Cümə günü, 2024-03-29, 3:47 AM
Allahın Peyğəmbəri (s): «Zirəklərin ən zirəyi günahlardan çəkinmək, axmaqların ən axmağı isə günah işlər görməkdir»
Main » Files » Şəxsiyyətlər » Dini

Emmar Yasir
2012-11-09, 10:21 AM
Emmar Yasir

O dovrde Yemende keskin quraqliq bash verdfiyinden Emmarin atasi Yasir Mekkeye gelir.
Burada bir muddet yashadiqdan sonra Mexzum qebilesinin pak kenizlerinden olan Sumeyye ile evlenir. Bu evlilikden Emmar dunyaya gelir.
Emma mezlumlarin eziyyet cekdiyi cemiyyetde boyuyur. Hezret Muhemmed (s.e.s) peygemberliye teyin olundugu dovrde Emmar ve onun ailesi Islami qebul eden ilk muselmanlardan idi. Bu Aile Peygembere ciyin-ciyine muqavimet, sebr ve fedakarliq numayish etdirdi. Emmarin ata-anasi Islamin ilk shehidleri idi.
Emmar ise Peygember (s.e.s) gosterishi ile diger muselmanlarla birlikde Hebese kocur. Bu deste ozunu Qureyshlilerden qorumaqla beraber, orada Islami teblig etmeli idiler. Islam Peygemberinin (s.e.s) Medineye hicretinden sonra Emmar da Hezret Muhemmede (s.e.s) qoshulur. O Medine mescidinin tikintisinde iki neferin ishini gorur, agir dashlari dashiyir.Peygember (s.e.s) "Emmar, ozunu bu qeder zehmete salma"< deye buyuranda Emmar cavab verir " Bu mescidin tikintisinde daha artiq ishlemek isteyirem". Hezret Peygember (s.e.s) elini Emmarin ciynine qoyaraq buyurur:" Sen behisht ehlisen".
Hezret Peygemberin (s.e.s) Emmar haqqinda buyurduqlari onu muselmanlara tanitdirir ve daha da sevdirdi. Peygember (s.e.s) "Emmar bashdan ayaga imanla doludur. Iman onun etine, qanina hopub" deye buyurdu. Bashqa bir hedisde Islam Peygemberi (s.e.s) onun haqqinda buyurduqlari Emmarin ustunluyunun feziletinin tesdiqidir. Neql olunan hedisler Emmarin shexsiyyetinin ucaligini gosterir.
Hemin vaxtlar Emmarla Osman arasinda mubahise bash verir.Peygember (s.e.s) bu barede eshitdikde buyurur;" Emmardan ne isteyirler? Emmar onlari beshishe devet edir, onlar ise Emmari cehenneme surukleyirler. Emmar menim ucun iki gozum kimidir".
Emmar Peygember (s.e.s) ve Ehli-Beytle (e) birlikde doyushlerde istirak edir, shucaetler gosterir.Ehzab doyushunde xendek qazilarken Emmar var quvvesi ile calishir. Yorgun, teqetsiz, uz-gozu torpaga bulashmish Emmari goren Peygember (s.e.s) buyurur:" Xeberdar ol, ey Sumeyyeoglu, zalim qovm seni oldurecek". Bu cumleni Hezret Muhemmed (s.e.s) defelerle, elece de Medine mescidi tikilerken buyurub. Buna gore de Emmarin Muaviyye ile doyushde sehid edilmesi Muaviyyenin muharibesinin edaletsiz oldugunu subuta yetirdi ve bir coxlarinin ondan uzaqlashmasina sebeb oldu.
Yemame doyushunde qehremancasina vurushan Yasir yaralanir. Muselmanlarin ehval ruhiyyesinde zeiflik goren Emmar bir qaya parcasinin ustune cixib onlara muqavimet gostermeye calisharaq deyir:" Yoxsa behishtden qacirsiniz?".
Ruhdan dusen muselman quvveleri Emmar Yasirin shucaetinden ve sozlerinden curetlenib yeniden onun etrafina toplashir ve bu doyush muselmanlarin qelebesi ile basha catir.


Ikinci xelifenin dovrunde Emmari Kufeye vail teyin etdiler.Ibn Mesud da xezinedar kimi onu mushayet edir. Xelifenin onlara aid olan hokmunde bele yazilir:" Bu iki shexs Muhemmedin (s.e.s) en ustun ve secilmish komekcilerindendir. Onlari dinleyin ve onlara iqtida edin".

Emmar haqla batilin olcusu olan muselmanlardan sayilirdi. Bu, usul Hezreti Muhemmedin (s.e.s) terefdarlari arasinda meshur bir usul idi.Onlarin qarshisina cetin bir secim cixdiqda deyerdiler:" Baxin, goreun Emmar Yasir hansi yolu secir?" Emmarin heqiqet olcusu olmasi Hezret Peygemberin (s.e.s) buyruguna esaslanir. Hezret Muhemmed (s.e.s) buyurub:" Emmar haqla, haqq ise Emmarla olur. Haqq hansi terefe donse, Emmar da hemin terefe doner".
Emmar Cemel doyushunde boyuk sucaet gosterdi ve savashin Hezret Elinin (e) xeyrine neticelenmesinde muhum rol oynadi.
Cemel doyushu haqq cebhesinin qelebesile bitdi. Amma qarshida daha cetin bir doyush var idi. Hakimiyyet isteyinde olan Muaviyye muselmanlar arasinda tefriqe salaraq xilafete qarshi qiyam etdi.
Muaviyye hiyele ve mekrle Hezret Elinin (e) eleyhine tebligat apararaq muselmanlari doyushmekden cekindirmek istedi. Lakin Muaviyyenin cehetlerine baxmayaraq , Emmarin bu doyushde shehid olmasi Hezret Elinin (e) haqq oldugunu, Muaviyyenin zalimligini bir daha subut etdi. Bir coxlari Peygemberin (s.e.s) Emmar haqqinda buyurdugu hedisi xatirlayaraq Muaviyyeni terk etdi. hetta Sham qoshununun taninmish serkerdelerinden olan Abdulla da Emmarin shehadetinden xeber veren hedise esaslanaraq Muaviyyeden uzaqlasharaq Hezret Eliye (e) qoshuldu. Onun bu hereketi Muaviyye qoshununu telatume getirdi. Her kes cashqinliq icinde idi. Muaviyye novbeti hiyleye el atdi: Qur'ani nizelere kecirmesini emr edir. Hezret Elinin (e) qoshunundaki bir cox sadelov muselmanlar bu hiyleye aldanaraq hucumdan el cekir. Onlar Hezret Elini (e) varad edirler ki, muharibenin taleyi muhakime yolu ile hell edilsin.
Emmar vesiyyet etmishdir ki, onu oz libasi ile defn etsinler. Imam Eli (e0 Emmarin cenaze namazini qildi ve Emmar qanli libasinda torpaga basdirildi.
Emmar ilk muselmanlardan idi. O, omrunun bir hissesini Mekke dushmenlerle mubarizede ve ishgenceler icerisinde kecirib.Medine de Peygemberin (s.e.s) heyati dovrunde ve ondan sonra da muharibelerde ishtirak ederek omurboyu Islama xidmet edib. Nehayet, Siffeyn doyushunde 94 yashinda shehid oldu.
Malik Eshter shehadete yetiren zaman Muaviyye dedi:" Eli ibn Ebutalibin iki eli var idi. Onlardan biri Siffeyn doyushunde kesildi ve o, Emmar Yasir idi. O biri eli ise Malik Eshter idi ki, o da bu gun shehid edildi".
Category: Dini | Added by: Ənfal
Views: 1628 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Yalnız qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilər şərhləri əlavə edə bilər.
[ Registration | Login ]