gore elini sevmeyi onun qelbinde canlandirmisan` bu ishe gore xendek qazib muellimi diri-diri defn edirler. budur heyat yolunu evez etmekde te`sir gosteren muellim. bunun sebebine de butov bir milletin heyat yolu evez ola biler. Hansi muellimi sechek`
Allah-taala, Qur`anda bu movzunu bize aydinlashdirir ki, hansi muellimle ders oxuyaq ve kimin dersinde oturaq. buyurur: 'insan hele bir yemeyine baxsin! heqiqeten, biz yagishi bol yagdirdiq. sonra yeri yaratdiq. bele ki, orada den goyertdik.' ayenin zahiri me`nasi, insanin yemekleri baresindedir. chunki, yagish yagmasi, yerin yarilib den bitmesi ve bitkilerden soz achilib. lakin, vehye alim olan imamlarimiz (eleyhissalam) bunlari insanin ruhi ve me`nevi qidalarina yozurlar. merhum feyz kashani 'safi'tefsirinde bele yazir: 'imam baqir (eleyhissalam)-dan bu ayede 'qida ve team'in me`nasinin ne oldugu sorushulur. hezret cavabinda buyurur: meqsed elmdir. insan bilmelidir ki, elmi kimden ve hansi muellimden alir`' hemin yerde, feyz kashani yazir: team iki qismdir: cismani ve ruhani. chunki, insan cism ve ruhdan terkib tapmishdir. cismani qidalara ehtiyaci olduguna gore ona lazimdir fikirleshsin ki, yagish nece yagir, yer yarilir, toxumlar goyerir ve chetinlikle yerden chixirlar. hemchinin, insan ozunun ruhi qidasi baresinde de fikirleshmelidir. elm ve bilik, vehy sheklinde peygember (selllellahu eleyhi ve alehi ve sellem)-in muqeddes qelbine nece nazil olur`
terbiye olunmaq iste`dadi olan ruhlar bu vehy yagishindan istifade edirler. bu qidadan meqsed budur ki, oz elm ve biliyinizi ehli beyt (eleyhimussalam) yolu ile ele getirin. aydindir ki, saglam olmayan qida insanin cismine pis te`sir qoyub, onu olum heddine qeder chatdirdigi kimi eshidilen ve gorulenler de insanin ruhuna birbasha te`sir qoyur. o hedde qeder ki, onu inhirafa chekib insanin seadet ve xoshbextliyini viran edir. onun dunya ve axiretini dagidir. biz bu movzuda, kechmish behslerimizde qulaq ve goz baresinde behs etmishik. imam baqir (eleyhissalam)-in nezerinde muellimin haqqi! imam baqir (eleyhissalam) buyurur: 'alim ve muellimin huzurunda oturarken, ozun danishmagin evezine ondan metlebi eshitmeye daha chox meyl et. yaxshi qulaq asmagi oyren. nece ki, yaxshi soz danishmagi da oyrenmelisen. soz danisharken kimsenin sozunu kesme!'
umumiyyetle, kiminse danisharken sozunu kesmek, edebsizlik ve mezemmet olunmush haldir. xususile, eger danishan muellimdirse, shagird sebr etmelidir ki, muellim danishib qurtarsin, sonra danishsin. eger basha dushmediyi metleb varsa, bu vaxt sorusha biler. bu hedisde imam baqir (eleyhissalam), imam seccad (eleyhissalam)-in ishare etdiyi muellim huququna toxunmushdur. o da yaxshi qulaq asmaq ve muellimin sozunu yarida kesmemekdir. hezret Eli (eleyhissalam)-in nezerinde muellimin haqqi imam sadiq (eleyhissalam) buyurur ki, hezreti Eli (eleyhissalam) buyurur: muellimin ve ustadin huquqlarindan biri de budur ki, ondan chox sual etmeyesen. libasindan tutmayasan. onun yanina gelerken ve onun yaninda bashqa bir deste oturarken, hamiya salam soyle ve muellimine qarshi xususi salam ve ehtiram goster. onunla uzbeuz oturub edeb dizlerini yere vur. onun arxa terefinde oturma ve gozunle ustadin dediyinin xilafina bir sheyi ishare etme. onun huzurunda chox oturmaqla muellimini yorma. heqiqeten, alim, meyve veren agaca oxshayir. intizarda olmaq da lazimdir ki, agacdan meyve dushsun. muellimin agzina goz dikmek lazimdir ki, elm meyveleri ne vaxt insana teref tokulecek` '
hezreti Eli (eleyhissalam) bu hedisde, imam seccad (eleyhissalam)-in buyurdugu metleblere ishare etmishdir. indi ele bir muellim ve shagirde ishare edek ki, ozu Allahin 'ulul-ezm' peygemberlerinden olub. gorek bu shagird, muelliminin muqabilinde hansi edebe riayet edir, sorgu-sual ve elm oyrenmekle, bizlere bilik oyrenmek yolunu nece oyredir` Qur`anda muellimin ehtirami hezreti musa (eleyhissalam) ve xizr peygemberin ehvalati Qur`anda 'kehf' suresinde gelmishdir. bu ehvalatda musa (eleyhissalam)-a me`muriyyet verilir ki, muelliminin ardinca getsin ve bilmediklerini ondan oyrensin. Qur`an, hezreti xizr peygemberin adini ashkarcasina chekmir, ondan 'bendelerimizden biri' unvani ile ad aparir. lakin, choxlu revayetler, bu alim ve muellimi, xizir kimi tanitdirirlar. musa kelimullah (eleyhissalam), risalet sahibi olan peygemberlerden olmasina baxmayaraq, me`mur olur ki, muellime muraciet etsin. hezreti musa (eleyhissalam), israil ovladlarindan 'yushe ibni nun' adli shucaetli bir cavanla muellimi ardinca herekete gelir ve nehayet, onu tapir. Qur`an buyurur:
'musa ve yoldashi nehayet, muellimi tapirlar'. bu dahi muellimin xususiyyetlerinden biri budur ki, ona yuksek bende meqami vermishik. ikinci xususiyyeti budur ki, Allah terefinden ona boyuk rehmet ve fezl eta olunmushdur. uchuncu xususiyyeti, Allahin ona elm eta etmesi idi. bir shey shubhesizdir ki, bu shagird, (musa (eleyhissalam) muxtelif cehetlerden oz muelliminden ustun idi. lakin, butun elmlerin oz muellimi terefinden ona verilmeyeceni bilen halda, bu chetin sefere dozur ve muelliminin azaciq da olsa, elminden behrelenmek isteyir. muellimi ile gorusherek tam edeble sualini bele bashlayir: 'musa ondan sorushdu: oyredildiyin dogru yolu gosteren elmden mene oyretmek shertile sene tabe olummu`'(xizr) bele cavab verdi: sen menimle bir yerde olsan (toredeceyim ishlere) esla doze bilmezsen'. 'axi sen bilmediyin (batinine mahiyyetine beled olmadigin) bir sheye nece doze bilersen`''musa dedi: inshAllah sebrli oldugumu goreceksen. senin hech bir emrinden chixmayacagam!' bu sual-cavabda her bir shagirdin onu bilmesi ve emel etmesi olan edebler ve gosterishler goze deyir: birinci: musa (eleyhissalam) ozunu oz muellimine tabe ve terefdar kimi tanitdirir. ona gore de oz meqam ve mertebesini muelliminin meqamindan ashagi bilir.
ikinci: boyuk tevazokarligla sual edib, sorushur: 'icaze verirsinizmi sizin huzurunuzda elm oyrenim`'- ozunu en son tevazokarliqla muellime nishan verir. uchuncu: bu shagird, ozunu muellimin muqabilinde cahil ve nadan kimi tanitdirir. 'eger mene oyretseniz' cumlesi ile muellimine boyuk hormet ve meqam verir. dorduncu: shagird ve muellim elaqelerinde bu movzulara ishare olunur: tabe olmaq, te`lim, oyrenmek xidmeti. yeni, shagird ilk novbede muellimine tabe olmalidir ki, nehayetde, onun elm ve biliyinden behrelene bilsin. beshinci: 'eger mene oyretsen'cumlesinden me`lum olur ki, musa (eleyhissalam) yalniz, elm ardincadir. mal-dovlet ve meqam ardinca deyildir. bu da boyuk bir metlebdir ki, telebeler ve shagirdler tehsil merhelelerinde ona diqqet etmelidirler. shagirdin muellimden elmi cehetden istifade etmesinden bashqa hech bir niyyeti olmamalidir. altinci: 'oyredildiyin elmin' cumlesinden me`lum olur ki, musa (eleyhissalam) e`tiraf edir ki, xizra Allah-taala terefinden xususi elm oyredilmishdir. netice aliriq ki, muellimin meqami Allah yaninda ucadir ve besher elmini kokde, Allahdan alir.
yeddinci: 'inkishaf' kelmesi, musa (eleyhissalam)-in ondan irshad ve elm teleb etdiyini beyan edir. musa (eleyhissalam) xizrin hidayet bereketinden behrelenmek isteyir. Muellimin terbiyeverici sozleri birinci: 'sen menimle olsan, sebr ede bilmezsen' cumlesinden me`lum olur ki, sebirsizlik ve taqetsizlikle elm oyrenmeyin faydasi olmaz. belke de, insan elm oyrenmek yolunda butun mushkulatlara dozub sebirli olmalidir. bundan elave, sebr edenlerin meqami muhum ve boyukdur. ikinci: muellimin (xizrin) musa (eleyhissalam)-dan sebri inkar etmesi ola bilsin, o cehetdendir ki, onu xizrin ishlerinde ve onlarin hikmetlerinde telesik netice almamaga hazirlashdirsin. uchuncu: musa (eleyhissalam) butun bu zehmet, mesheqqet ve seferle neyin ardinca idi` layiqli muellim ardinca gezirdi. bu metleb bize anladir ki, layiqli muellimden otru butun zehmet ve eziyyetlere dozmek lazimdir. revayetlerde gorduyumuz kimi rehberlerimiz, bizim oz elmimizi her kesden yox, belke de, vilayet mektebinden almagi emr edirler. musa (eleyhissalam) be`zen oz elmi seferinde muelliminin ishlerine etiraz edir. muellim gemini deshir. muellim ushaqin bashina vurub oldurur. muellim uchmush divari te`mir edir. butun bunlarin hamisi musa (eleyhissalam)-in etirazina sebeb olur. lakin, sonradan onun butun ishlerinin sirlerine agah olur. bu ehvalat, quranda 'kehf' suresinde mufessel gelmishdir. bizim hedefimiz ondan be`zi metleblerin istifadesi idi.
qezzalinin nezerinde muellimin meqami mehemmed qezzali yazir: insan oyrendiyi elmlerde dord haldadir. ye`ni, insan tehsil serveti ardincadir. mal sahibinin hallari bunlardadir: birinci: mal kesb etmek hali. ikinci: mal-dovlet yigmaq ve anbar etmek. uchuncu: oz mal-dovletinden behrelenmek.
dorduncu: infaq, bashqalarina komek etmek, zehmetlerinin neticesinden bashqalarinin behrelenmesidir. bu, mal sahibinin en yaxshi halidir. bu halda, ona sexavetli ve bagishlayan deyirler. alimin de bu haletleri var: birinci: tehsil ve elmi metlebleri cem etmek haleti. mal kesb etmek yox. ikinci: elmi metlebleri yazib zexire saxlamaq. uchuncu: ele getirdiyin elmden behrelenmek ve ondan istifade etmek. dorduncu: elmi bagishlamaq ve bashqalarina te`lim etmek. bu hemin alimin en yaxshi halidir ve cemiyyete nicat verendir. neticede, qezzali mo`teqiddir ki, alim ve muellimin en yaxshi hali, tedris edib oz elminden bashqalarini behrelendirmekdir. hemchinin, insanlara dunyagorushu ve tefekkur bexsh etmekdir. muellim yaxud psixoloq` shagird, muellime bir hekim gozu ile baxmalidir. hekim, dava-dermanla xesteni, salamatchiliq ve saglamliga teref apardigi kimi muellim de shagirdini agil, din ve insaniyyetchilikde saglamliga teref chagirir. muellim, bu yolda oyud-nesihet ve moize adli shefa dermanlarindan istifade edir. ona gore de shagird muellimin sozlerine yaxshi qulaq asmalidir ki, elm oyrenmekle tekebbur ve qurur kimi xesteliklerden nicat tapsin.
ustada hormet, elmin meqamina hormetdir qedim alimlerden birisi muelliminin dersine gederken yol arasi feqire bir miqdar sedeqe verib deyir: ilahi! muellim ve ustadimin eybini menden gizli saxla ve onun elm ve biliyinnin bereketini menden esirgeme! bashqa alim yazir: ustadin heybetine xatir kitabimin vereqesini aheste chevirirdim ki, kagizin xishiltisi muellime eziyyet vermesin. elbette, bele ishlerin riayeti o keslerledir ki, ozlerini arif shexsler kimi tanimish olsunlar. ehmed isfahani neql edir: sherikle birlikde idim. birden xelife ebbasinin ovladlarindan birisi ye`ni, mehdi icheri girdi. divara soykenib sherikden hedislerin biri baresinde sual etdi. sherik cavab vermedi. yene de sualini tekrar etdi. sherik, yene de e`tinasizliq etdi. xelifenin oglu, sherike xitab ederek dedi: xelifenin ogluna hormetsizlik edirsen` sherik dedi: xeyr! lakin, Allah dergahinda elm ve bilik o qeder ezemetlidir ki, men onu istediyim vaxt zay ede bilmerem. xelifenin oglu qarshiya gelib, sherikin muqabilinde edeb dizini yere qoydu. o zaman dedi: elmi bele oyrenmek lazimdir! beli! hemin sebebe gore imam seccad (eleyhissalam) buyurur: shagird, muellimin muqabilinde bashi ashagi ve tevazokar olmalidir. muellim ruhani bir ata kimi fikri ve ruhi qidani, shagirdin ixtiyarinda qoyur. ona gore de shagirdin ehtirami ona vacibdir. muellim, bu qidani eshitmek quvvesinin yolu ile shagirdin ixtiyarinda qoyur. shagirde lazimdir ki, muelliminin sozlerine yaxshi qulaq assin. shagird bilmelidir ki, muellim onun elmi atasi sayilir. elmi atanin ehtirami, cismi atanin ehtiramindan hech de az deyildir. belke de, ondan ustun ve muhumdur. o cehetden, shagird oz sesini muellimin sesinden uca chixarmamalidir, eksine, ustadinin muqabilinde soz danishmaq edebine riayet etmelidir. shagird muellimin eyblerini ortmekde ciddi ve onun feziletlerini ashkar etmekde chox chalishmalidir. iskendere dediler: neye gore muellimine bu qeder ehtiram gosterib, ata- anandan da ustun bilirsen` cavab verdi: muellim menim ebedi heyatima sebebdir. halbuki, ata-ana fani dunyamin sebebidirler. cemiyyetin tekamul merhelelerinden biri layiqli muellimlerinin olmasidir. muellimler cemiyyete nicat verib, onu nadanliq, cehl, fikri ve medeni sitemkarliq ve zulmkarliq qaynagindan qurtarmaqdan otru qiyam edir, bu yolda ozunun en boyuk sermayesini yeni, omrunu feda edir. sokrat zindana dushur. shagirdleri doyushene qeder onun azadligindan otru chalishirlar. lakin, o bunu qebul etmeyib, olumu qanunsuzluq ve herc-mercliye muqeddem bilir. sonda imam huseyn (eleyhissalam)-in adetine ishare edirik. eba ebdurrehman sulemi, imam huseyn (eleyhissalam)-in ovladlarindan birine 'hemd'suresini oyredir. hezret, o muellime min eshrefi (pul vahidi), min libas eta edib, agzini mirvari ile doldurur. be`zileri bu bexshishi chox bilirler. imam huseyn (eleyhissalam) buyurur: 'bu eta muellimin oyretdiyi sheyin hansinin evezidir` quran teliminin muqabilinde her ne verilse, yene azdir!' | |
|
Total comments: 2 | |
|