Behist pis dilli insanlara haramdir.
Hezret Peygember (s) buyurur; " Sebhesiz Allaha-teala Behisin iyini soyus veren, abirsiz ve ne deyib ona ne deyildiyinden utanmayan sexslere haram etmisdir. Cunki onun haqqinda axtaris aparsan, ya zinadan, yaxud da seytanin istiraki ile dunyaya gelmesini goreceksen. Erz olundu: "Ey Allahin elcisi! Xalq arasinda seytanin istiraki ile dunyaya gelende varmi? (Ki, bele buyurdu): Ve sen seytan onlarin var-dovleti ovladlarimdan seriki ol" (El-Kafi, 2-323) Ellame meclisi (re) merhum seyx Behaiden (re) neql edilir ki, buyurub: " Belke de hedisden meqsed budur ki, bir muddete qeder Behist bele sexslere haram olacaqdir. Ve bele bir sexsin soyus vermeyen mo'minler ucun hazirlanmis mexsus Behistden mehrum olmasi nezerde tutulur. Semae deyir: Men Hezret imam Sadiq (e)-in yanina getdim ve o Hezret (e) sohbete baslayaraq buyurdu: "Ey Semae!Seninle develerini otaran sexs arasinda bas veren ne dava idi? Ne bade soyus soyesen, pis danisan ve le'net verenlerden olmasan! Cavabinda erz etdim:And olsun Allaha ki bele olmusdur. Cunki o mene zulm edib Hezret (e) buyurdu: " O sene zulm etse de sen ona daha cox zulm etmisen. Heqiqetde bu reftar menim reftarimdan deyil ve men sielerime bele bir gosteris vermemisem. Allahdan bagislanmagini iste ve bir daha (bele pis is) encam verme. (El-kafi,2-326) Hezret Peygember (s) buyurur; " Her kes bir mo'mine yarim kelme (qisa bir soz) ile te'ne vurarsa (soyus vererse) Allah-teala behistin qoxusunu ona haram eder. Bir halda ki, Behistin qoxusu bes yuz illik yoldan hiss olunar." ( Mustedrekul-vesail, hecc kitabi,139-cu bab) Bu haqda coxlu revayetler movcuddur ki, qeyd olunan revayetlerle kifayetlenmek olar. Bu barede iki meseleni qeyd etmek zeruridir: Birinci: Bir mo'mine soyus veren sexs ona eziyyet vermisdir. Hezret Peygember (s) neql olunmusdur ki, buyurur: " Her kes oz qonsusuna eziyyet vererse, Allah-teala behist qoxusunu ona haram eder ve (bele bir sexsin) yeri cehennem olacaqdir ve nece de pis yerdir!" Qonsunun haqqini zay eden sexs bizden deyildir. Cebrail (e) hemise mene qonsunun huququ baresinde sifaris edirdi, beleki, men qonsunun da irs aparanlardan olmasini guman edirdim." ( Vesaul-sie,8-488) Hemcinin buyurur: "Qonsusuna eziyyet eden ve qonsusu onun eziyyetinden asude olmayan sexs Behiste getmeyecekdir." ( Besailus-sie,8-488) Resuli Ekrem (s) " Tebuk" doyusune yola duserken buyurdu:"Qonsusuna eziyyet verenler bizimle (doyuse) gelmesin. (Vesailus-sie 8-488) Bir gun sehabeler O Hezrete (s) erz etdiler:"Filan qadin gunduzleri oruc tutub: geceleri ibadetle mesgul olur ve sedeqe verir. Lakin bununla bele dili ile qonsusuna eziyyet verir. Hezret Peygember (s) buyurdu: O qadina hec bir xeyri yoxdur ve o cehennem ehlidir. Dediler: Amma filan qadin yalniz vacib namazlarini yerine yetirerek, qonsusuna eziyyet vermir. Hezret (s) buyurur: O Behist ehlidir." (Mustedrekul-vesaml, hecc kitabi,72-ci bab) Hemcinin o Hezret Peygember (s) buyurmusdur. Qonusu uc novdur: Birinci: Uc huququ olan qonsu: Bu qism qonsu muselman ve qohum olan qonsudur. Ikinci:Iki huququ olan qonsu: O, yalniz muselman olan qonsudur. Ucuncu: Kafir qonsu. ( Mustedrekul-vesaml. hecc kitabi,72-ci bab) Hezret imam Sadiq (e) buyurur:Qunsusuna eziyyet eden sexs mel'undur, mel'un.: (El-kafi kitabindan)
Hemcinin ayri bir hedisde buyrulur:"Benyamen Hezret Ye'qub peygember (e) yanindan kecdikde feryad cekerek deyir: Ilahi !Mene rehm etmir, ovladimi aparib ve gozumu kor etmisen.Allah-teala ona vehy etdi: Men onlari oldurmus olsam, bele dirildib sene qaytararam. Lakin ( bir vaxt) qoyunun basini keserek derisini soyub onu yeyenin ve oruc olan filan qonsularina ondan bir pay vermemeyini xatirlayirsanmi? (Mustederetul-vesail, hecc kitabi, 72-ci bab)
Basqa bir revayete esasen, bundan sonra Hezret Ye'dubun (e) reftari bele oldu ki, her subh bir nefer fercexden uca sesle cagirirdi "Seher yemeyi isteyen Ye'qubun (e) evine gelsin". Hemcinin bir axsam da " sam yeme isteyen Ye'qubun (e) evine gelsin" deye uca sesle cagirdi. Bu hadiseden qonsu huququnun ne qeder muhum olmasi cox yaxsi basa dusulur. Hemcinin bir cox revayetlerde qonsuluq huququ zikr olunmusdur ki, burda onlarin xulasesini qeyd edirik:
"Qonsu huququ"
Qonsu ile mehribancasina reftar etmesi,yaxsiliqlari ve ehtiyaci olani ondan esirgememek ve onu oz malinda serik bilmek lazimdir.Ona salam vermek ve ona gizli qalmaq istediyi movzu barede axtaris aparmaq lazim deyil. Xestelenerken ona bas cekmeli,meteminde ezadarliq etmeli ve sadliqlarda ona tebrik demelidir.Ondan bilinen eybi oturmeli, ondan bas veren xeta ise ehv olunmalidir.Evin divarina bir is gormek ve qonsunun heyetinin navdanin cekmek istedikde, ona mane olmamali ve ehtiyaci olan ev esyalarini ondan esirgememelidir.Oz gozunu qonsunun ailesinden yummali,qonsu evde olmadiqda ise evini qoruyub ovladlari ile mehribancasina reftar etmek, hemcinin onun din ve dunyasinin meslehetinde olan islere yoneltmek lazimdir.Komek istedikde komeyine telesmeli, borc istedikde ise ona borc vermelidir. Evinin havasi tutulmasin deye, ondan icaze almadan evin hundurluyun coxaltmamaq lazimdir.Eve getirilen dadli yemeklerden qosu ucun gonderilmeli, buna imkani olmadiqda ise gizledilmeli ve onun iyinden narahat olmsinlar deye qonsu usaqlarinin burnuna catmamalidir. Cunki qonsunun o yemekden ovladlari ucun hazirlamaga imkani olmaz.
Boyuk gunahlar/ 3-cu cild,seh-224 |