Sehr
Haqqinda aydin delil olan otuz birinci gunah sehrdir."Vesailus-sie"kitabindan Hezret Peygemmber (e) neql olunmus revayetde sehr, boyuk gunahlardan sayilmisdir. Ebdul-Ezimin Hezret imam Cevad, o Hezretin imam Rza, onun imam Kazim ve o Hezretin de imam Sadiq (e)-dan neql etdiyi hedisde bele buyrulur: " Sehr boyuk gunahdandir, cunki Allah-teala Qura'ani Kerimde buyurmusdur: Ve yehudiler Suleyman Peygemberin zamaninda seytanlarin xalqa oxuduqlarindan itaet etdiler. Suleyman hec vaxt kafir olmadi, lakin seytanlar kafir oldular ve xalqa sehr oyretdiler.Hemcinin Babilinin iki Harut ve Marut meleklerine ilham vasitesile nazil olanlardan itaet etdiler. Bir halda ki, onlar her kese sehr oyretmezden evvel, sehri pis yolda istifade etmekden cekindirir ve "biz imtahan etmek ucun gelmisik, ehtiyatli ol (sehrle bir is gorme ki,,) senin kafir olmasina sebeb olsun". deyirdiler.Lakin onlar o iki melekden er ve arvad arasinda ayriliq salmaq niyyeti ile bir sira seyleri oyrenirdiler. Amma onlar Allahin izni olmadan hec vaxt insana ziyan vura bilmezler. Onlara ziyan vuran ve bir xeyr gormeyen be'zi hisseleri oyrenirdiler. Subhesiz bu kimi seyleri yerine yetirmek axiret de bir behre gormediklerini (cox yaxsi) bilirdiler. Ve eger bilseydiler, ozlerini o cur islere satmaqlari nece pis (ve xasa gelmez)idi. (Beqere suresi,102-ci aye) El-Mizan tefsirinde deyilir: Bu ayeden basa dusulur ki, sehirbazliq bir muddet yehudiler arasinda yayilmis ve onun menseyini Suleyman Peygemberden bilirmisler. Onlarin eqidesine gore Hezret Suleymanin selteneti, cinler, insanlar, vehsi heyvanlar ve quslari ele alib adeten kenar olan sair isleri encam vermesi sehirbazliq neticesinde heyata kecmis ve onlarda sehrin bir hissesine el tapa bilmisler. Sehrin diger hissesini ise Babilin Harut ve Marut meleklerine nisbeten verirdiler. Ele buna gore de Qur'ani-Kerim onlarin sozlerini redd edir. Cunki sehr, Allah-tealanin kainatin varligi ucun adeten qerar verdiyi,hemcinin diri varliqlarin himayet ve dusuncelerine gosterdiyi veziyyeti ele almaqdan ibaretdir ki, bu da Allaha kufr sayilir.Gunahsiz olan Ilahi Peygember Hezret Suleyman ise Allaha kufr etmekden pak ve munezzerdir. Ele buna gorede buyurur: Suleyman peygember hec vaxt kufr etmemis ve sehirbaz olmamisdir.Bu ise seytanlarin ozlerinden qondarib oz dostlarina oyretdiyi bir xurafatdir. Onlar oz dostlarina sehr oyredib, onlari Allah yolundan azdirdiqlari ucun kafir oldular. Qur'ani Kerim Harut ve Marut baresinde ise buyurur: Onlar sehr batresinde be'zi seyler nazil olsa da, bunun insanlari sinaqdan kecirmek ucun olmasina nezer saldiqda hec bir eybi yoxdur.Amma (butun bununla bele) onlar sehr oyretmek istedikleri sexslere her seyden qabaq onlarin imtahan vasitesi olmasi, hemcinin onu sehri batil etmek ve ya sehrbazlarin oz pis niyyetlerini heyata kecirmemelerinin qarsisini almaqdan basqa ayri islerde isledilmemesinden xeberdarliq edirdiler.Cunki eks tedqirde sizin kafir olmaginiza sebeb olacaqdir.Lakin onlar bu sozlere qulaq asmayaraq, Allahin tebiet ve adet uzre qerar verdiyi seyleri batil etmek ucun bir sira basqa seylerin ardinca getdiler. Meselen,sehr vasitesile er ve arvad arasinda ayriliq salib ve fesad ucun zemine yaratdilar.Bir sozle onlara xeyr vermeyen, eksine zererli olan seylerin ardinca dusduler.Qeyt etmek lazimdir ki, be'zi sunni tefsirlerinde bu meseleye aid, xurafat ve yalan olmasi aydin olan bir sira revayetler zikr olunmusdur. Meselen, Bir ifrit Hezret Suleymanin uzuyunu ogurlayaraq qirx gun onun taxtinda oturub, padsahliq etmis ve bu muddet erzinde seytanlar xalq arasinda sehrbazligi yaymislar. Hemcinin Harut ve Marut cinsi ehtiraslari guclu olan iki melek idi ki, serab icib, adam oldurdukden sonra bir qadinla zina etmis ve o qadinda asimana getmisdir ki, "Zohre" adlanan ulduz o qadindir. Amma Harut ve Marut barede olan haqq soz Uyuni Exbarir-Rza kitabinda neql olunmus hedisdir ki, Imam Rza Me'munla sohbet ederken buyurmusdur: Harut ve Marut xalqa sehirbazlarin sehrini batil edib onlarin niyyetlerini ( planlarini) mehv etmek ucun sehr oyreden iki melek olmusdur. Amma qabaqcadan " biz senin ucun sinaq vasitesiyik, kafir olma!" xebardarligini etmekden hec kese bir sey oyretmemisdir. Lakin bir deste uzaqlasmalari zeruri olan bir sira seylere xalq ile oz yoldaslari arasinda tefriqe (ve ayriliga) sebeb oldular.Hemcinin qeyd etmek lazimdir ki, Harut ve Marut meselesi azacig ferq sie terefinden ve o cumleden Mecmeul beyan tefsirinde de zikr olunmusdur.Be'zi alimler ise bunun sirri bir mesele oldugunu vurgulayaraq, onun ucun bir sira yozmalar qeyd etmisler. Meselen, Biharul Envar kitabinin 14-cu cildinde be'zi tefsir ustadlarindan neql olunmusdur ki, Harut ve Marut (heqiqetde) insanin ruhu ve qelbine isaredir ki, haqqi berpa etmekden otru ruhani alemden cismani isler ucun enmisler. Onlar ozlerini ebedi ne'metden mehrum etmekle siddetli ezaba layiq gorulduler. Zahiri aydin olmayan bu kimi revayetlerin me'nasini beyan etmek me'sumlardan neql olundugu halda onlarin ozlerine muraciet etmek lazimdir.
Seyx Seduq buyurur: Revayetlerde "mesm" ( bir haldan ayri bir hala cervilmis) olmuslar arasinda zikr olunmus Zohre ve Suheyl, bu adlarla adlanan iki nov deniz heyvanlarinin adidir ve iki goy ulduzunun adlari deyildir.(Nece ki, be'zi sunnu alimleri bu iki ulduzu Harut ve Marut bilmisler) Qeyd olunmus mubarek ayeden sehirbazligin kufr heddinde olub hec bir faydasi olmamasi cox aydin sekilde basa dusulur. Ve novbeti ayede buyrulur" " Onlar seytanlara itaet edib sehr vasitesi ile kufr etmek evezine iman getirib, teqvali olsaydilar, bu onlar ucun daha yaxsi olardi. Cunki Allah yolunda olan ecirler, onlara sehr ve kufr yolu ile catan menfeetlerden daha ustundur, (elbette) eger bunu bilseler. (Beqere suresi,103-cu aye)
Boyuk gunahlar/ 3-cu cild, seh 3 |