Main » Files » Qadın » İslamda qadınlar |
Quranda orpek
2012-10-25, 7:02 AM | |
Quranda orpekle bağlı gelmiş ayeler izaha ehtiyaclı ayelerdendir. Bezilerini chaşdıran da ele bu olmuşdur. Buna gore de lazımınca diqqet yetirmeden, movzuyla bağlı tefsirlere nezer salmadan, diger alimlerin reyini soruşmadan telesik bu dini hokm haqda sehv fikir yurutmuşler. Meger Quranı yalnız luğet nezerinden menalandırmaqla hokm vermekmi olar?! "Quranı nazil etdik...achıqlayasan" ayesi Peyğemberin sunnesi-tetbiqatına muracietin zeruriliyini xeber vermirmi?! Doğrusu bele goruşler heqiqetin keşfine olan maraqdan deyil, nefsin meyillerine uymaqdan qaynaqlanır. Her kes semimi-qelbden heqiqeti axtarsa, heqiqet hokmen ona aşkar olacaq. Maraqlıdır ki, belelerini mudafie edenler de mehz islami orpekden qachmaq isteyenlerdir. Quran ne gozel buyurmuşdur: "Qelblerinde xestelik olanlar mehz bu cur (zahiri şubheli) ayelerin arxasınca duşerler". İndi ise ayeni nezerden kechirek: "Momine qadınlara de ki, gozlerini haram buyurulmuş şeylerden chevirsinler, ayıb yerlerini qorusunlar, oz-ozluyunde gorunenler istisna olmaqla, zinetlerini gostermesinler; baş ortuklerini yaxalarının ustune cheksinler" ("Nur", 31). "Haram buyurulmuş şeyler", "ayıb yerleri" "oz-ozluyunde gorunenler", "zinetler" sozleri ne demekdir? Zinetden meqsed qızıl-gumuşdur, yoxsa başqa şey? oz-ozluyunde gorunenler el-uz, sach, qol-ayaqdır, yoxsa başqa yerler? Bunların ne olduğunu Peyğemberimizden (s) savayı kim izah ede biler ki?! Bax bu, sunneye muracieti gerekleşdirir. İndi ise ayeni hemin kelmelerin menalarını sunneden elde ederek moterizede achıqlanmış halda veririk: "Momine qadınlara de ki, gozlerini haram buyurulmuş şeylerden chevirsinler (namehreme baxmasınlar), ayıb yerlerini qorusunlar (zinadan), oz-ozluyunde gorunenler (el, uz kimi) istisna olmaqla, zinetlerini (zinet yerleri olan boyun, boğaz, qol, ayaq ve s. namehreme) gostermesinler; baş ortuklerini yaxalarının ustune cheksinler". Yaxud bezileri deyir ki, ayede "baş ortuklerinizi yaxanıza chekin" buyurulur, bunun baş bağlamağa ne aidiyyatı var?! Cavabında deyirik ki, evvela islami ortunmek dedikde sadece baş bağlamaq nezerde tutulmur. İkincisi, bu ne demekdir, yeni qadınlar sinelerini bağlasın, amma sineden aşağı ve yuxarı achıq gezsin, qalan uzvlerin ustune ortuk chekmesinler?! uchuncusu, meger qadının boyunu ve sachları ona zinet sayılmırmı?! Bele mentiqe daha soz yoxdur! Aydın meseledir ki, sinenin ortulmesini emr eden Allah, baş ve ayaqları da nezerde tutmuşdur. Goresen dord bir yanı achıq olan bir evin qapısına qıfıl vurmağın ne anlamı var?! Allah buyurur ki, valideynine "of" da deme. eger bir şexs anasını kotekleye ve sonra da "men sadece onu doydum, ona "off" demedim ki?!"-soyleyerse, siz bu mentiqe ne ad vererdiniz?! Butun İslam alimleri ve Quran tefsirchileri bu ayenin ortunmek menasında olduğunu bildirmişler. erebistan istidir... Bildiyimiz kimi ortunmek emri insanlar terefinden deyil, mehz Allahımız terefinden nazil olmuşdur. Hemchinin, onu da bilirik ki, orpeyın-ortunmeyin hikmeti namehremle bağlıdır. orpeyin sebebi istiden qorunmaq, yanmamaq uchun olsaydı, onda gerek Allah-taala isti olmayan olkeler uchun ayrı bir qanun yazaydı. Axı İslam umumbeşeri dindir, her-terefli olmalıdır. Sonrası, axı harada gorunub ki, istide ortunub, soyuqda soyunasan?! Qerezli fikir ve savadsızlıqdan Allaha penah! ortunmeyin hikmeti: Namehrem Namehrem, insana muxalif cinse aid olan şexsdir. İnsan yetkinlik-buluğ-heddine yetişdikde, ona bir sıra şexslerle goruşmek, el tutmaq, beden uzvunun ortulu olmayan yerine ortulu olmayan uzvle toxunmaq, onunla bir mekanda tek qalmaq, icaze verilmeyen uzvlerini ona gostermek, onunla ehtiraslarını tehrik edecek terzde reftar etmek, onu celb edecek şekilde geyinmek ve bezenmek icazesi verilmir. Qızlar adeten doqquz yaşında, oğlanlar ise on beş yaşında yetkinlik yaşına chatırlar. Heddi-buluğun bir sıra elamet ve xususiyyetleri, hemchinin bununla bağlı muey-yen olunmuş vezifeler var. Teferruatı şeriet risalelerinde gosterilir. Mesele deqiqlikle oyrenilmelidir. Ortunmek namehremle bağlıdır. Allah-taala oz hikmeti esasında insanda bir sıra tebii xususiyyetler yaratmışdır. İnsan bunlardan duzgun behrelenmekle yaradılışının son hedefine yetişe bilir. Bunlar eql, şehvet, qezeb ve vahime quvveleridir. Bu haqda exlaq elminde behs olunur. Bu quvveler duzgun istiqametledirilmezse, her-yanı fitne-fesad, zulm ve muharibeler buruyer. Adları chekilen quvveler yalnız ağlın tedbiri ile tuğyandan saxlanır ve hedefe doğru istiqametlenir. Namehreme olan meylin esli demek olar ki, esasen şehvet quvvesine qayıdır. Bu, tebii istekdir. Ele bunun uchun muqeddes dinimiz bu tebii quvveni temin etmek uchun qayda-qanun mueyyenleşdirib. Buna gore de insan oz şehvetini, dinin teyin etdiyi yolla nezaretde saxlamalı, onun ifrat isteklerinin qarşısını dinin beyendiyi şekilde almalıdır. Dahi İslam mutefekkiri M. Mutehherinin "orpek" eserinde bu barede maraqlı tehlilleri vardır. O cenab yazır: "Qadınla kişi arasında mueyyen bir serheddin olmaması, qeyd-şertsiz, ifrat azadlıqlar ve achıq-sachıqlıq cinsi ehtirtasları artıraraq onu bir ruhi yanğı ve hech vaxt temin olunma-yan istek şekline salır. Cinsi ehtiraslar chox guclu bir istekdir ve sanki qorxunc bir deryaya benzeyir: Ona ne qeder itaet olunarsa, bir o qeder chox inadkarlaşır, tuğyan edir ve ipe-sapa yatmır". | |
Views: 1539 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0 |
Total comments: 0 | |