Main » Files » Qadın » Ailə xoşbəxtliyi |
Aile sirri Sirli aile
2012-11-16, 9:12 AM | |
Sirli aile "Bir-birinizin sirrini arayib-axtarmayin" (Hucarat" suresi, aye 12) Peygember (s) buyurur: "Heyat yoldashinizla nece davranmanizda diqqetli olun, cunki o sizin Cennet ve Cehenneminizdir" Aile sirri Belke de hec bir din aile sirrine Islam dini qeder ehemiyyet vermeyib. Islama gore, aile muqeddes bir qrumdur.Cunki cemiyyeti formalashdiran qurum mehz ailedir. Ve eger aile muqeddesdirse, demek, onun sirr ve qanunlari da muqeddesdir. Lakin butun aileler deyil, yalniz o aileler muqeddesdir ki, Allahin qanunlari esasinda ve Ona xatir qurulmush olsun. Shexsi menafe ve ya zinakarliqla qurulan aileler bu desteye aid deyil. Demeli, neyinse muqeddesleshmesi ucun Allahin ona deyer vermesi lazimdir. Allahin deyer vererek muqeddesleshdirdiyi ailelerden biri de sevimli Peygemberimizin (s.e.s) ailesi idi. O, Mekkeden Medineye hicret etdikden sonra etraf qebileleri Islama sovq evmek, gozlenilen tehlukelerin qarshisini almaq ve bu kimi sebebler uzunden bir nece qebilenin qadinlari ile evlenerek onlarla qohumluq elaqesi yaradir. Amma teessufler olsun ki hemin xanimlardan bezileri Peygemberin (s.e.s) shexsiyyetini oldugu kimi derk ede bilmeyib onun aile sirrini acirlar. Bal sherbeti Hadise bele bash verir: Peygemberin (s.e.s) sovzelerinen olan Hefse ile Aishe bir gun onun Zeyneb adli bashqa zovcesinin yanina gederek orada bir qeder cox qaldigini gorur ve bundan cox narahat olurlar. Onlar Peygemberin (s.e.s) agiz iyine cox hesas oldugunu bilib bele bir plan hazirlayirlar: oz aralarinda shert kesirler ki, Peygember (s.e.s) hansi birinin yanina gelerse, agzindan iy geldiyini soylesin. Hemin gun Peygember (s.e.s) Hefsenin yanina gelir, o da Peygembere (s.e.s) yaxinlashib ondan xoshgelmez qoxusu olan megafir adli yeyilen bitkinin iyinin geldiyini soyleyir. Peygember (s.e.s) bir anliq fikre gedir ve megafir yemediyini, Zeynebin yaninda bal sherbeti icdiyini xatirlayir ve balin megafir gulunden hazirlandigini ehtiram edir. Hefse de oz novbesinde onun ehtimalini tesdiqleyir. Peygember (s.e.s) tekidle buyurur:" And icirem, bundan bele bal sherbeti icmeyeceyem, amma sen bunu kimseye soyleme". Bu Peygemberle (s.e.s) arasinda sirr olaraq qalmali olan bir mesele idi. Amma Hefse ile Aishe bir nece gunden sonra onu Medine qadinlarinin qulagina catdirir. " Tehrim" suresinin 3-cu ayesi nazil olmaqla Allah oz sevimli Peygemberinin (s.e.s) aile sirrinin heyat yoldashlari terefinden ifsha olundugundan agah edir. Peygember exlaqi Sevimli Peygemberimiz (s.e.s) onlarin bu hereketlerinden son derece narahat olur. Amma her zaman oldugu kimi, bu defe de yuksek exlaq numayish etdirerek onlardan ne ucun bele bir sheve yol verdiklerini sorushur. Peygember (s.e.s) onlarin sehvini basha dushub uzur istemelerini gozlese de bunun tam eksini mushahide edir. Hefse ile Aishe qezebli halda sorushurlar:" Bunu sene kim xeber verdi?" Canimiz ruhuna feda olsun, ey Allahin Peygemberi! Mekke mushrikleri ve Medine munafiqleri terefinden incidildiyin bes deyilmish kimi heyat yoldashlarinda sene eziyyet eder, bir-birileri ile reqabete girerek tez-tez kefini pozardilar. Haradadir malini-canini senin ugrunda feda eden Xedice?! O Xedice ki Mekkenin en valilarindan oldugu bir halda hicretden iki il evvel Ebu Talib vadisinde acliq ve susuzluqdan dozmeyib dunyasini deyishdi. Kim xeber verdi? "Heyat yoldashin Peygember iken hele bir sorushsan ki, bunu sene kim xeber verdi?! Peygember (s.e.s) temkinini pozmadan cavab verir:" Bunu mene her sheyi bilen, her sheyden agah olan Allah xeber verdi". Maraqlidir, eger bunu Peygembere (s.e.s) Allah yox, sehabelerden biri xeber verseydi, Hefse ile Aishe onu cezalandirardi? Eger bunu Peygembere (s.e.s) xeber vermek gunah idise, bes onda onlarin gordukleri ish ne idid? Qur'an bunlarin bu ishini keskin tenqid ederek buyurur: "(Eh Hefse, ey Aishe!) eger ikiniz de Allaha tovbe etseniz (cox yaxshi olar)". Cunki (Peygembere (s.e.s) eziyyet vermekle, ona xosh getmeyen bir hereket etmekle) qelbleriniz ( onun baresinde gunaha) meyl etdi. Eger ona (Peygembere (s.e.s)) qarshi bir-birinize komek etseniz, (bilin ki) onun movlasi (dostu) Allah, yardim gosterenleri ile Cebrail, emelisaleh mominler ve bundan sonra da (bututn) meleklerdir. (Yaxud onun dostu ve yardimcilari Allah, Cebrail, emelisaleh mominlerdir. Bunlardan sonra da melekler onun yardimcilaridir) ("Tehrim" suresi, aye 4) Şayə Eger o sizi boshasa, ola bilsin ki, Rebbi sizin evezinize ona sizden daha yaxshi zovceler- muselman, momin, itaetkar, tovbekar, ibadet eden, oruc tutan dul qadinlar ve bakire qizlar versin!" ("Tehrim" suresi, aye 5)Aye qadinlara xeberdarliq meqsedile nazil olsa da, medineliler sheher de "Peygember (s.e.s) qadinlarini boshuyacaq"kimi shaye yalilirdi.Bu xeberi eshiden ensar (medineliler) ve muhacirler (Medineye kocen mekkeliler) teshvishe dushurler. Kim bir-birini gorurse, "Dogrudanmi Peygember (s.e.s) oz heyat yoldashlarini boshuyacaq?"-deye sorusuhur. Hadiseden bir ay kecse de, Peygember (s.e.s) Ehli-Beytinden savayi kimse ile gorushumur, bash verenleri goturqoy edir. Bir gun Omer ibn Xettab qizi Hefse tutdugu ishden peshiman olub Peygemberin (s.e.s) yanina gelir. Amma Peygember (s.e.s) hec kimi gormek istemediyini bildirir. Hefse defelerle gedib-gelenden sonra nehayet Peygember (s.e.s) onu qebul edir. Omer Peygember (s.e.s) olduqca sade otagina daxil olub salam verir. Bir qeder susduqdan sonra nehayet ozunde cesaret tapib sorushur:" Ey Allah Peygemberi, zovcelerini boshadinmi?". Peygember (s.e.s) bir soz demir, bashini ashagi salib susur. Sonra asta sesle buyurur:" Xeyr, boshamadim". Omer ibn Xettab sonradan deyerdi:" Peygemberin (s.e.s) bu sozu qelbimde rahatliq verdi., onun konlunu almaq ucun olanlardan otenlerden danishsam da, Peygember (s.e.s) bir soz demeyib yene de susdu". Boshasaydi.... Ne ucun Peygember (s.e.s) aile sirrini bashqalarina bildiren zovcelerini boshamadi? Peygember (s.e.s) her sheyden evvel, medinelilere aile sirrinin ne qeder ehemiyyetli oldugunu basha salmaga calishir. Bele ki, o vaxta qeder cahiliyyet dovru suren ve ne az-ne cox on uc evlenme usulundan istifade eden erebler bele meselelere hec bir ehemiyyet vermez ve vaxtashiri biri ile boshanib bashqasi ile evlenerdiler.Netta onlarin bir coxu iman getirse de, hele de cahiliyyet tefekkuru ile yashayir ve bash veren deyishiklikleri hezm ede bilmezdiler. Ve tebii ki, aile sirrine hec bir ehemiyyet vermeyen erebler gelecekde Peygemberin (s.e.s) bu sebebden qadinlarindan bir necesini boshamasini esas getirecek ve aile zemininde bash verecek her bir naraziliga gore qadinlarina talaq verecekdiler. | |
Views: 1418 | Downloads: 0 | Comments: 1 | Rating: 1.0/1 |
Total comments: 1 | ||||||
|