Main » Files » Saxtakar » Saxta hədislərin yaranması |
Saxta hədislər
2012-10-17, 12:34 PM | |
Saxta hədislər Allahın məkanı?! Buxari və Müslümün hədis kitabında özünə yer alan saxta hədislərin sırasında Allahın yerini dəyişməsi barəsində nəql olunan hədislərdir. Bu məzmunda nəql olunan hədislər saxta hədislər sənətkarı Əbu Hüreyrə və Dusiyə aiddir. Əbu Hüreyrənin Peygəmbərdən (s.əs) nəql etdiyi hədisdə deyilir: "Hər gecənin sonunda Allah-Teala asimana enərək öz bəndəsinə deyər:- Kimdir Məni bagışlamaq ücün cagıran?" ("Səhihi Buxari, 2-ci cild, "Gecənin sonunda dua və yalvariş" fəsil; Sehihi Buxari, 9-cu cild, Tövhid fəsil, 8-ci cild, "Gecə yarısı dua" fəsil; ibn Macə, 1-ci cild, 182-ci fəsil, "Namaz" fəsil; Səhihi Müslim, 2-ci cild, "Gecənin sonunda namaz və duaya sövq etmək" fəsil). Belə bir saxta hədisin Əbu Hüreyrə tərəfindən nəql olunması İslam alimlərində "Mucəssəmiyun" (mücəssəməcilər) adlı yeni təriqətin meydana gəlməsinə səbəb olur. MÜcəssəməcilər Allahı cismləşdirir və insan kimi bədən üzvlərinə malik oldugunu güman edirlər. Aparılan təqdiqatlar nəticəsində Hənbəli məzhəbinə mənsub olan müsəlmanların bir hissəsi bidətci olun haqq yoldan cıxır. İmam Muhəmməd Baqir (ə) buyurur: " Dogrudanışan şəxsdən bir hədis öyrənməyin sənin ücün bütün dünyadan yaxşıdır" Əbu Hreyrənin bu kimi saxta hədislərindən ilham alan ibn Teymiyyə günlerin biri Dəmışq məscidinə minbəre cıxaraq eyir; "Mən bu minbərə cıxdıgım kimi Allah-Təala da asimanın uca təbəqələrinə qalxır". Sonra bir pillə aşagı düüb Allahın daimi hərəkətə olduguna iıarə edir. İbn Teymiyyənin cefəngiyatla dolu sözləri məsciddə olanları şiddətləndirir, ibn Zəhra və Fəqih Maliki ona etiraz edir.Bu barədə qazı İzəddəin Muslimə şikayət etdikdə onun həbs olunmasına və şallaqlanmasına dair göstəriş verir. Həzrət Muhəmməd (s.ə.s) buyurur: " Mənim ümmətimə hədirslərimdən yalnız idrakı qəbul edə bildiyini söyləyin" HƏDİSİN SAXTALIGINI SUBUTA YETİRƏN DƏLİLLƏR Allahın Öz yerini dəyişməsi ücün Onun, ilk novbədə, cismani varlıq olması gərəkdir ki, bu da Allahın zatı xüsusiyyətləri ilə ziddiyyət təşkil edir. Cünki elmi və qqüdrəti hər şeyi əhatə edən Allah ücün məkan təmamilə yad anlamdır. Əgər Allah bir məkandan başqa bir məkana gedirsə, bu onun getdiyi yerdə olmaması, olmadıgı terlərdə ise bəndələrini görüb eşdə bilmədiyi mənasındadır. Allahın Öz yerini dəyişməsi Onun müəyyən məkana ehtiyyat duymasına dəlalət edir ki, bu da Allahın ehtiyacsız sifəti ilə ziddiyyət təşkil edir. Allah Oz bəndələrinin maddi və mənəvi vəziyyətindən agah olmaq ücün yerini dəyişməyə ehtiyac duymur. Cünki Qurani Kərimdə uyruldugu kimi, Allah qəlblərdə olanlarıda bilir. Allah qelblərin gizli saxladıqlarıni aşkar etdiklərinidə bilir. Maraqlısı budur ki, bu hədis Əbu Hüreyrə tərəfindən altı yerdə nəql olunmuş və onların hər birində Allahın asimana enməsinin vaxtı müxləlif cür göstərilmidir. Necə deyərlər, yalancının yaddaşı olmaz. Bütün bunlarda agıl və düşüncə sahibləri ücün ibrət vardır. | |
Views: 1281 | Downloads: 0 | Comments: 1 | Rating: 5.0/2 |
Total comments: 1 | ||||||
|