Main » Files » Əxlaq » Gözəl əxlaq dinin yarısıdır |
İbadətin Fitri Olması -2
2013-06-14, 9:57 AM | |
Bəzi insanlar böyünül kamalları özündə toplanmış o şəxsi fitrət gö-züyle görərlər və bu səbəbdən də ona aşiqdirlər. Həm də necə bir aşiq! Elə bir eşq bəsləyirlər ki İbni Ziyad kimi cahil biri məclisində Hz. Zeynəbə qarşı cəsarət edib, "Gördünmü Allah səni nə etdi?" dəyincə Hz. Zeynəb qalxdı və belə cavab verdi: "Mən gözəllikdən başqa bir şey görmedim. Anan ölümünə ağlasın ey İbni Mərcana" Yəni sən anlamırsan çünki korsan. Anlamadığın üçün ölməlisən. Mən Kərbəla hadisəsində Allahdan gözəllikdən başqa bir şey görmədim. Əgər mən qardaşımı verdimsə Allah yolunda verdim, çatdığım dərk etdiyim Allah yolunda. İnsan Allaha çatdığı zaman bütün ibadətlər, cihad, yaxşılığı əmr edib pislikdən çəkindirmək, Allahın dostlarını se-vip, düşmənlərinə düşmən olmaq, bütün bunlar onun üçün fitri bir iş halına çevrilər. Başqa bir deyişlə dərk edilən bir iş halına gəlir. Al-lahı tapmaq və dərk etməklə qalmaz, insanın namaz qılması gərək idi-ğini də dərk edər. İnsanın əgər insan olmaq istəyirsə oruc tutması olduğunu dərk edər. Oruc insanın Allahın əxlaqıyla əxlaqlanması və ona bənzəməsidir. Əgər insan kamala çatıb kamil insan olmaq his idi-yorsa Allaha yaxın olması lazımdır. bir insan Allahı tapıb ona çatdığı zaman artıq hums, zəkat, qanun və bərabərliklə kifayətlənməyəcək, bəlkə infak etmək onu üçün fitri və məqbul bir şey olacaq. Xülasə olaraq bütün İslami ibadətlər fitridir. Dərk və hiss edilən bir işdir. Əgər biz də dərk etmək istəyiriksə, pərdələrin qaldırılması lazımdır. Bu yığıncaqda olmaq da mənim kimi Rəbbini tapa bilməyənlər varsa, bilsin ki xəstədir, bu yığıncaqda olanlar arasında namazın özünə ağır gəldiyi mənim kimi bir kimsə varsa, xəstə olduğunu bilməlidir. İnsan bəzən acar amma xəstə olduğu üçün aclığını hiss etməz. İki gündür yemək yemir, onu serumla yaşadırlar, çünki onun yemək yeməyə meyli yox, səbəb? Çünki xəstədir. Xəstə olduğu üçün o hissi iş edə bilmir. Əgər bu yığıncaqda olmaq da mənim kimi Allah yolunda infak etmənin özünə ağır gəldiyi kəslər varsa, xəstə olduğunu bilməlidir. İki üç gün yemək yemədiyi halda yenə də yeməyə qarşı meyli olmayan kimsə kimidir. Yəni aclığını hiss etmir. Bu artıq o yerə çatmışdır ki bütün pərdələr bir-birinin ardı sıra özünə mane olmuş; dünya, alçaq sifətlər və nəticədə Allah qorusun günah üstünə günah, onu çox pis bir mövqeyə sürümüşdür. Belə ki artıq bu insan namazın ruhun qidası, orucun Allaha bənzəmə vəsiləsi və bir kamil insan üçün ən uca ləzzət olduğunu dərk edə bilməməkdədir. Peyğəmbəri Əkrəm (s.a.a)ın zamanında bir qoyunu kəsib paylaşmışlar idi. Peyğəmbəri Əkrəm əfəndimiz gəldiyində ondan bir şey ka-lıp qalmadığını soruşduğunda, "Ya Rəsulullah yalnız boyun qaldı, hamı Allah yolunda verdik." dedilər. Rəsulullah (s. a. a), "Xeyr hamısı qaldı deyin, bəlkə yalnız boyun fani oldu, çünki boyunu Allah yolunda vermədiniz" deyə buyurdu. Allah yolunda infak Allahın evini təvaf etmək, Allah yolunda can vermək, Allahın dinin yaymaq, Allahın dostlarını sevindirmək, düşmənlərini düşmən bilmək, dəlil və dəlil istəyən bir şey deyil. "Dəlil və istidlal arxasında qaçanların ayağı taxtadandır" İstidlal və dəlil mənim və mənim kimilər üçün yaxşıdır. İstidlal düşmən üçün yaxşıdır. Siz hamınızın üsulu dində istidlal sahibi olmanız lazımdır. Amma bu istidlal möhkəm olmayan bir çubuğa bənzər. "İstidlalcilerin ayağı taxtadandır Taxta ayaq isə çox dayanıqsızdır" Yəni əsla işə yaramır, dayanıqlı deyil. Bu yığıncaqda burhanı sıddikini çox yaxşı təhlil edənlər ola bilər. Molla Sadranın hərəkəti cövhəri (özsel nəhənginim) və cismani (obyektiv) diriliş fəlsəfəsini çox yaxşı bir şəkildə isbat edənlər ola bilər. Amma görəsən ibadət bunlar üçün fitri bir şey halına gəlmişdirmi? Allahı fitrətiylə isbat edən bir kimsənin oxuma yazmağa da dahi ehtiyacı yoxdur. Nə qədər oxuma yazma bilməyən insanlar vardır ki filosof kəslərdən daha üstün və güclüdürlər. Çünki pərdələri bir kənara itələmiş, Allah ilə olan rabitələrindən ötəri nuraniyet əldə etmişlər. Buna görə namaz, oruc, Allah yolunda edilən infak, müstəhəb və fərzlər, xüsusilə günahlardan qaçınma, bunların ürəkləri üzərində təsir yaratmışdır. Atəşdəki dəmir kimi atəşin rənginə bürünmüşlər. Və ya atəşin üzərində alovlanan odun kimi atəşə çevrilmişlər. Belə bir kimsənin oxuma yazmağa ehtiyacı yoxdur. Bu iş ürək istər, təmizlənmək istər, günahlardan qaçınmaq istər. tebyan | |
Views: 727 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0 |
Total comments: 0 | |