Main » Files » Şəxsiyyətlər » Dini |
Imam Baqir (e) Elm deryasi
2012-11-09, 10:17 AM | |
Elm deryasi Imam Baqir (e) buyurur:" Hikmeti, hetta ona emel etmeyenden de olsa, "oyrenin" Medine sheherinde dunyaya gelen Imam Baqir (e) besh Enevi xelifesinin zamaninda yashayib. Omer ibn Ebduleziz istisna olmaqla, onlarin her biri terefinden tezyiqlere meruz qalir. Amma butun bunlara baxmayaraq, elmi fealiyyetini davam etdirerek hem bir nece dini ve dunyevi elmlerin bunovresini qoyur, hem de Cabir ibni Yezid Cufi, Kisan Sistani, inb Mubarek Zuhri Uzai ve Ebu Henife kimi onlarca gorkemli elm xadimlerini erseye getirir. Uzunomurlu sehabe Cabir ibn Abdulla neql etdiyi revayetlerden birinde dyir: Gunlerin biri Peygember (s.e.s) mene buyurdu:" Menden sonra Menim neslimden, adi menim adimdan olan ve mene benzeyen bir shexs goreceksen. O, elm qapilari camaatin uzune acacaq". Bu sozleri deyilenden bir nece il sonra Imam Baqir (e) dunyaya gelir. Gunlerin biri Cabir Medinede Imam Baqirle (e) rastlashir ve Peygemberin (s.e.s) dediyi butun nishaneleri onda gorur. Hemin gunden etibaren onunla dostlashir ve her gun iki defe onun gorushune gedir. Edaletli hokmdar Emeni hokumdari Omer ibn Ebdulezizin hakimiyyet illeri Imam Sadiqin (e) ictimai fealiyyet dovrunde tesaduf edir. Bu dovrde Ehli-Beytin xeyrine bir nece qerar qebul olunur. Bunlardan biri Muaviyyenin hakimiyyeti dovrunden Imam Eliye (e) qarshi bashlanan eks-tebligata son qoymaq olur. Ikincisi ise birinci xelife Ebu Bekrin hakimiyyeti dovrunde Hezret Fatimenin (e) elinden alinan Fedek xurma bagini Ehli-Beytine qaytarmaq olur. Yaranmish sheraitde Imam Baqir (e) Medine mescidinde yaxin sehabelerine dini ve dunyevi elmler oyretmek imkani elde edir. Amma bu da cox davam etmir. Omer inb Ebdulezizin vafati ile veziyyet temamile deyishir. Sham seferi Hisham ibn Ebdulmelik hakimiyyeti illerinde hecc ziyaretine gelir. Hemin il Imam Baqir de (e) oglu Imam Sadiqle (e) birlikde hecc ziyaretinde olur. Hisham Imam Baqir (e) onun oglu Ceferin Ehli-Beyt davamcilari terefinden ne qeder sevildiyinden narahat oldugundan bunun qarshisini almaga calishirdi. O bu siyasetin hecc ziyaretinde tekrar etmek istese de, buna nail ola bilmir. Nehayet, Shama qayitdiqdan sonra Medine valisine Imam Baqiri (e) ve onun oglu Cefer Sadiqi Shama gondermeyi emr edir. Shama geldikde camaatin gozunden salinsin deye, Hisham onlari uc gun qebul etmir. Amma bu da bir fayda vermir, onlar yerli ehali ile gorushler kecirir, dinin heqiqetleri ve Ehli-Beytin mehrum oldugu haqlar baresinde sohbetler aparirlar. Bundan xeber tutan Hisham derhal onlari qebul edir. Mesihi yepiskopu ile mubahise Imam Baqir (e) yerli ehali arasinda gozden salam bilmeyeceyini goren Hisham onun Medineye qayitmasina icaze verir. Imam Baqir (e) oglu ile birlikde sarayi terk etdiyi zaman dehlizin sonunda bir deste mesihi rahibini gorur.Melum olur ki, onlar ilde bir defe keciriler elmi meclisin bashlanmasini ve bash yepiskopun gelmesini gozleyirler. Imam Baqir (e) namelum shexs kimi onlarin arasina girib meclisde ishtirak edir. Xeber derhal Hashime catir. Nehayet bash yepiskop meclise daxil olur, hamini nezerden kecirdikden sonra uzunu Imam Baqir (e) tutaraq sorushur:" Siz xristianlardansiz, yoxsa muselmanlardan?". Imam Baqir (e) buyurur:"Muselmanlardan" Sonra elave ederek deyir: "Evvel men sorushum, yoxsa siz?" Imam Baqir (e) buyurur: Isteyirsinizse, siz sorushun" Bash yepiskop sorushur:" Neye esasen Cennet ehlinin yeyib-iceceyini, amma ifraz etmeyeceyini iddia edirsiniz? Dunyada buna oxshar bir delil var?" Imam Baqir (e) buyurur:"Beli, ana betni bunun aciq ashkar delilidir. Insan ana betninde gobeyi ile qidalanir, amma bir shey ifraz etmir". Yepiskop sorushur:" Deyirsiniz ki Cennet meyvelerinden ne qeder yesen, yene de azalmaz. Dunya heyatinda buna benzeri var?" Imam baqir (e) buyurur:" Beli, alov buna aciq-ashkar numunesidir. Siz birinci meshelin alovundan bashqa bir meshel yandirar, amma birinci meshelin alovu azalmadan oldugu kimi qalar". Yepiskop verdiyi butun suallara mentiqi cavab aldiqdan sonra deyir:" Meni cox bilikli bir shexsin qarshisinda rusvay etmek isteyirsiniz>". Bunu deyib yepiskop meclisi terk edir. Mahir oxatan Hisham elmi meclislerinde Imam Baqiri (e) alimlerin qarshisinda gozden salmaq istese de, Shamda imamin seviyyesinde kifayet qeder alimlerin olmamasi onun isteyine catmasina mane olurdu. Bu meqsedle Imam gunlerin biri oz sarayinda oxatma musabiqesi kecirir ve Imam Baqiri (e) de oraya devet edir. Yarish bashlandiqda Imam Baqire (e) da oxatmagi teklif edir. Amma Imam Baqir (e) bu ish ucun qoca oldugunu soyleyib tamasha etmekle kifayetlenmek istediyini bildirir. Imam Bqiri (e) pert etdiyini guman eden Hisham israrla oxla kamani ona verir. Imam Baqir (e) teklifi qebul edib onu hedefe atir ve duz ortasindan vurur. Daha sonra o, ikinci oxu atir ve onunla birinci oxu iki yere bolur. Belece doqquz ox atir ve hamisini bir noqteye sancir. Oxlarin bir-birini iki yere bolduyunu goren Hisham, Imam Baqiri (e) terifleyerek bele meharetle ox atmagi harada oyrendiyini sorushur. Imam Baqir (e) buyurur:" Medine cavanlarinin en sevimli meshguliyyeti ox atmaqdir. Bir vaxtlar men de bununla meshgul olurdum". Tohmet Hishamin butun mekrli niyyetleri puca cixdiqdan sonra o, etraf menteqelere, o cumleden Medine sheherine Imam Baqirin (e) ve onun oglunun mesihi olmasi barede shayeler gonderir. Amma her defe oldugu kimi onun bu hiylesi de netice vermir, Imam Baqir (e) Medine sheherine qayitdiqdan sonra esl heqiqet ashkar olur. | |
Views: 1658 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0 |
Total comments: 0 | |