İMAM ƏLİ VƏ HƏZRƏT FATİMƏNİN (ə) NƏSLİNƏ OLAN VACİB EHTİRAM Oğul,
sənə Əli və Fatimənin nəslinə (seyyidlər) ehtiram saxlamaq zəruridir və
bu, vacib əməllərdən sayılır. Quranın buyurduğuna görə bu iş müqəddəs
risalətin müqabilində istənilən əvəzdir. (Təfsirül-Burhan, 1, 118, bir
uzun hədisdə Yəhudi alimlərini vəsf etmək və müsəlmanların (öz elmlərinə
əməl etməyən və elmləri ilə çörək qazanmaqdan ötrü hədis düzəldən
alimlərini onlara (yəhudi alimlərinə) bənzətmək barədə. İmam Sadiq
əleyhissalam belə alimlər haqqında buyurmuşdur: Onların zərərləri bizim
zəif (elmsiz) şiələrimiz üçün Yezidin qoşununun İmam Hüseyn
əleyhissalama yetirdikləri zərərdən daha çoxdur. )
Bacardıqca
sən onlara əlindən gələn hörməti et ki, həm Allah və Peyğəmbəri özündən
razı edərsən həm də hər iki dünyanın xeyirini görərsən (Şura surəsi,
ayə 23-də Mütəal Allah buyurur: (Qul la əsəlukum ələyhi əcrən
illəlməvəddətə filqurba və mən yəqtərif həsənətən nəzid ləhu fiha husna
innəllahə ğəfurun şəkur) (Allah buyurur: Ya Peyğəmbər!) De ki:-Mən
sizdən bunun (risaləti təbliğ etməyimin) müqabilində Əhli-beytimə
məhəbbət bəsləmənizdən başqa bir şey istəmirəm. Kim bir yaxşı iş görsə
biz onun yaxşılığının savabını, mükafatını artırarıq. Həqiqətən, Allah
bağışlayandır və qədr biləndir. (şükr və itaətin, gözəl əməllərin
əvəzini verəndir.) )
Seyyidlərin
yalnız yaxşılarına hörmət etməklə kifayətlənmə ki, onların hökmü
əməlsiz alimlərin hökmü ilə fərq edir. Çünki onların (seyyidlər) nəsl
vasitəsilə olan nisbəti həmişəlikdir ki, günah etsələr də onlardan
ayrılmaz və qırılmaz. Lakin hər hansı bir günahlarından uzaqlaşdırmaq
üçün yalnız həmin cəhətə görə sərt rəftarın eybi yoxdur, baxmayaraq ki,
Əhməd ibn İshaq Əşərinin Hüseyn ibn Həsən fatimi ilə arasında baş
verdiyi hadisə bunu da rəva bilmir. (Müstədrəkül-Vəsail, 2, səh, 400,
bab 17 (Təhqiq olunmuş çap, 12, səh. 367, hədis 14339) ələvilərə
(seyyidlərə) yaxşılıq etməyin müstəhəb olmasının təkidi hədis rəvayət
edilmişdir ki, Həzrət Peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və alihi və səlləm)
buyurdu:-Öz əli, öz dili, öz malı ilə mənim zürriyəmə (nəslimə) kömək
edən şəxsə mənim şəfaətim zəruridir. Başqa bir rəvayətə əsasən Həzrət
Peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və alihi və səlləm) buyurubdur: -Mənim
övladımın (nəslimin) yaxşılarını Allaha xatir, yaxşı olmayanlarını isə
mənə xatir sevin və hədis 21, səh, 402 İmran ibn Məqəl demişdir:-Eşitdim
ki, İmam Cəfər Sadiq əleyhissalam buyurdu:- Ali-Məhəmmədə öz malınız
ilə kömək etməyi tərk etməyin, varlı öz varlılığına görə (kömək etsin),
yoxsul isə öz yoxsulluğuna görə. Hər kəs istəsə ki, Allah onun böyük
hacətlərini (istəklərini) versin. Ali, Məhəmməd əleyhissalama və onların
şiələrinə öz ehtiyacı olduğu mal və mülkdən də kömək etsin. Yenə 20-ci
hədis (təhqiq olunmuş çap, cild) 12, səh. 383, hədis 14351, Süleyman
Qazi demişdir:- İmam Rza əleyhissalam buyurdu: -Atam Museyi Kazim
əleyhissalam öz məsum ata babalarından nəql edir ki, Peyğəmbər
(səlləllahu əleyhi və alihi və səlləm) buyurdu:-Dörd dəstə əgər bütün
yer əhlinin günahları miqdarında günah etsələr də mən onlara şəfaət
edərəm: Biri mənim zürriyəmə kömək edərək, onların önündə düşmənlərlə
vuruşmuş şəxs. İkincisi zürriyyəmin ehtiyaclarını ödəyən şəxs. Üçüncüsü
onlar çarəsiz olarkən onların işləri üçün səy edən şəxs və dördüncüsü
dil və ürək ilə onları sevən şəxs. )
Əlbəttə,
təkcə ana tərəfi seyid olanlara da (yəni anası seyid qızı olan) atası
seyid olanlar kimi ehtiram etməyi sənə vacib bilirəm. Çünki insana
qızının oğlu (nəvə) həqiqətən oğul sayılır və şəri hökmlərdə də
müştərəkdirlər. Elə buna görə də İmam Həsən ilə İmam Hüseyn əleyhissalam
Peyğəmbərin (səlləllahu əleyhi və alihi və səlləm) öz oğulları
sayılırdılar. İmam Həsən ilə İmam Hüseynin Peyğəmbərə oğul sayıldıqları
kimi indi də ona ana tərəfindən mənsub olanlar onun oğulları sayılır
(lakin seyidlik keçməmək şərtilə) amma "xüms” ona düşmür (halal deyil).
Buna dəlil Həmmad ibn İsanın İmam Kazimdan əleyhissalam nəql etdiyi
hədisdir. (Müstədrəkül-Vəsail 2, səh 400, bab 17 (Təhqiq olunmuş çap,
12, səh 375, hədis 14335) seyyidlərə yaxşılıq etməyin təkidli müstəhəb
olması, hədis 4, Cəfər Sadiq əleyhissalam nəslindən olan Seyyid Hüseyn
ibn Həsən Qum şəhərində aşkara şərab içirdi. Bir gün o, bir iş üçün
Əhməd ibn İshaq Əşərinin yanına getdi. Əhməd Qumun övqafında vəkil idi.
Hüseyn Əhmədlə görüşmək üçün izn ala bilməyərək qəmli halda öz evinə
qayıtdı. Əhməd (sonra) həcc səfərinə gedərkən Samirraya çatarkən İmam
Həsən Əskəri əleyhissalamın hüzuruna daxil olmaq üçün imamdan izn
istədi. İmamdan izn ala bilmədiyi üçün çox ağlayıb, yalvarmağa başladı.
Nəhayət imam ona izn verdi. O imamın yanına daxil olduqda, soruşdu ki:
Ey Peyğəmbər övladı mən sənin şiələrindən və səni sevənlərdənəm, mənə
izn verməməyin nədən ötrü idi? İmam buyurdu: Çünki, sən öz qapından
bizim əmi oğlumuzu qovdun. Əhməd ağlayıb, and içərək dedi: Onu qovmağım
şərab içməyi tərk etməsi üçün idi. İmam buyurdu:-Doğru deyirsən, lakin
hər halda onlara hörmət etmək gərəkdir. Onları təhqir etmə. Çünki təhqir
etmiş oldunsa ziyan çəkərsən. Əhməd Quma döndükdən sonra onların
böyükləri Əhmədin yanına gələrkən həmin Hüseyn də onlarla gəldi. Əhməd
Hüseyni görməklə durub onu, qarşıladı və hörmət edib, onu məclisin
yuxarısında oturtdu. Hüseyn o qəribə rəftarı görüb onun səbəbini
Əhməddən soruşdu. Əhməd özü ilə İmamın arasında olan cərayanı ona
danışdı. Hüseyn isə onu eşidib, öz günahlarına və etdiyi işlərə peşiman
oldu və tövbə edib, öz evinə qayıtdı. Evə qayıtdıqda şərabı yerə töküb,
bardaqları və küpələri sındırıb, təqvalı, Allahdan qorxan və əməli
saleh, ibadət edənlərdən oldu. )
|