Şənbə günü, 2024-12-21, 8:05 PM
Allahın Peyğəmbəri (s): «Zirəklərin ən zirəyi günahlardan çəkinmək, axmaqların ən axmağı isə günah işlər görməkdir»
Main » Files » Salavat » Salavatın fəzilətləri

Peygembere nece salavat gonderek?
2012-11-03, 2:59 PM
Peygembere nece salavat gonderek?

Ehli sunnetin bezileri deyirler: "Ellahumme selli ela Muhemmedin ve ela Ali ve eshabi Muhemmed". Yeni;- Ilahi Muhemmede, ali Muhemmede ve Muhemmedin eshabina rehmetini gonder.
Ve ya "Sellellahu eleyhi ve sellem". Yeni: - Allahin rehmeti ve salami olsun ona.
Shieler salavat gonderende "eshab"-i zikr etmeden deyirler: - "Ellamumme selli ela Muhemmedin ve ali Muhemmed" Ilahi Muhemmed ve Ali Muhemmede rehmetini gonder. ve ya "Sellallahu eleyhi ve Alihi ve sellem" Allahin rehmeti ve salami olsun ona ve onun ehli beytine.
Gorunduyu kimi ehli sunnetin bezileri yuxarida deyildiyi kimi salavat gonderdiyi halda choxu eynile shie kimi salavat gonderir: "Ellamumme selli ela Muhemmedin ve ela ali Muhemmed", hemchinin Resulullahin mubarek adini deyende ve yazanda:-"Sellallahu eleyhi ve Alihi ve sellem" ibaretini salavat kimi O, hezrete gonderirler. O cumleden namazda teshehhudden sonara deyirler: "Ellamumme selli ela Muhemmedin ve ela ali Muhemmed kema selleyte ela Ibrahime ve Ali Ibrahim. Inneke hemidun mecid", "Ellahumme barik ela Muhemmedin ve ela ali Muhemmed kema barekte ela Ibrahime ve ali Ibrahim. Inneke hemidun mecid" Yeni:- Ilahi Muhemmed ve Ali Muhemmede rehmetini gonder, nece ki, Ibrahim ve Ali Ibrahime rehmetini gonderdin. Heqiqeten Sen Kerametli ve sexavetlisen. Ilahi Muhemmed ve Ali Muhemmede mubarek et nece ki, Ibrahim ve Ali Ibrahime mubarek etdin. Heqiqeten Sen Kerametli ve sexavetlisen
Shie revayetlerinde de bu cur salavat gonderilmesine sifarishler olunub ve meyyit namazinda ikinci tekbirden sonra buna oxshar ibaretler vardir. SHie ve sunnu hedislerinde "Muhemmed ve ali Muhemmed"-e salavatin gonderilmesi vacib olmasi haqqinda hech bir ixtilaf yoxdur. Yeni salavat iki cehete:- 1-Muhemmede 2-Ali Muhemmede olmalidir. Amma eger bir deste "Sellellahu eleyhi ve sellem" deyib " ve Alihi" kelimesini demeden feqet bir cehete salavat gondermekle kifayetlenirlerse ve ya diger bir deste "Ellahumme selli ela Muhemmedin ve ela Ali ve eshabi Muhemmed" demekle uch cehete salavat gonderirlerse shubhesiz bu cur salavat onlarin terefinden ixtira olunmush bir ibaretdir. Demeli "eshab" kelimesinin salavata elave olunmasi bir bidetdir. Resulullahin buyurduguna esasen her bir bidet ve bideti icad eden cehennem odunda yanmaga layiqdir. "Bidet eger gozel olsa onu qebul etmeliyik" kimi avam camati azdiranlar gerek ozlerinin cehennem ehlinin layiqli sakinleri olduqlarina yeqin etsinler. Amma bir deste inadkar ve teessubkesh insanlar Ali Muhemmedin feziletlerine etiraf etmekden o qeder ezab chekirler ki, hetta o Hezretin ehli beytine sifarish etdiyi salavati gondermekde bele Onun sifarishlerini lazimziz bir shey kimi qulaq ardina vururlar. Eger biz Peygember sunnetinin heqiqi davamchilarindan olmaq istesek yeni o hezretin gosterishlerine ve yoluna emel etmek istesek gerek salavatda hemin iki cehetle "Muhemmed ve ali Muhemmed"-le kifayetlenek. Chunki o hezret ozu ona emel etmish ve bize de bu cur salavat gondermeyi gosterish vermishdir. Bu haqda hedisleri bir qeder sonra diqqetinize chatdiracagiq. Eger salavatin bir cehete ve ya uch cehete gonderilmesi zeruri olsaydi bu haqda camaata telim vermek Resulullaha vacib olardi. Amma Resulullah bunu etmeyib. Bezi revayetlerde neql olunub ki, bir cehete (yalniz Muhemmede) salavat gondermek naqisdir ve bu cur salavat gondermek qadagan olunub. Bu movzunu daha deqiqleshdirmek uchun ehli sunnetin kitablarinda salavatin keyfiyyeti haqqinda neql olunmush revayetlerden bir nechesini derc edirik.
Bir neche lazimi tezekkurler:
1- Allah-teala Qurani-kerimde her bir shey haqinda umumi gosterishler verib ve onlarin xususiyyetlerinin ve keyfiyyetlerinin beyanini Peygember (s)-n ohdesine qoyubdur. Nece ki, Allah-teala Qurani-kerimde buyurubdur:-"Namaz qilin ve zekat verin" (Beqere.aye 43) Amma subh namazi ve bashqa namazlar neche reket qilinmalidir ve ya zekatin hansi sheylerden ve hansi miqdarda verilmesi haqda gosterish vermeyib. Butun bunlarin beyani Resulullahin ohdesine qoyulub. Beli Allah-teala Peygember (s)-e tabe olmagi umumi shekilde emr olaraq "Resulullah size her neyi emr etse onu qebul edin ve sizi hansi sheyden chekindirse o ishi terk edin" bize chatdirib. Peygember (s)-e salavat gondermek haqqinda buyurub: "Allah ve melekler Peygembere salavat gonderirler, ey iman getirenler siz de ona salavat gonderin ve Onu salamlayin" (Ehzab. aye 56)
Amma Qurani-kerimde Peygembere salavatin nece gonderilmesi haqqinda beyanat yoxdur. Choxlu sayda revayetlerde gosterilib ki, sehabeler salavatin nece gonderilmesi haqqinda o Hezretden sorushdular. Resulullah salavatin nece gonderilmesini onlara telim verdi. Maraqli budur ki, Peygember (s)-den neche cur salavat gonderilmesi haqqinda gosterish verilibdir. Onlarin hamisinda demek olar ki, salavata layiq feqet iki cehet "Muhemmed ve ali Muhemmed" gosterilib. Hech birinde "eshab"-a salavat gondermek haqqinda xeber yoxdur. "Kenzul-ummal " kitabinda, Ellame Syutinin kitabindan istifade olunaraq birinci cildde 119 hedis (2138-ci hedisden 2256-ci hedise qeder el-beyanus-sadis unvani altinda), ikinci cildde 34 hedis (3981-ci hedisden 4014-cu hedise qeder Resulullaha salavat gondermek haqqinda bab) belelikle Peygembere salavatin nece gonderilmesi barede cemi 153 hedis zikr olunub ki, onlarin hech birinde "eshab"-a salavat gonderilmesi haqqinda melumat yoxdur.
2- Muselmanlarin shuari, teshehhudde ve meyyit namazinda resm olan salavatda "eshab"- kelimesi zikr olunmayib. Amma istisna hallarda bezi shie dualarinda sechilmish sehabelere salavat gonderilir ki, bunun hech bir eybi yoxdur. Amma her zaman Peygemberin adini eshidende ve ya adini chekende resmi suretde gonderdiyimiz salavatda "eshab"- kelimesini elave etmek Peygember sunnetinin ziddinedir ve bidet sayilir.
3- SHie ve sunnulerin nezerinde revayetlerde goreceyiniz her iki salavat sehihdir. Ister "Ellamumme selli ela Muhemmedin ve ali Muhemmed" ve isterse de Sehih Buxariden neql etdiyimiz salavati: "Ellamumme selli ela Muhemmedin ve ela ali Muhemmed kema selleyte ela Ibrahime ve Ali Ibrahim. Inneke hemidun mecid", "Ellahumme barik ela Muhemmedin ve ela ali Muhemmed kema barekte ela Ibrahime ve ali Ibrahim. Inneke hemidun mecid" tefsilati ile gondermek.
4- Mena cehetden Resulullahin adi chekilende ve ya yazilanda gonderilen salavatin "Ellamumme selli ela Muhemmedin ve ali Muhemmed" ile "sellellahu eleyhi ve alihi ve sellem" arasinda ferq yoxdur. Her iki cumlenin menasi Resulullaha ve onun pak ailesine rehmet ve salamin gonderilmesini Allah-tealadan teleb etmekdir.
Birinci cumlenin menasi;- Ilahi Muhemmed ve ali Muhemmede rehmetini gonder!
Ikinci cumlenin menasi;- Allah Muhemmed ve ali Muhemmede rehmetini gondersin.
Category: Salavatın fəzilətləri | Added by: Ənfal
Views: 3809 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Yalnız qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilər şərhləri əlavə edə bilər.
[ Registration | Login ]