Bazar günü, 2024-12-22, 1:36 PM
Allahın Peyğəmbəri (s): «Zirəklərin ən zirəyi günahlardan çəkinmək, axmaqların ən axmağı isə günah işlər görməkdir»
Əsas səhifə » 2009 » Iyun » 24 » EHL-İ BEYT KİMLƏRDİR?
4:46 AM
EHL-İ BEYT KİMLƏRDİR?
 
EHL-İ BEYT KİMLƏRDİR?

   Allah Təala buyurur ki: "Doğrusu Allah, ancaq siz Əhl-i Beytdən pisliyi aradan qaldırmaq və sizi tərtəmiz etmək ister."ı
Əhl-i Sünnə, bu ayətin Peyğəmbərin (s. a. a.) yoldaşları haqqında olduğunu söyləyərlər. Bu ayətdən əvvəlki və sonrakı ayətləri isə buna dəlil olaraq göstərərlər. Əhl-i Sünnə' e görə Allah, Peyğəmbərin arvadlarından pisliyi xərcmiş və onları tərtəmiz etmişdir

 
Əgər Əməvilərin Aişənin fəzilətləri haqqında uydurduqları rəvayətlərə etina etməyərək gerçəyi araşdıracaq olsaq, Rəsulullahın Aişədən çox əziyyət gördüyünü və ona çox hirsləndiyini görərik. İndi Buxari və digər bir çox Əhl-i Sünnə hədisçilərinin rəvayət etdiyi və Aişənin, əri Rəsulullahın özündən nə qədər nifrət etdiyini hiss etdiyini izah edən bu rəvayətə diqqət yetirək:
Buxari, Düzgünündə belə nəql edər:
"Noyabr min Məhəmməddən duy/eşitdim; dedi ki: "Aişə; "Ah! Başım ağrıyır!" dəyincə Rəsulullah (s. a. a. )"Eğer bir gün gəlir də mən yaşasam (və sən ölsən) sənin üçün dua edər və bağışlama diləyərdim." buyurdu. Bunun üzərinə Aişə; "Eyvahlar olsun!" dedi, "Vallah mən bilirəm ki sən mənim ölməmi istəyirsən. Əgər o gün gəlirsə, o günün son saatlarında bərabər/yoldaşlarından bəzisiylə birlikdə olursun."ı
Sizcə bu rəvayət, Rəsulullahın (s. a. a.) Aişəni sevdiyini göstərə bilərmi?

 

Bütün bunlardan bu nəticəyə çatırıq: Ümeyye Oğulları və xüsusilə də Müaviyə min Əbu Süfyan , Rəsulullah' a
-------------------------
1- Düzgün-i Buxari, c. 7, s. 155, Xəstələr və Tibb Kitabı; Sünen-i Beyhaki, c. 3, s. 378.
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 125
(s. a. a.) qarşı böyük bir kin saxlamaqda idilər. Buna görə, xilafəti əllərinə keçirdikləri zaman gerçəkləri dəyişdirməyə çalışdılar; Rəsulullahın (s. a. a.) zamanında qeydə dəyər heç bir fəaliyyətləri olmayan sıravi bəzilərini ucalığın doruğuna çıxardılar; Rəsulullahın (s. a. a.) zamanında fəzilət və ucalığın doruğunda olanları isə kiçik göstərdilər.
Məncə Əməvilərin insanları ucaldıb alçaltmadakı tək öl- çüleri, Məhəmməd və Əhl-i Beyti olan Əli, Fatimə, Həsən və Hüseyin' e olan həddindən çox kin və düşmənlikləri idi. Bu vəziyyətdə, Allahın hər cür pislikdən təmizləndirib tərtəmiz etdiyi Məhəmməd və Əhl-i Beytinə düşmən olanları ucaldıb onların fəzilətləriylə əlaqədar hədislər uydurdular; onları özlərinə yaxınlaşdıraraq, mövqe və mövqelərə gətirdilər. Beləcə xalq da onları sevib saymağa başladı.
Rəsulullahı (s. a. a.) ürəkdən sevib müdafiə edənləri isə kiçiltməyə, fəzilətlərini gizləməyə çalışdılar; onlar üçün qüsurlar çıxarıb əleyhlərində yeriçi hədislər uydurdular.
Beləcə, hər vaxt Rəsulullaha (s. a. a.) qarşı çıxan və mübarək ömürünün son günlərində onu sayıqlamaqla günahlandıran Ömər min Hattap, Əməvilərin hökuməti dövründə İslamın ən uca şəxsiyyəti olaraq tanıdılır.
Amma, Musaya görə Harun necəsə, Rəsulullaha (s. a. a.) görə elə olan, Allah və Rəsulunu sevən, Allah və Rəsulunun da özünü sevdiyi, bütün möminlərin vəlisi Əli min Əbi İstəyən (ə.s.), Müsəlmanların minbərlərində səksən il lənətlənir!
Eyni şəkildə, Rəsulullaha (s. a. a.) hər gün qəm və kədər yudumlatmış, Rəbbinin əmrlərinə qarşı çıxdığı kimi onun da əmrlərinə qarşı çıxmış, Rəsulullahın qəyyumu olan Hz. Əliyə
126 / Zikr Əhlinə Problem/sualın
qarşı döyüş açmış, İslam tarixində minlərlə Müsəlmanın qanının töküldüyü ən böyük fitnəyə səbəb olmuş olan Aişə, İslam qadınlarının ən məşhuru olur və Müsəlmanlar dinin hökmlərini ondan al/götürürlər.
Amma, razılığı Allahın razılığı, qəzəbi Allahın qəzəbi olan Hz. Fatıma'tüz-Zehra unudulub gedir; gecə gizlicə dəfn edilir; ondan əvvəl də evi yandırılmaqla hədələlənib, qapıyla divar arasında sıxıştırılaraq qabırğaları qırılır, hamilə olduğu körpəsini salır və Əhl-i Sünnə, onun; atasından rəvayət etdiyi tək bir hədis dahi bilmirlər!
Eyni şəkildə, Allahın Kitabının nassıyla və Rəsulullahın diliylə lənətlənən Yezid min Müaviyə, Ziyad min Ebih, İbn-i Mərcana, İbn-i Mervan, Haccac, İbn-i As və digərləri, rəhbərliyi ələ keçərib möminlərin əmrləri olaraq adlandırılırlar.
Amma, cənnət gənclərinin əfəndiləri və Peyğəmbərin gözəl qoxulu iki gülü Həsən ilə Hüseyin və Peyğəmbərin soyundan olan Ümmətin İmamları sürgün edilir, zindanlara bağlanılır və sonunda qılıncla və ya zəhərlənilərək öldürülürlər.
Eyni şəkildə, Rəsul-i Əkrəmə (s. a. a.) qarşı açılan hər döyüşün başında iştirak edən münafiq Əbu Süfyana təriflər yağdırılarkən; Rəsulullahı var gücüylə müdafiə edən, qardaş(bacı) oğlununun iddiası yolunda hər şeyi gözə alan/sahə, bu uğurda qövmü və /aşiretindan qovulan, üç il Şi'b-i Əbu İstəyəndə qapalı qalıb/qəlib iqtisadi embarqoya dözən, İslamın məsləhəti üçün, yəni bütün körpüləri yıxmayıb Qüreyşin, Müsəlmanlara istədikləri əziyyəti edə bilmələrini önləmək üçün, Firoun ailəsinin mömini kimi imanını gizləyən Əbu İstəyən, küfurle
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 127
ittiham edilib, cəhənnəmdə ayağının altına beynini kaynadacaq atəşdən bir nasos qoyularaq cəzalandırılacağı deyilir!
Eyni şəkildə, Allah və Rəsulunun hökmləriylə zarafat/alay edən, onlara əsla dəyər verməyən, çirkin əməllərinə çatmaq üçün möminləri qətl edən və Müsəlmanların gözünün qarşısında Rəsulullaha (s. a. a.) söyən, azatlı oğulu azatlı və lənətlənmiş oğulu lənətlənmiş Müaviyə, vəhy katibi olaraq adlandırı- lıyor; "Allahın vəhydə güvəndiyi üç adam vardı: Cəbrayıl, Məhəmməd, Müaviyə." deyilir və hikmət, tədbir və siyasət adamı olaraq tanıdılır.
Amma, yer üzünün daşıdığı və səmanın üzərinə kölgə saldığı ən doğru danışan insan olan Ebuzer,1 fitnəçi olaraq tanıdılır, döyülür və Rebezeyə sürgün edilir. Selman, Mikdad, Ammar, Huzeyfe və Hz. Əlinin velaye- mənəviyyatı qəbul edib izində yeriyən digər bütün gerçək səhabələr, zülm, işgəncə, sürgün və qətlə məruz qalırlar.
Və beləcə, Hulefa Məktəbinin izçiləri, Müaviyənin tərəfdarları və zalım iqtidarın meydana gətirdiyi təriqətlərin təqibçiləri, "Əhl-i Sünnə və Camaat" olaraq tanıdılıb His- lam' ı təmsil etdikləri irəli sürülür; müxalifləri isə, tərtəmiz olan Əhl-i Beyt İmamlarına uymuş olsalar dahi, kafir elan edilir!
Amma, elm şəhərinin qapısı, haqqın oxu və İslamı ilk qəbul edən Hz. Əliyə və onun soyundan gələn Günahsız İmamlara uyğun gələn Əhl-i Beyt Məktəbinin izçiləri, bidat və dəlalət əhli olaraq tanıdılır; onlara qarşı döyüşənlər isə
-------------------------
1- Sünen-i Tirmizi, c. 5, s. 669; Müsned-i Əhməd, c. 2, s. 163.
128/ Zikr Əhlinə Problem/sualın
Müsəlmanlardan sayılır! "Fe subhanellah və la havle və la qüvvətə illə billah!"
Uca Allah nə gözəl buyurur:
"Və onlara, yer üzündə məğlubiyyətçilik etməyin, deyilincə, biz islah ediciyik deyirlər. Halbuki onların özləri məğlubiyyətçidirlər də anlamazlar. Onlara, siz də xalq kimi iman edin, deyilincə; biz də sefihler kimimi inanaq, deyərlər. Onların özləri sefihtirler, amma bunu bilemezler."ı
Rəsulullahın (s. a. a.), dinin yarısını bildiyi üçün Aişə' ye sevdiyi iddiasına gəlincə... Bu iddia, Rəsulullahdan (s. a. a.) rəvayət etdikləri bu hadisə söykənir: "Dininizin yarısını bu Humeyradan (Aişədən) öyrənin." Ancaq bu hədis, qətiliklə batil və uydurmadıyar. Çünki bu, Aişədən naklolunan komik və kədərli hökmlərlə uyğunlaşmamaqdadır və Rəsulullah (s. a. a.) bu kimi sözlərdən münəzzəhdir. Bu mövzuda, Müslimin Düzgünündə və Malikin Muvattasında nəql etdiyi, qadının özünə məhrəm olmayan kişiyə süd əmizdirməsi hədisinə toxuna bilərik. 2 Bu hədis haqqında "Doğrularla Birlikdə" adlı kitabımızda kifayət qədər bəhs etdik. Daha çox məlumat üçün oraya müraciət edə bilərsiniz.
Bu üz qızardan rəvayətin rəddi üçün Rəsulullahın (s. a. a.) bütün arvadlarının onu inkar etmiş olmaları kafidir. Ayrıca bu rəvayəti nəql edən şəxs, çox çirkin və üz qızardan olduğundan bir il onu nəql etməyə cəsarət edə bilməmişdir.
Düzgün-i Buxaridə də "Vətənindən Uzaqlaşan Namazı
-------------------
1- Bəqərə Surəsi /13.
2- Düzgün-i Müslim, c. 2, s. 107; əl-Muvatta, c. 2, s. 606.
......
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 129
Dörddən iki Rükətə Endirər Babı"nda Zührinin Urvedən, onun da Aişədən belə nəql etdiyini görürük: "Namaz fərz olduğunda yalnız iki rükət idi; bu yolçu namazı olaraq sayıldı. Amma öz şəhərində olan namazı tam olaraq etməlidir." Zühri deyər ki: Urveyə, "Yaxşı Aişə səfərdə nə üçün namazını tam edərdi?" deyə soruşduğumda dedi ki: "Aişə də Osman kimi te'vil etdi."
Müslim də Düzgününün "Yolçu Namazı Babı"nda eyni rəvayəti Buxari' deyil daha dəqiq bir şəkildə nəql etmişdir. 1
Bu isə açıq-aşkar bir təzaddır. Aişənin özü yolçu namazının iki rükət olduğunu, Allahın bunu fərz etdiyini və Rəsulullahın bunu belə tətbiq etdiyini söyləyir. Amma özü buna müxalif çıxaraq sırf Osman' m sünnəsini canlandırmaq üçün Allahın və Rəsulunun hökmünü dəyişdirir. Bu səbəblərlə Əhl-i Sünnənin düzgün kitablarında bir çox hökmün naklolunduğunu, amma Sünnilərin bunlara uymadığını görürük. Çünki onlar, çox vaxt Əbu Bəkir, Ömər, Osman, Aişə və Müaviyə kimilərinin te'villerini Allahın hökmlərinə seçməkdədirlər.
Əgər dinlərinin yarısını özündən öyrəndikləri "Humeyra" Allahın hökmlərini te' vil edib dəyişdirirsə əri Rəsulullahın (s. a. a.) buna razı olacağını və dininizi Aişədən öyrənin deyə biləcəyini heç zənn etmirəm. Bunun xaricində irəlidə, Düzgün-i Buxari və Düzgün-i Müslim' də Aişəyə uymanın günah olduğunu bildirən hədislərə toxunacağıq, inşaallah.
Rəsulullahın Aişəni sevməsinin səbəbini, "Rəsulullah
--------------------------------
1- Düzgün-i Buxari, c. 2, s. 55; Düzgün-i Müslim, c. 1, s. 478, h. 3.
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 130
(s. a. a.) Aişə ilə evlənmədən əvvəl Cəbrayıl, Aişənin şəkilini Peyğəmbər' e gətirmişdi və yalnız Aişənin evində ikən Peyğəmbər' e vəhy nazil olardı." şəklində açıqlayanların sözlərinə gəlincə... Bu sözlərə dəlilər dahi gülərlər. Görəsən Cəbrayılın Peyğəmbərə gətirdiyi şəkil bir fotoşəkil idimi, yoxsa bir yağlı boya cədvəli idimi?!
Qaldı ki, Əhl-i Sünnənin Düzgünləri, Rəsulullah (s. a. a.) Aişəni görsün deyə Əbu Bəkir onu bir qab xurma ilə Rəsul-i Əkrəm' e göndərdiyini və qızıyla evlənməsini özü Peyğəmbər' e təklif etdiyini nəql edərlər. Elə isə Cəbrayılın Rəsulullaha (s. a. a.) Aişənin şəkilini gətirməsinə nə lazımlılıq vardı?! Ayrıca Aişənin evinin Peyğəmbər-i Əkrəmin evinə uzaqlığı bir neçə metrdən çox deyildi. Əgər Cəbrayılın Rəsulullaha (s. a. a.) hər hansı birinin şəkilini gətirməsi gərəksə idi, Misirli Mariye-i Kıptiyyenin şəkilini gətirməli və ondan İbrahim adlı oğulunun dünyaya gələcəyini müjdələməli idi. Çünki Mariye Misirdə yaşayır və kimsə onun gələcəyini bilmirdi.
Bu səbəblə; bu rəvayətlərin, kumalarına qarşı öyünəcək heç bir şeyi olmayan Aişənin xəyalinin məhsulu və ya dayaz düşüncəli insanların gözündə Aişənin mövqesini ucaltmaq üçün Əməvilərin Aişənin dilindən uydurduqları yalanlar olduğunu söyləməkdən başqa bir çarəmiz yoxdur.
"Rəsulullah (s. a. a.) yalnız Aişənin evində ikən Cəbrayıl ona nazil olardı" sözü isə, əvvəlkindən daha çirkindir. Oyşa Quran-ı Kərimdən bildiyimiz, Uca Allahın; Rəsulullaha qarşı gəldiyi təqdirdə Aişəni Cəbrayıl, möminlərin salehi və mələklərlə hədələdiyidir. O halda bu kimi sözlər, Əhl-i Sünnə alimlərinin xəyal və zənnlərindən başqa bir şey deyil; zənn isə əsla haqqın yerini tuta bilməz. "De ki: "Bizə
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 131
göstərəcək bir dəliliniz varsa gətirin." Siz zənndən başqa bir şeyə uymursunuz və siz ancaq təxmin icra edirsiniz. "1

RƏSULULLAHdan (S. A. A.) SONRA AİŞƏ

İndi Əbu Bəkirin qızı Aişənin Hz. Rəsulullahdan (s. a. a.) sonrakı həyatını araşdıraq. Rəsulullahdan (s. a. a.) sonra artıq Aişənin qarşısında heç bir maneə yoxdur. Atası İslam ümmətinin xəlifəsi və hakimi, özü isə İslam hökumətinin bir nömrəli qadınıdır. Çünki əri Rəsulullah, atası isə Rəsulullahın (s. a. a.) xəlifəsidir. Üstəlik, özünün də Peyğəmbərin arvadlarının ən üstünü olduğunu zənn etməkdədir. Çünki o, Rəsulullahın arvadları arasında onunla evlənən tək bakirədir. Rəsulullah vəfat etdiyində isə gəncliyinin baharı olan on səkkiz yaşındadır. Ən məşhur rəvayətlərə görə Rəsulullahla (s. a. a.) altı və ya səkkiz il yaşamış və ilk illərini Peyğəmbərin bərabər/yoldaşı olmasına baxmayaraq uşaqlar kimi oynamaqla keçirmişdir. Rəsulullahın (s. a. a.) nökəri Büreyre, onu belə tanıdar: "Aişə gencecik bir qız idi; xəmir edərkən yatardı; evdəki heyvanlar (toyuq, göyərçin vs.) gəlib etdiyi hamlim yerlər idi. "2
Bəli, ömürünün yarısını, doqquz və ya on quma arasında Rəsulullahla (s. a. a.) birlikdə keçirmiş olan on səkkiz yaşındakı gənc bir qadın! Unutmadan bunu da xatırladaq ki, Aişənin həyatında, kumalarından daha çox qısqandığı bir başqa qadın daha var: Fatıma'tüz-Zehra, Peyğəmbərin Xətti tərəfindən' deyil olan qızı.
-------------------------------
1- Ən'am Surəsi / 148.
2- Düzgün-i Buxari, c. 3, s. 229.
132 / Zikr Əhlinə Problem/sualın
Xətti tərəfindən haqqında mən nə deyə bilərəm ki! O, Cəbrayıl-i Əminin özünə salam verdiyi və özünü cənnətdə səs-küyü və yorğunluğu olmayan bir ev ilə müjdələdiyi Sıddıyka-ı Kubra'dır.1 Rəsulullah (s. a. a.) hər münasibətdə özünü xeyrlə xatırlayardı. Rəsulullah (s. a. a.) onu hər xatırladığında Aişə yanıb yandırılar, ürəyi qısqanclıq atəşiylə alovlanardı. Bəzən özünü elə itirərdi ki ona söyər və Rəsul-i Əkrəmin (s. a. a.) duyğularını təhqir edərdi.
Xətti tərəfindən haqqında nə dediklərini özündən eşidək. Buxari, Əhməd, Tirmizi və İbn-i Mace, Aişədən belə nəql edərlər: 2
Rəsulullahın xanımlarından heç birini Xətti tərəfindəni qısqandığım kimi qısqanmadım. Çünki Rəsulullah (s. a. a.) onu çox xatırlayar və tərifləyərdi. Bir gün Rəsulullaha (s. a. a.); "Ölüb getmiş ovurdu qırmızı qoca bir qadını nə üçün bu qədər tərifləyirsən? Halbuki Allah sənə ondan daha xeyirli bir qadın vermişdir." dedim. Rəsulullahın yüzünün rəngi elə dəyişdi vəhy enməsi xaricində belə dəyişdiyini heç görməmişdim. Sonra belə buyurdu: "Xeyr, Allah ondan daha xeyirlisini mənə verməmişdir. Xalq mənə qarşı kafir olduğunda o iman etdi; xalq məni yalanladığında o təsdiqlədi; xalq məni məhrum etdiyində o malıyla məni dəstəklədi; Allah mənə ondan övlad verdi və digər qadınlardan vermədi."
--------------------------------
1-Düzgün-i Buxari, c. 5, s. 48; Düzgün-i Müslim, c. 4, s. 1887, h. 71, Hz. Xətti tərəfindənin Fəzilətləri Babı.
2-Daha əvvəl də belə dediyini görmüşdük: "Heç bir qadını Safiyye qədər qısqanmadım." Və ya "Heç bir qadını Mariye qədər qısqanmadım." Allah xatirinə, Peyğəmbərin hansı arvadının sənin əziyyət və qısqanclığından xilas olduğunu söyləyərsənmi?!
......
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 133
Heç şübhəsiz, Rəsulullahın (s. a. a.) bu sözləri, Aişəni Peyğəmbərin ən üstün və ən sevimli arvadı olaraq qəbul edənlərin iddiasını çürüdür. Yenə heç şübhəsiz, Rəsulullah (s. a. a.) Aişəni belə qınayıb Allah Təalanın özünə Xətti tərəfindəndən daha xeyirlisini vermədiyini söyləyincə, Aişənin həsəd və qısqanclığı daha da çoxalır.
Peyğəmbərimiz burada bir dəfə daha şəhvət, gözəllik və bekaret arxasında olmadığını ortaya qoymaqdadır. Çünki Hz. Xətti tərəfindən (bir görüşə görə) Rəsulullahdan (s. a. a.) əvvəl iki dəfə evlənmişdi və Peyğəmbər əfəndimizdən on beş yaş böyük idi. Amma bununla birlikdə Hz. Peyğəmbər onu sevməkdə və hər vaxt onu xatırlayaraq tərifləməkdədir. Bəli, Rəsulullahın (s. a. a.) uca əxlaqı bunu tələb etməkdədir; o hər vaxt Allah üçün sevər və Allah üçün nifrət edərdi. Bu gerçək rəvayət ilə Hz. Peyğəmbərin Aişəni çox sevdiyi və bərabər/yoldaşlarının Peyğəmbər' deyil, onunla özləri arasında ədaləti qorumasını istədiklərini izah edən uydurma rəvayətin arasında dağlar qədər fərq vardır.
Görəsən ömüründə Hz. Xətti tərəfindəni heç görməmiş və onunla danışmamış olan Aişəyə, Hz. Xətti tərəfindən əleyhində nə üçün bu qədər danışdığını soruşa bilərikmi? Yaşayan birinin əleyhində danışmaq mömin bir qadına yaraşmayan bir davranış ikən, Rəbbinə qovuşan bir insanın əleyhində danışmaq görəsən necə şərh oluna bilər? Hələ bir də əleyhində konuşu- lan kimsə, Rəsulullahın (s. a. a.) arvadı olub Cəbrayılın evi- nə nazil olduğu və özünü cənnətdə səs-küyü və yorğunluğu olmayan bir ev ilə müjdələdiyi Hz. Xətti tərəfindən olsa... 1
Aişə, ürəyində Hz. Xətti tərəfindənə qarşı olan kin və nifrətini
-------------------------
1- Düzgün-i Buxari, c. 5, s. 48; Düzgün-i Müslim, c. 4, s. 1887, h. 71.
134 / Zikr Əhlinə Problem/sualın
hər hansı bir göndər aşkar etməsi lazım idi. Əks hala hər an partlaya bilərdi. Aişə, qarşısında özündən bir az kiçik və ya eyni yaşda olan Xətti tərəfindənin qızı Fatimədən başqa birini görmürdü. Təbii olaraq da Hz. Peyganberin Hz. Xətti tərəfindənə qarşı olan dərin sevgisi, biricik qızı Hz. Fatimədə təcəlli edirdi. Çünki o atasıyla birlikdə yaşamış və Rəsulullahın (s. a. a.) Hz. Xətti tərəfindənlə birlikdə yaşadığı gözəl xatirələrə şahid olmuşdu. Bu səbəblə Rəsulullah qızı Zəhraya "Ümmü Ebiha (Atasının Anası)" adını vermişdi.
Rəsulullahın (s. a. a.), qızı Fatiməni ucaltması, onu cənnət qadınlarının xanım-əfəndisi olaraq adlandırması, cənnət gənclərinin əfəndiləri olan Həsən və Hüseyin' en ondan dünyaya gəlməsi, Rəsulullahın (s. a. a.) Fatimənin evinə gedərək nəvələrini öyrətmək üçün gecələri yatmaması "Həsən və Hüseyin, mənim bu ümmət arsında gözəl qoxulu iki gülüm." deyə buyurması və o ikisini kürəyinə al/götürərək dolaşdırması, Aişənin qısqanclığını artıran digər faktorlar idi. Ən çox da Rəsulullahın Həsən və Hüseyinlə o qədər maraqlanmasından narahat olurdu. Çünki özü sonsuz idi və uşaq doğura bilmirdi.
Aişənin nifrət və qısqanclığı Fatimənin əri, Həsən və Hüseyinin atası Hz. Əlini də əhatə etməkdə idi. Çünki Rəsulullahın (s. a. a.) Hz. Əlini çox sevdiyini və onu hər yerdə atası Əbu Bəkir və digərlərindən önə keçirdiyini görürdü.
Aişə, atasının Hayber döyüşündə yanındakı əsgərlərlə birlikdə başı əyik və uduzmaya uğramış olaraq döndüyünü və
------------------
1- Sahili-i Buxari, c. 5, s. 25; Düzgün-i Müslim, c. 4, s. 1904, h. 98.
.......
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 135
Rəsulullahın (s. a. a.) buna çox kədərlənərək; "Sabah bayrağı elə birinə verəcəyə(i)m ki Allah və Rəsulunu sevər, Allah və Elçisi də onu sevərlər. O, davamlı hücum edən və əsla geri dönüb qaçmayan cəsur bir döyüşçüdür." deyə buyurub sabahısı gün bayrağı, Hz. Fatimənin əri Əli min Əbi İstəyənin əlinə verdiyini görmüşdü. l Hz. Əli, Hayberi fəth edib dönərkən bərabərində Huyay qızı Safiyyeni gətirmiş və Rəsulullah (s. a. a.) da onunla evlənmişdi. Bu hadisə də ildırım kimi Aişənin ürəyinə işləmişdi.
Yenə Aişə; Rəsulullahın (s. a. a.), atası Əbu Bəkiri Bəraət (Tövbə) Surəsini hacılara çatdırması üçün Məkkəyə göndərdiyini və dərhal ardından Əli min Əbi İstəyəni göndərərək surəni onun əlindən aldırdığını, atasının ağlayaraq geri dönüb bunun səbəbini Rəsulullahdan (s. a. a.) problem tərəfindən də Rəsulullahın (s. a. a.); "Rəbbim, bu surəni mən və Əhl-i Beytimdən olan biri xaricində kimsənin təbliğ edə bilməyəcəyini əmr etdi" deyə cavab verdiyini görmüşdü. 2
Yenə Aişə; Rəsulullahın (s. a. a.), əmisi oğulu Əli min Əbi İstəyəni Müsəlmanların xəlifəsi olaraq təyin etdiyinə, səhabələri və arvadlarından da ona "Əməril-Möminin" deyə xitab edərək təbrik etmələrini istədiyinə və atasının da xalqın gözləri qarşısında; "Nə xoşbəxt sənə ey Əbu İstəyənin oğulu! Sən bütün mömin kişi və qadınların mevlası oldun." dediyinə şahid olmuşdu.
Yenə Aişə; Rəsulullahın (s. a. a.), daha bığları tərləməmiş olan on yeddi yaşındakı gənc Üsameni atasına komandir etdiyinə və atası Əbu Bəkirə onun bayrağı altına
-----------------------
1- Hasais-i Nəsəs(n)i, s. 39, h. 14.
2- Müsned-i Əhməd, c. 3, s. 283; Hasais-i Nəsəs(n)i, s. 83, h. 73.
136 / Zikr Əhlinə Problem/sualın
girib arxasında namaz qılmasını əmr etdiyinə şahid olmuşdu.
Şübhəsiz, Aişə bütün bu hadisələrdə atasından yana vəziyyət alır və xilafəti ələ keçərmə yarışında Qüreyşli qəbilələrin başçıları arasında atasının qazanmasına işlə/çalışırdı. Bu səbəblə də Əli və Fatiməyə qarşı kin və düşmənliyi artır, hər nə olursa olsun vəziyyəti atasının lehinə dəyişdirmək istəyirdi. Necə ki onun; halqa namazda İmamlıq etməsi üçün əri adına atasını çağırtdığını gördük. Halbuki Rəsulullah (s. a. a.) bu işi etməsi üçün Hz. Əlinin arxas(n)ı sıra adam göndərmişdi. Rəsulullah (s. a. a.) hadisədən xəbəri olunca, xəstə olduğu halda evdən çıxmaq məcburiyyətində qalmış və Əbu Bəkiri kənara itələyərək oturduğu halda özü namaz qıldırmış və Aişəyə hirslənərək belə buyuruştu: "Sizlər, Yusufu sevən qadınlar kimisiniz." Yəni sizin hiylələriniz çox böyükdür. ı
Aişənin dəyişik şəkillərdə rəvayət etdiyi bu hadisədə açıq bir ziddiyyət müşahidə edilməkdədir. Çünki haqqında danışılan namazdan üç gün əvvəl Rəsulullah (s. a. a.), Aişənin atasının da Üsame min Zeydin əmrindəki orduya qatılaraq çıxmasını əmr etmişdi. Açıqdır ki, ordu komandiri eyni zamanda camaat İmamıdır da. Yəni bu orduda namazda Əbu Bəkirə İmamlıq edən Üsamedir. Səhabələrin bir çoxu kimi, Rəsulullahın ömürünün son günlərini yaşadığını bilən Aişə, ərinin bu ordunu təşkil etməkdən məqsədinin nə olduğunu sezmişdi. Çünki Rəsulullah bu orduya Mühacirlər və Ensarın qabaqda gələnlərini və Qüreyş böyüklərini qatmış, amma Əli min Əbi İstəyəni ayırmışdı. Kim bilər Aişə də bəlkə
------------------------
1- Düzgün-i Buxari, c. 1 , s. 174; İbn-i Ebi'l-Hadid , Şərh-i Nehc'ül- Beleğa , c. 9, s. 197.
......
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 137
Ömər min Hattap kimi, artıq Rəsulullahın -haşa- sayıqladığına və nə etdiyinin fərqində olmadığına inanırdı. İşin içinə bildiyimiz qısqanclığı da qarışın tərəfindən, Hz. Əli qarşısında öz zənnin tərəfindən atasının mövqesini ucaldacaq cəhdlərdə ol/tapılacaq əlbət. Bu məzmunda Rəsulullahın (s. a. a.) Hz. Əli haqqındakı vəsiyyətini inkar edəcək, saf insanları buna inandıra bilmək üçün Rəsulullahın (s. a. a.) özünün otağında və sinəsi üzərində can verdiyini və ölərkən özünə belə buyurduğunu söyləyəcək: "Atanla qardaşını çağır, onlara bir şey yazım da kimsə hər hansı bir iddiada ol/tapılmasın. Çünki Allah, Elçisi və möminlər (xilafət üçün) Əbu Bəkir' deyil başqasını istəməzlər."
"Elə isə niyə/səbəb onları çağırmadı?" deyə soruşa bilərikmi görəsən?!
AİŞƏnin ƏMəril-MÖMİNinə QARŞI TUTUMU
Araşdırmaçılar, Aişənin Hz. Əliyə (ə.s.) qarşı tutumunda çaşdırıcı bir vəziyyətlə qarşılaşmaqda və bunun, Rəsulullahın (s. a. a.) Əhl-i Beytinə olan kin və nifrətindən başqa bir şərhi ola bilməyəcəyini söyləməkdədirlər. Tarixin yazdığı şəkliylə Aişənin Hz. Əliyə olan kin və nifrətinin bir bənzəri daha görülməmişdir. O, Hz. Əlinin adını xatırlamağa və özünü görməyə dahi dözüm edə bilmirdi. 1
Osmanın ölümündən sonra xalqın Hz. Əliyə biat etdiyini eşidincə də; "Kaş ki göy yerə bağlansaydı da Əli xilafətə çatmasaydı." deyir və bütün gücüylə onu aşırtmağa çalışır, böyük bir ordu tertipleyerek ona qarşı döyüşür. Hz. Əli' nin şahidlik xəbərini duy/eşitdiyində də şükr səcdəsi
----------------
1- Düzgün-i Buxari, c. 1, s. 70; c. 3, s. 205 və c. 6, s. 13-14.
138 / Zikr Əhlinə Problem/sualın
yerinə yetirir.
Siz də mənim kimi Əhl-i Sünnə və Camaat' e çaşmırsınızmı?! Çünki onlar, bir tərəfdən öz Düzgünlərində Rəsulullahın (s. a. a.), "Ey Əli! Mömindən başqası səni sevməz və münafiqdən başqası sənə düşmən olmaz." ı deyə buyurduğunu, kənar yandan da yenə öz Düzgün, Müsned və Tarix kitablarında Aişənin, Hz. Əliyə qarşı kin duy/eşitdiyini və adını eşitməyə dahi dözə bilmədiyini yazırlar. Bu, Əhl-i Sünnənin Aişənin mahiyyəti haqqındakı şahidliyi deyilmi?!
Necə ki Buxari, Düzgünündə bir tərəfdən Rəsulullahın (s. a. a.), "Fatimə mənim bədənimin bir parçasıdır; kim onu qəzəbləndirsə məni qəzəbləndirmiş olar və kim məni qəzəbləndirsə Allahı qəzəbləndirmiş olar. "2 deyə buyurduğunu nəql edərkən, kənar yandan "Fatimə dünyadan köçdüyündə Əbu Bəkirə qarşı qəzəbli idi və ölənə qədər onunla danışmadı. "3 deyə yazmaqdadır. Bu da Əhl-i Sünnə' en, Allah və Rəsulunun Əbu Bəkirə qəzəbli olduğuna dair şahidliyi deyilmi?! Bütün ağıl sahibləri bunu anlarlar. Buna görə mən hər vaxt deyirəm ki: "Nə olursa olsun haqq, batil əhlinin çəkdiyi qalın pərdələrin arxasından ortaya çıxmalıdır və Ümeyye Oğullarının dostları hər nə qədər haqqı batilə qarışdırmaq istəsələr də Quranın nazil olduğu gündən qiyamətə qədər Allahın qullarına olan hücceti dimdik ayaqda olmalıdır. Bunun
-------------
1- Düzgün-i Müslim, c. 1, s. 86, h. 78; Düzgün-i Tirmizi, c. 5, s. 635
və s. 643, h. 3736; Sünen-i Nəsəs(n)i, c. 8, s. 116.
2- Düzgün-i Buxari, c. 5, s. 26; Düzgün-i Müslim, c. 4, s. 1902,
h. 2449; Düzgün-i Tirmizi, c. 5, s. 698, 3867.
3- Düzgün-i Buxari, c. 5, s. 177 və c. 8, s. 185.
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 139
tərifi də aləmlərin Rəbbi Allaha məxsusdur."
Əhməd min Hanbel belə nəql edər: "Bir gün Əbu Bəkir Rəsulullahı evində ziyarət etmək üçün icazə istədi. İçəri girərkən Aişənin Rəsulullaha yüksək səslə belə dediyini duy/eşitdi: "Allaha and olsun ki sənin, Əlini məndən və atamdan daha çox sevdiyini bilirəm." Və bunu iki üç dəfə təkrarladı. " 1
Aişə əlindən gəldiyincə Hz. Əlini Rəsulullahdan (s. a. a.) uzaqlaşdırmağa çalışırdı. İbn-i Əbi-l Hədid-i Mutezili, Şərh-i Nehc'ül-Belağa' da belə yazar:
"Rəsulullah (s. a. a.), Hz. Əlidən gəlib yanında oturmasını istədi. Əli də gedərək bir-birinə yapışıq halda oturan Aişə ilə Rəsulullahın arasında oturdu. Aişə Əliyə; "Mənim uyluğumdan başqa şuranı qoyacaq yer/yeyər tapa bilmədinmi?!" dedi."
Yenə belə rəvayət edər:
"Bir gün Rəsulullah (s. a. a.) Hz. Əli ilə yeridikləri halda danışırdılar. Danışmaları kosmosun tərəfindən Aişə arxalarından gələrək aralarına girdi və; "Nə edirsiniz? Danışmanız çox uzandı!" dedi. Bunun üzərinə Rəsulullah Aişəyə hirsləndi." 2
Yenə belə rəvayət edər:
"Bir gün Rəsulullah, Hz. Əli ilə danışarkən Aişə, "Mən sənin üzündən hara gedim ey Əbu İstəyənin oğulu! Mənim Rəsulullah ilə yalnız bir sıram var." deyə qışqırdı.
----------------
1- Müsned-i Əhməd min Hanbel, c. 4, s. 275.
2- İbn-i Ebi'l-Hadid, Şərh-i Nehc'ül-Be1ağa, c. 9, s. 195.
140 / Zikr Əhlinə Problem/sualın
Bunun üzərinə Rəsulullah (s. a. a.) ona çox qız idi."
Bəli, Aişə qısqanclığından qaynaqlanan davranışları və ədəbsizcə hərəkətləriylə dəfələrlə Resulullah'1 hirsləndirmişdir.
Görəsən Rəsulullah (s. a. a.), ürəyində əmisinin oğulu və Əhl-i Beytinin böyüyü olan Əliyə qarşı belə kin və düşmənlik bəsləyən bir kişi və ya qadından razı olarmı? Halbuki Rəsulullah buyurmuşdur ki:
"Əli, Allah və Rəsulunu sevər; Allah və Elçisi də onu sevərlər. "1
Və buyurmuşdur ki:
"Əlini sevən məni sevər, AIiyə düşmən olan mənə düşmən 0Iur."2
"EVLƏRİNİZDƏ OTURUN, AÇILIB SAÇILMAYIN."
Uca Allah Peyğəmbərin (s. a. a.) arvadlarına evdə oturmalarını, örtüsüz çölə çıxmamalarını, Qur' an oxumalarını, namaz qılmalarını, zəkat vermələrini və Allah və Rəsuluna itaət etmələrini əmr etməkdədir.
Rəsulullah (s. a. a.) da vəfatından əvvəl onları xəbərdar edərək belə buyurmuşdu: "Sizdən hansı dəvəyə minəcək də Hav'eb itləri ona törəyəcək?"
Aişə xaricində Rəsul-i Əkrəmin (s. a. a.) bütün arvadları Allah və Rəsulunun əmrinə boyun əyib itaət etdilər. Amma Aişə bütün əmrləri tapdalayaraq Rəsulullahın (s. a. a.) xəbərdarlıqlarını diqqətə al/götürmədi. Tarixçilər, Ömərin qızı Yarımmüdafiəçisənsənin də
--------------------------------
1- Düzgün-i Buxari, c. 5, s. 23; Düzgün-i Müslim, c. 4, s. 1871,
h. 2404, Hz. Əlinin Fəzilətləri Babı. 2- Müstedrek-i Hakim, c. 3, s. 130; Tabarani, əl-Mu'cem'ul-Kebir,
c. 23, s. 380, h. 901.
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 141
Aişə ilə birlikdə Hz. Əliyə qarşı döyüşə çıxmaq istədiyini, lakin qardaşının yuxarıda işarə edilən ayəti oxuyaraq onu bu işdən imtina etdirdiyini yazarlar. Amma Aişə dəvəyə mindi və Hav' eb itləri ona ürüdüler.
Taha Hüseyin əl-Fitnet 'ul-Kubra (Böyük Fitnə) adlı kitabında belə yazar:
"Aişə döyüşə gedərkən yolda bir suya vardı. Orada itlər ona ürüdüler. Oranın hara olduğunu problem tərəfindən, "Bura Ha'veb'dir." dedilər. "Hav'eb" adını eşidincə Aişə qorxdu və ürpərərək belə qışqırdı: "Məni geri tərcümən, məni geri tərcümən! Çünki Rəsulullahdan (s. a. a.) bərabər/yoldaşlarına "Hav'eb itləri hansınıza törəyəcək görəsən?" deyə buyurduğunu duy/eşitdim. Bunun üzərinə Abdullah min Zübeyr gələrək Aişəni sakitləşdirdi. Sonra Məni Komandir qəbiləsindən əlli adamı gətirdərək oranın Hav' eb olmadığına dair yalan yerə onlara and içdirdilər.
Məncə bu rəvayət, Aişənin cinayət/günahını yüngülləşdirmək üçün Ümeyye Oğulları tərəfindən uydurulmuşdur. Onlar Aişənin, bacınının oğulu Abdullah min Zübeyr tərəfindən aldadılmış olduğunu və əlli adamın oranın Hav' eb olmadığına dair and içməsindən sonra Aişə' nin artıq yoluna davam etməsində bir qorxu olmadığına inandırmaq istəmişlər.
Yaxşı bu ahmak və ağılsız insanlar, Aişənin Hav'eb sununa çatmadan əvvəl, evində oturmayıb dəvəyə minərək Allah və Rəsulunun əmrlərini tapdalamasına və möminlərin anası Ümmü Selemenin öyüdlərini dinləməməsinə nə deyəcəklər?!
Tarixçilər yazırlar ki:
Ümmü Seleme Aişəyə belə dedi: "Xatırlayırsanmı,
142 / Zikr Əhlinə Problem/sualın
bir gün Rəsulullah (s. a. a.) Hz. Əli ilə halvet etmiş danışırdı. Danışmaları kosmosun tərəfindən sən onlara hücum etmək istədin də mən səni maneə törətməyə çalışdım. Amma sən məni dinləməyərək onlara hücum etdin. Lakin çox keçmədən ağlayaraq geri döndün. "Sənə nə oldu?" deyə soruşduğumda dedin ki: "O ikisi fisıldaşırken yanlarına gedib Əliyə; "Rəsulullahın doqquz günündən yalnız bir günü mənə aiddir. Bu bir gündə də məni tək buraxmayacaqsanmı ey Əbu İstəyənin oğulu?" dedim. Bunun üzərinə Rəsulullah hirsdən yüzü qıpqırmızı olduğu halda mənə dönərək;
"Haydı geri dön get! Allaha and olsun, Əliyə düşmən olan imandan çıxmış olar." deyə buyurdu." Və sən peşman və qızğın bir halda geri döndün. "
Aişə; "Bəli, xatırlayıram." dedi.
Ümmü Seleme dedi ki:
"Yenə xatırlayırsanmı, bir gün mən və sən Rəsulullahın (s. a. a.) yanındaykən bizə buyurdu ki:
"Sizin hansınız dəvəyə minəcək də Hav'eb itləri ona törəyəcək və o doğru yoldan sapmış olacaq?" Biz; "Bundan Allah' a və Rəsuluna sığınarıq." dedik. Sonra Rəsulullah əliylə sənin kürəyinə vurub; "Əsla o sən olmayasın ey Humeyra!" buyurdu."
Aişə; "Bəli, bunu da xatırlayıram." dedi.
Ümmü Seleme dedi ki: "Yenə xatırlayırsanmı, bir gün atan ilə Ömər Rəsulullaha gəldilər. Biz pərdənin arxasına keçdik. Onlar Rəsulullaha; "Ey Rəsulullah! Sənin nə zamana qədər bizimlə birlikdə olacağını (yaşayacağını) bilmirik. Kaş ki səndən sonra özünə sığınacağımız xəlifənin kim olduğunu bizə bildirsəydin!" dedilər. Rəsulullah (s. a. a.) onlara buyurdu ki: "Bəli, mən onun bu anda harada oldu-
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 143
ğunu bilirəm. Amma bunu etsəm siz onun ətrafından dağılarsınız; eynilə İsrail Oğullarının Harunun ətrafından dağıldığı kimi." Onlar da susdular. Sonra da çıxıb getdilər. Onlar çölə çıxınca biz Rəsulullahın (s. a. a.) yanına getdik. Sən Rəsulullaha qarşı bizim hamımızdan daha cəsarətli olduğun üçün;
"Ey Rəsulullah! Kimi onlara xəlifə etmək istəyirdin?" deyə soruşdun.
Rəsulullah (s. a. a.) buyurdu ki:
"Ayaqqabısını təmir edən adamı."
Aşağıya endiyimizdə Əlinin ayaqqabısını təmir etdiyini gördük. Sən;
"Ey Rəsulullah! Biz yalnız Əlini görürük." dediyində
Rəsulullah (s. a. a.):
"İşdə xəlifəm odur." buyurdu."
Aişə; "Bəli, bunu da xatırlayıram" dedi.
Bunun üzərinə Ümmü Seleme ona dedi ki: "Yaxşı ey Aişə, nə üçün bildiyin halda bu döyüşə gedirsən?" Aişə; "Mən xalqın arasını islah etmək, düzəltmək istəyirəm." dedi. 1 Ümmü Seleme ona sərt danlayaraq dedi ki: "İslamın direği əyilsə qadınlar onu düzəldə bilməzlər; qırılsa qadınlar onu təmir edə bilməzlər. Qadınların ən/en yaxşısı, gözlərini aşağı endirənlər, şərəf və şərəflərini qoruyanlardır. Sənə bunu soruşuram: Dəvəyə minib bir su qaynağından digər bir qaynağa getdiyin halda bu çöllərin birində Rəsulullahla (s. a. a.) qarşılaşsan, nə dərsin/deyərsən görəsən?! Vallah əgər mən sənin etdiyini etsəydim, sonra da mənə; "Cənnətə gir" deyilsəydi, üzərimə örtdüyü pərdəni cırdığımdan ötəri Məhəmmədlə qarşılaşmaqdan utanardım. .."2
--------------------
1- İbn-i Əbis(n)i-Hədid, Şərh-i Nehc'ü1-Belağa, c. 6, s. 217 - 218.
2- əl-Musannef Fi Garib'il-Hadis, c. 2, s. 184; əl-İmama ve's-Siyase, c. 1, s. 55
144 / Zikr Əhlinə Problem/sualın
Aişə Ümmü Selemenin öyüdlərinə qulaq asmadığı kimi bir çox ixlaslı səhabənin də nəsihətlərini dinləmədi. Taberi, Tarix kitabında Nökər min Kudame-i Sədinin ona belə dediyini rəvayət edər:
"Ey möminlərin anası! Vallah Osman min Affanın öldürülməsi, sənin bu lənətlənmiş dəvəyə minərək evindən çıxıb özünü silahlara hədəf etməyindən daha asandır. Allah sənə evində oturmağını və möhtərəmliyini qorumağını əmr etmişdi; amma sən evindən çıxaraq möhtərəmliyini qorumadın. Səninlə döyüşən, səni öldürməyi də gözə al/götürmüşdür. Əgər yaxşı niyyətlə yanımıza gəldinsə, evinə geri dön və əgər niyyətin yaxşı deyilsə get xalqdan kömək istə! "1
AİŞƏnin KOMANDİRLİYİ
Tarixçilər, ordunun baş komandirinin Aişə olduğunu yazarlar. Əmrləri o verər, komu
komutanları o təyin edər, o azlederdi. Hətta Talha ilə Zübeyr namazda imamlıq etmə barəsində ixtilaf etdiklərində Aişə hər ikisini də azlederek bacınının oğulu Abdullah min Zübeyri bu iş üçün vəzifələndirdi. Müxtəlif şəhərlərə məktub göndərərək onlardan Əli min Əbi İstəyənə qarşı kömək istəyən və onların cahiliyyə duyğularını qızışdıran da oydu. Sonunda o, Əməril- Mömininə qarşı döyüşmək, onu xilafətdən uzaqlaşdırmaq üçün Ərəb dünya perestlerinden iyirmi min şəxsiyyət bir ordu hazırladı və Ümm'ül-Müminin'i qoruma, ona kömək etmə adı altında minlərlə Müsəlmanın ölümünə gətirib çıxaran kor bir fitnəyə səbəb oldu. Tarixçilər yazarlar ki: Basra qubernatoru Osman min Huneyfi, beytülmalı qorumaqla vəzifəli olan yetmiş -bir nəqlə görə də dörd yüz/üz- adamıyla birlikdə hiylə ilə
-----------------------------
1- Tarix-i Taberi, c. 4, s. 465.
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 145
əsir edib Aişənin yanına gətirdiklərində Aişə onların hamısının öldürülməsini istədi. Onlar da bu möminləri qoyunları boğazlar kimi boğazladılar. Müsəlmanlardan boyunları vurularaq öldürülən ilk birliyin bunlar olduğu deyilər. ı
Şa'bi, Müslim min Əbu Bukre' deyil, o da atasından belə nəql edər: "Talha ilə Zübeyr Basraya gəldiklərində onlara kömək etmək üzrə qılıncımı kuşandım. Aişənin yanına getdiyimdə onun əmr edib nəhy etdiyini və bütün yetişkinin onun əlində olduğunu gördüm. Rəsulullahdan (s. a. a.) duy/eşitdiyim; "Bir qadının idarə etdiyi birlik, əsla qurtuluşa çatmaz." şəklindəki hədisi xatırlayaraq onlardan uzaqlaşdım. "
Buxari də Əbu Bukredən belə nəql edər: Allah Təala Cemel günü bir hədisi xatırladaraq doğru yolu tapmayarı təmin etdi. Rəsulullah (s. a. a.) İranlıların Kisranın qızını padşah etdiklərini duy/eşitdiyində belə buyurmuşdu: "İşlərinin idarəsini bir qadına buraxan birlik, əsla qurtuluşa." çatmaz. ."2
Aişənin həm güldürücü, həm də ağladıcı tutumlarından biri də; özü Allaha və Rəsuluna üsyan edərək evindən çıxdığı halda səhabələrə evlərində oturmalarını əmr etməsidir. Çox maraqlı, deyilmi?!
İbn-i Əbi-l Hədid, Şərh-i Nehc'ül-Belağa' da və digər tarixçilər də öz kitablarında belə yazarlar:
-------------------
1- Tarix-i Taberi, c. 4, s. 470 - 474; İbn-i Ebi'l-Hadid, Şərh-i Nehc'ül-Belağa, c. 9, S. 321.
2- Düzgün-i Buxari c. 9, s. 70, Fitnələr Babı; Nəsəs(n)i, c. 8, s. 227; Müstedrek, c. 4, s. 524 - 525.
146 / Zikr Əhlinə Problem/sualın
Aişə Basra' da ikən Zeyd min Suhan-ı ABŞıya belə bir məktub yazdı:
"Əbu Bəkir-i Sıddıkın qızı, möminlərin anası, Peyğəmbərin arvadı Aişədən, ixlaslı oğulu Zeyd min Suhana: Evində otur və xalqın Əli min Əbi İstəyənə kömək etməməsi üçün işlə/çalış. Sənin haqqında sevdiyim şeyləri duy/eşitmək istəyərəm. Çünki sən yaxınlarımın içində ən çox güvəndiyim adamsan. Vəssalam!"
O saleh insan da ona bu cavabı verdi.
"Zeyd min Suhandan Əbu Bəkirin qızı Aişəyə: Allah sənə bir şeyi, bizə də başqa bir şeyi əmr etmişdir. Sənə evində oturmağını, bizə də cihad etməmizi əmr etmişdir. Sən məktubunda Allahın əmrinə zidd olan bir işi etməmizi istəmisən. Gerçəkdə sən, Allahın sənə verdiyi əmri bizim etməmizi istəyirsən. Özün də Allahın bizə əmr etdiyi işi etməkdəsən. Bu səbəblə əmrin qəbul edilə bilməz. Vəssalam! "1
Bundan aydın olan budur: Aişə yalnız Cemel ordusunun komandirliyiylə kifayətlənmiş deyildi. O, bütün İslam torpaqlarında Möminlərin Əmri olmaq istəyirdi. Bundan ötəri, Ömərin xəlifə namizədi olaraq göstərdiyi Talha və Zübeyrə də o əmr verir, qubernatorlara və qəbilə başçılarına məktublar yazaraq onları köməyə çağırırdı.
Bütün bunlardan ötəri də Ümeyye Oğullarının yanında Aişənin mövqes(n)i ucaldı və onlar tərəfindən hörmətlə xatırlandı. Çünki ən məşhur qəhrəmanlar belə, Əli min Əbi İstəyənə qarşı çıxmağa cürət edə bilməzkən o Hz.Aliyə qarşı döyüş açdı və
------------------------------
1- tarix-İ Taberi, c. 4, s. 476.
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 147
xalqı ona qarşı qışqırtdı.
Aişənin, İmam Əli gəlmədən əvvəl Kiçik Cemel Döyüşündəki, İmam Əli gəldikdən sonra da Böyük Cemel Döyüşündəki tutumlarını bilən tarixçilər həqiqətən də çaşırlar. Böyük Cemel Döyüşündə Hz. Əli onu Allahın Kitabına dəvət edərkən o, Allahın saleh qulları və Rəsulullahın gerçək yaranına qarşı bəslədiyi dərin kin və düşmənlikdən başqa şərhi olmayan bir inadla Hz. Əlinin dəvətini redderek döyüşmək mövzusunda israr edir.
RƏSULULLAHın (S. A. A.) AİŞƏnin FİTNƏSİ HAQQINDAKI XƏBƏRDARLIĞI
Heç şübhəsiz, Rəsulullah (s. a. a.) ətrafında dönən şkafların fərqində idi. Qadınların kişiləri asanca təsir edə biləcəklərini, onları fitnəyə sürüyə biləcəklərini, hiylələrinin dağları belə yerindən oynada biləcəyini bilirdi. Xüsusilə bərabər/yoldaşı Aişədə bu təhlükəli rolu üstlənmə zəmininin var oldu- ğunu da bilirdi. Çünki Rəsulullah (s. a. a.) dəfələrlə Aişənin ümumiyyətlə Əhl-i Beyt' e, xüsusidə də Hz. Əliyə qarşı kin və nifrət bəslədiyinə şahid olmuş, bəzən əsəbiləşərək, bəzən də yüzünü turşudaraq Aişəyə; Əli dostunun Allah dostu, Əli düşməninin isə Allah düşməni və münafiq olduğunu söyləmişdi. Amma çox təəssüf ki, Rəsulullahın bu sözləri onu heç təsir etməmişdi. Çünki o, haqqı ancaq öz mənfəətləri üçün istəməkdə idi.
Allah keçmiş ümmətləri imtahanlardan keçirdiyi kimi bu ümməti də Aişənin fitnəsiylə sınayacaqdı. "İnsanlar imtahandan keçirilmədən, yalnız "iman etdik" demələriylə
148 / Zikr Əhlinə Problem/sualın
buraxılacaqlarınımı sandılar? "1
Rəsulullah (s. a. a.), bu fitnə mövzusunda dəfələrlə ümmətini xəbərdar etmiş, hətta bir gün əliylə Aişənin evini göstərərək belə buyurmuşdu:
"Fitnə işdə buradadır; fitnə işdə buradadır; şeytanın buynuzu buradan zühur edəcək."
Buxari, Düzgünündə Nafıdan, o da Abdullahdan belə nəql edər:
Rəsulullah (s. a. a.) bir gün danışarkən əliylə Aişənin evini göstərərək belə buyurdu: "Fitnə işdə buradadır. (Bu sözü üç dəfə təkrarladı.) Şeytanın buynuzu buradan çıxacaq. "2
Müslim də Düzgünündə İkrime min Ammardan, o da Salam' deyil, o da İbn-i Ömər' deyil belə nəql edər: Rəsulullah (s. a. a.) bir gün Aişənin evindən çıxarkən belə buyurdu:
"Küfrün başı buradan çıxacaq; şeytanın buynuzu buradan zühur edəcək. "3
Hədisin sonunda, "Rəsulullahın məqsədi şərqdir" şəklindəki şərhin nə qədər məntiqsiz olduğu və sırf Aişəni təmiz e çıxarmaq üçün edildiyi ortadır. Yenə Düzgün-i Buxaridə belə keçər: "Talha, Zübeyr və
Aişə Basraya getdiklərində Hz. Əli, oğulu Həsəni və Ammar
------------------------------
1- Ənkəbut Surəsi /2.
2- Düzgün-i Buxari, c. 4, s. 100.
3- Düzgün-i Müslim, c. 4, s. 2229, h. 2905.
Əhl-i Beyt (ə.s) Haqqında / 149
min Yasiri Kufəyə göndərdi. Həsən min Əli minbərə çıxdı. Ammar min Yasir isə ondan aşağıda dayandı. Biz də toplanaraq onları dinlədik. Ammar belə deyirdi: "Aişə Basraya getmişdir. Vallah o, Peyğəmbərinizin dünya və axirətdəki arvadıdır. Amma Allah sizlərin, özünəmi yoxsa Aişəyəmi itaət edəcəyinizi sınamaq üçün sizi onunla sınamaqdadır." 1
Heyrət! Bu rəvayət də, Aişəyə itaətin, Allaha üsyan və Aişəyə müxalifətin, Allaha itaət olduğunu vurğulamaqdadır.
Nə var ki, Ümeyye Oğullarının tərəfdarları raviler, riva- çata bir "axirət" sözünü əlavə edərək xalqı aldatmağa və uca Allahın Aişə' nin bütün günahlarını atfettiğini, onu cənnətə apararaq orada da Rəsulullahın arvadı etdiyini izah etməyə çalışmışlar. Yoxsa Ammar, Aişənin axirətdə də Rəsulullahın arvadı olacağını nə biləcək?
Ümeyye Oğulları dövründəki ravilerin hiylələrindən biri də bu idi: Xalqın arasında məşhur olan bir rəvayəti inkar edə bilməyəcəklərini görüncə, başa düşülməsini çətinləşdirmək və ya ağır dilini yüngülləşdirmək məqsədiylə ona bəzi sözlər əlavə edir və ya bəzi sözlərini dəyişdirirdilər. Məsələn Rəsulullahın (s. a. a.) "Mən elmin şəhəriyəm, Əli də onun qapısıdır." hədisinə bunları əlavə edirlər: "Əbu Bəkir onun təməli, Ömər divarları, Osman isə damıdır."!
Araşdırmaçıların gözündən qaçmayan bu oynağalar, ümumiyyətlə onları uyduranların axmaqlığını və nəbəvi hədislərin nur və hikmətindən nə qədər uzaq olduqlarını göstərər.
Category: Tarix | Baxış: 2110 | Added by: el-kafirel_kufri | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Yalnız qeydiyyatdan keçmiş şəxslər şərh əlavə edə bilər.
[ Qeydiyyat | Giriş ]