Main » Files » Qadın » İslamda qadınlar |
Hicabin yaranma sebebleri
2012-10-25, 6:31 AM | |
Hicabin yaranma sebebleri nedir? Nece oldu ki, buyun milletlerin, yaxud be'zi qedim xalqlar arasinda hicab yarandi? Bildiyimiz kimi, Islamin butun gosterisleri mueyyen felsefe (hikmet) ve meqsedler esasindadir. Mehz buna gore de bele bir sual qarshiya cixir ki, goresen hicab ve orpek hansi sebeb ve meslehet arasinda qebul edilmish ve ya meydana gelmishdir? Hicabla muxalif olanlar calishirlar ki, hicabin yaranma sebeblerini qeyri-insani ve vehshi adet-en'enelerle elaqelendirsinler. Bu baximdan onlar islami ve qeyri-islami hicab arasinda hec bir ferq qoymur ve cehd edirler ki, islami hicabida hemin tarixi ve ictimai sebeblerle bagli hesab etsinler. Hicabin yaranma sebebleri baresinde muxtelif nezeriyyeler ireli surulmushdur. Ekser hallarda bu sebebleri cahillik, nadanliq ve yaxud qadinlara qarshi son derece rehmsizlik kimi izah edirler.Elbette, biz calishacagiq ki, onlarin baresinde gelecek behslerde genish sekilde izah edek. Qeyd edek ki, arashdirdigimiz nezeriyyelerin be'zileri felsefi, be'zileri ictimai, be'zileri exlaqi ve be'zileri ise iqtisadi ve ya psixoloji sebeb;erdir. O cumleden; 1-Riyazet ve terki-dunyaliga meyl (felsefi sebeb); 2-Emin-emanliq ve ictimai edaletin olmamasi (ictimai sebeb); 3-Atanin ailede hokmuranligi, kishinin qadina mutleq hakim kesilmesi, kishinin oz arvadi iqtisadi menafeleri ucun istismar etmesi (iqtisadi sebebler); 4- Kishinin hesed hisleri ve ozunu istemesi (exlaqi sebebler); 5- Qadinin aybashi olmasi ve onun yaradilisha kishi ile muqayisede noqsanli yaradildiginin guman edilmesi; bundan elave qadinin cirkin bir varliq olmasi ve onunla unsiyyet yaratmaqdan cekinmek, aybashi dovrunde onlara qarshi qoyulan sert qayda-qanunlar (psixaloji sebeb). Qeyd olunan sebeblerin hec biri dunyanin hec bir yerinde hicabin yaranmasina te'sirli olmamishdir ve onlari ebes yere hicabin yaranma sebebi kimi qeyd etmishler.Eger bunlardan be'zileri, hetta qeyri islami sistemlerde hivabin yaranmasinda mueyyen qeder te'sirli olmushsa da islami hicaba hec bir te'siri olmamishdir. Ye'ni bunlar islamda hicabin qanuni hala salinmasinin hikmet ve felsefesi deyildir. Me'lum oldugu kimi, hicab ve orpekle muxalif olanlar be'zen onu maddi ve dunyevi lezzetler baresinde mueyyen bir tefekkur terzinin mehsulu hesab edir, be'zen onun ucun siyasi-ictimai sebebler getirir, be'zen onu iqtisadi sebeblerin neticesi kimi qiymetlendirir, be'zen de onu xususi exlaqi ve psixoloji sebeblerle elaqeli hesab edirler. Biz bu sebeblerin be'zilerini oldugu kimi izah etdikden sonra tenqid edecek, sonra subut edeceyik ki, Islam ozunun ictimai qanunlarinda bunlarin hec birine esas sebeb kimi nezer salmamish, onlarin hec birini islam qebul edilmish prinsipleri ile uygun sanmamishdir. Hemcinin axirda bir esas sebebden sohbet acacagiq ki, o da bizim nezerimizce hicab ucun en duzgun amil hesab olunur. | |
Views: 1021 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0 |
Total comments: 0 | |