Bazar günü, 2024-12-22, 11:30 AM
Allahın Peyğəmbəri (s): «Zirəklərin ən zirəyi günahlardan çəkinmək, axmaqların ən axmağı isə günah işlər görməkdir»
Main » Files » Qadın » İslamda qadınlar

Qadının gözelliyi - hicab
2012-10-25, 6:49 AM
Qadının gözelliyi - hicab

İslamda qadının örtünmesi


«Mö'min qadinlara de ki, gözlerini haram buyurulmus seylerden çevirsinler (namehreme baxmasinlar), ayib yerlerini (zinadan) qorusunlar, öz özlüyünde görünen (el ve üz) istisna olmaqla, zinetlerini (zinet yerleri boyun, bogaz, qol, ayaq, ve s. namehreme) göstermesinler. Bas örtüklerini yaxalarinin üstüne çeksinler (boyunlari ve sineleri görünmesin). Zinet yerlerini erlerinden, yaxud öz atalarindan, yaxud erlerinin atalarindan, yaxud öz ogullarindan, yaxud erlerinin ogullarindan, yaxud öz qardaslarindan, yaxud qardaslarinin ogullarindan, yaxud bacilarinin ogullarindan, yaxud öz (müselman) qardaslarindan, yaxud sahib olduqlari cariyelerden, yaxud kisiliyi qalmamis xidmetçilerden, yaxud qadinlarin merhem yerlerini hele anlamayan usaqlardan basqasina göstermesinler. Gizletdikleri bezek seylerini (xalxallarini) göstermek üçün ayaqlarini (yere ve bir-birine) vurmasinlar. Ey mö'minler! Yalniz Allaha tövbe edin ki, belke nicat tapasiniz» (Qur'ani Kerim, Nur suresi 31-ci aye). «Ya peygember! Zövcelerine, qizlarina ve mö'minlerin övretlerine de ki, (evden çixdiqda cariyelere oxsamasinlar deye, bedenlerini basdan ayaga gizleden) çarsablarini örtsünler. Bu onlarin taninmasi (cariye deyil, azad qadin olduqlarinin bilinmesi) ve onlara eziyyet verilmemesi üçün daha münasibdir. Allah bagislayan rehm edendir» (ezhab, 59).

Örtünmenin bütün qadinlara ferz (vacib) olmasi haqqinda

Artiq bu ayeler sübut edir ki, islamda olan her bir müselman qadin bu ayelere tabe olub, öz üst geyiminden elave basina hicab örtmelidir. (Hicab örtünmek demekdir) Çünki, Allah teala Peygemberin zövcelerine, qizlarina ve mö'minlerin qadinlarina özlerini yad nezer ve namehremden qorumaq üçün hicab örtmelerini emr edir. Bu emr kafir qadinlara aid deyil. Bizim onlarin islerine qarismaga haqqimiz yoxdur. Hicab (örtünme) bir ibadetdir. Çünki, bunda Allah tealanin emrini yerine yetirmek var. Demeli, örtünme müselman bir qadina namaz, oruc kimi vacib emeldir. Demek, her hansi bir müselman qadin Allah tealanin emrini yerine yetirmirse, artiq o qadin mürted olur, ye'ni dinden çixmis sayilir. Lakin bir müselman qadin bunlari inkar etmir, lakin pozgun cemiyyetlere qosulub onlarin yolu ile gedirse bu qadin mürted deyil. Allaha qarsi asilik etmis olur ki, bu hereketi ile de Qur'ani Kerimin ayelerine qarsi müxalifet etmis olur. Bu cür qadinlar üçün Allah teala Ezhab suresinin 33-cü ayesinde bele deyir: «Evlerinizde qerar tutun. Iakin cahiliyyet dövründeki kimi açiq-saçiq olmayin (Ber-bezeyinizi taxaraq evden çixib özünüzü, gözelliyinizi, yad kisilere göstermeyin). Namaz qilin, zekat verin, Allaha ve Resuluna itaet edin». Müselman olmayan qadinin cemiyyeti pozacaq sekilde ortaliqda gezmesi de düzgün deyil. Çünki, ele ictimai edebler var ki, bunlara müvafiq emel etmek her bir insan üçün vacibdir. Cemiyyeti bu cür edebsizliklerden qorumaq hem müselmanlarin, hem de qeyri-müselmanlarin borcudur. Bu cür ictimai edebler Islamin seriet siyasetidir ki, bunlari her bir müselman ölkesinde tetbiq etmeklazimdir. Müselmanlarin daha basqa bir borcu da 10 yasina giren qiz usaqlarinin baslarini örtmeye alisdirmaqdir. Bu da terbiye baximindan gereklidir. Çünki, namazda da beledir. Emr bin Sueyb (r.a.) Resulullahdan (s.e.s) bele revayet etmisdir: «Artiq her valideyne vacib oldu ki, oglan ve qiz usaqlarini 7 yasinda namazi öyretsinler. 10 yasa çatdiqda ise eger itaet etmezlerse onlari buna mecbur etsinler». (Buxari, imam Ehmed, ebu Davud. Hedis sehihdir)

Örtülmenin sekli


Allah teala mö'min qadinlara izzet ve sereflerini qorumaq üçün yad kisilerin qarsisina çixdiqda uzun bir örtük ile paltarlarinin üstünden örtülmelerini emr etmisdir. Bu örtülme barede alimler bir neçe fikir söylemisler.
1. Teberi ibn Sirinden bele revayet edir. Abidee-s-Selmaniyeden (Allah ondan razi olsun) bu aye baresinde sorusanda, o, böyük bir çadra götürerek onunla bütün vücudunu örtdü. Basini da qaslarina qeder örtdü. Üzünü de örtdü, yalniz sol gözünü açiq qoydu. Belece ayeni tefsir etdi. (Teberi).
2. Teberi ve ebu Heyyam ibn Abbasdan (Allah ondan razi olsun) bele revayet edirler: «Qadin çadrasini alninin üzerine endirer ve oradan sixar, altdan da burnunun üzerine qeder örter. Yalniz gözleri çölde qalar. Üzünün qalan hissesi ile sinesini tamamen örtmelidir». (ebu Heyyam 7-ci cild, seh. 250).
3. Üzünü örtmek barede Suyutiden bele revayet edilir: «Sol gözden basqa bütün üz örtülmelidir». Ebu Heyyan bele deyir: «Ispaniyada da adet Suyutinin revayet etdiyi kimi idi. Qadin bütün üzünü örtür, yalniz tek gözü bayirda qalirdi. (Ebu Heyyan, 3-cü cild, seh 372).
4. Abdurrezzaq ve bir camaatin revayetine göre Peygemberimizin (s.e.s) zövcesi ve mö'minlerin anasi Ümmu Seleme (Allah ondan razi olsun) bele demisdir: «Bu ayenin enisinden sonra Medine qadinlari qara çadralara büründüler, sanki haminin basina qarga qonmusdu» (Cessas, 3-cü cild, seh. 372).
Ser'i örtülmenin sertleri

Ser'i örtülmenin zeruri sertleri vardir ki, bunlari bele siralamaq olar:
1. Örtük bütün vücudu örtmelidir. Çünki, Allah teala ayede qadinlara: «Cilbablarini geyinsinler» buyurmusdur. Cilbab bütün bedeni örten geyim demekdir. Ayedeki «Yudnina» kelmesi «idna» kökünden gelen bir fe'ldir. Idna örtüyü asagiya buraxmagi, ye'ni bütün bedeni örtmeyi gösterir. Celebib deyende bunun tek çadra yox, ye'ni bas, üz lazimi qaydada baglanandan sonra, bedenin cizgilerini belli etdirmeyen palto, manto, plas ve s. bu kimi geyimler basa düsülür.
2. Örtük, altdaki geyimi gösterecek qeder nazik olmamalidir. Çünki, hicab örtmekde meqsed bedeni gizletmekdir. Nazik örtük ise altdaki paltar ve beden cizgilerini gizlede bilmez. Baxislara da mane ola bilmez. Bir defe Ebu Bekrin (r.a.) qizi Esma (r.a.) ince bir paltarda Resulullahin (s.e.s) qarsisindan keçdikde Resulullah (s.e.s) ondan üzünü çevirmisdir». (Bu hedisi ebu Davud «Libas», Tirmizi «Fiten» (seh. 24) kitablarinda qeyd edibler).
3. Örtüyün özü bir zinet esyasi ve rengli qumaslardan olmamalidir. Çünki, Allah teala deyir: «Zinet yerlerini göstermesinler». Demeli, eger qadin ber-bezekli ve rengli örtük örtürse bu da yadlarin nezerini celb edirse, buna hicab demek olmaz ve bu örtük ile örtülmeye icaze verilmir. Çünki, örtülmekde meqsed zinet yerlerinin basqalari terefinden görünmesinin qarsisini almaqdir.
4. Örtük vücud xetlerini belli edecek ve fitneye sebeb olacaq qeder dar olmamalidir. Çünki, Resulullah (s.e.s) «Görmediyim iki sinif insan vardir ki, onlar cehennemin ehlidirler. Ineklerin quyruguna oxsayan deyenekle insanlari döyenler ve geyinmis lakin çilpaq görünen, pisliye meyl eden ve meyl etdiren, baslari xorasan devesinin eyri güveclerine benzeyen qadinlardir. Bu sinif insanlar Cennete girmeyecek, heç qoxusunu da duymayacaqlar». Basqa bir hedisde revayet olunur ki, «Cennetin iyi bes yüz illik mesafeden geldiyine baxmayaraq, bu insanlar onu duymaz». (Müslim, «Cennet van-Ner» 2-ci cild, seh. 128). Bu hedisi-serif Resulullaha (s.e.s) Allah teala terefinden gösterdiyi bir möcüzedir. Çünki, özünden 1400 il sonra gelen bir seyi açiqlayib basa salmisdir.
5. Örtükden gözel qoxu gelmemelidir. Çünki, gözel qoxu kisileri cezb edir ve onlarda sehvet hissi oyadir. Resulullah (s.e.s) «Harama baxan göz ve gözel etir vurub kisilerin arasina çixan qadin zina etmisdir» demisdir. Diger bir revayetde: «Bir qadin gözel qoxu sürtüb kisilerin arasindan keçer ve kisiler bu qoxunu duyarlarsa, o qadin zina etmis sayilir» (ebu Davud, Tirmizi-edeb, Ehmed ibn Henbel, Müsned 400-4). Musa bin Yesardan bele revayet edilmisdir: «Gözel etir sürtmüs bir qadin keçirdi. Ebu Hureyre (r.a.) ona: «Ey Cabbarin anasi hara gedirsen» — deye sorusdu. Qadin: «Mescide» cavabini verdi. O zaman ebu Hureyre (r.a.): «Evine dön. Qoxu gedene qeder yuyun». Çünki, men Resulullahdan (s.e.s): «Allah teala, sürtdüyü qoxunu etrafa yayaraq, mescide geden bir qadinin namazini, eve dönüb yumayana qeder qebul etmez» dediyini esitdim. (Tercib veTerhib, 3-cü cild, seh. 85).
6. Qadin ne kisi paltari geymemelidir, ne de geydiyi paltar kisi paltarina benzemelidir. Çünki ebu Hureyre (r.a.) «Resulullah (s.e.s) kisi paltari geyen qadini le'netlemisdir» — buyurmusdur. (ebu Davud, Libas 4098) Diger bir hedisde ise Resulullah (s.e.v) «Allah özlerini qadinlara benzeden kisiler ve özlerini kisilere benzeden qadinlara le'net etmisdir» deye buyurmusdur. Bütün gösterdiyimiz aye ve hedisler gösterir ki, qadinin örtünmesi vacibdir. Bu örtünme bütün sübheli yollari kesir. Qadin ve kisilerin qelbine seytanin vesvese vermesine imkan vermir. Qadinlarin namus ve izzetlerinin qorunmasini temin edir. Eyni zamanda onlara eziyyet edilmesine de mane olur. Qadin ve kisiler Allah tealanin dininden, Resulullahin (s.e.s) yolundan uzaqlasdiqca, insanlara belalar gelir. Cemiyyetde pozgunluq yaranir. Kisiler evlenmir, qadinlar ere getmir. Evlenenler de, az müddet yasayib ayrilirlar. Çünki, onlarin dünyaya mehebbetleri, axiret-cennet mehebbetinden daha güclüdür. Bu cür qadinlar dünyanin keçici ber-bezeyini, naz-ne'metini, axiretin ebedi heyatindan üstün tuturlar. Heqiqeten de, eger qadin eri üçün yox, yadlar üçün bezenib-düzenirse, o qadin kime lazimdir. Mö'min qadin ise ancaq eri üçün bezener. Bu barede gözel hedis var. «Dünya keçici ne'metlerle doludur. En gözel ne'meti saleh qadindir. Ona baxanda seni ferehlendirir. Emr edende yerine yetirir. Evde olmayanda namus, izzet ve malini qoruyur» (Sehih bir senedle revayet olunub).


Son söz evezi


Bir et parçasi asib, onu örtmeyende ona çoxlu milçek qonub, onu bulasdirib murdar edir. Qadin da açiq gezib bedenini yadlara gösterende, yad nezerler o qadina sehvet hissi ile baxib, ondan hezz alanda, bu baxislar da o qadini hemen et parçasi kimi çirklendirib murdarlayir. Murdar et parçasini heç kes almaz, deyilmi? Bu cür qadinlarla da heç kes evlenmez. Bu cür qadinlar cemiyyet üçün de qorxuludur. Çünki, bu qadinlarin beyninde ancaq bezenib-düzenmek, özünü kimese göstermek fikri oldugu üçün, onlar ne erlerini, ne de övladlarini fikirlesirler. Ondan törenen usaqlar da nezaretsiz qalib, avara adamlara qosulub, içki içib, narkomanliq edib cemiyyetimizi murdarlayirlar. Cemiyyetimiz de bax belece pozulur. Unutmayin «Qadin incidir. Inci sedef içinde olar. Qadinin sedefi ise onun örtüyüdür». Alah milletimize elm ve hidayet nesib etsin ki, memleketimizin bezi qadinlari çilpaqlasib hem özlerini, hem de diger imandan zeifleri arxalarica Cehenneme apara bilmesinlar.
Category: İslamda qadınlar | Added by: Ənfal
Views: 5681 | Downloads: 0 | Rating: 2.0/1
Total comments: 0
Yalnız qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilər şərhləri əlavə edə bilər.
[ Registration | Login ]