Çərşənbə günü, 2024-04-24, 3:11 PM
Allahın Peyğəmbəri (s): «Zirəklərin ən zirəyi günahlardan çəkinmək, axmaqların ən axmağı isə günah işlər görməkdir»
Main » Files » Digər məlumatlar » Digər məlumatlar

QLOBALLAŞMA VƏ İMAM ZAMANIN (Ə.S.) ZÜHURU -4
2012-10-18, 0:25 AM
QLOBALLAŞMA VƏ İMAM ZAMANIN (Ə.S.) ZÜHURU -4
 
Müsəlman öz gələcəyi üçün heç bir zaman maraq içində olmaz. Əslində çoxu dinlərdə dindar insanlar gələcək mövzusunda pessimist düşünməzlər. Onların hamısında gələcək həyat qurtarıcının bayrağı altında işıqlıq vəd edir. Amma islam təlimində bu mövzuda daha açıq olub, xüsusi imtiyaza malikdir. İslamın çağırışlarına diqqətlə baxıldığında müəyyən olur ki, onun məqsədi millətləri müttehid etmək, beynəlxalqında mənasız və təsirsiz maneələri ortadan qaldırmaq, əsası tövhid, iman olan tək bir sözü, tək bir bağlılığı təmin etməyə çalışmaqdır.

İslam, insanın gələcək həyatını çox açıq görür, "Zühur intizarı" qəlibində insanları gələcək həyata ümidli etməkdədir, gələcək həyat mövzusunda insanların maraqlarına son nöqtəni qoymaqda və gələcək həyatı daha mənalı, daha isti təsvir etməkdədir.

İmam Mehdinin (a. f) quracağı tək dünya hökuməti gerçəkdə insanın öz gələcəyi üçün etdiyi mənasız təlaşa bir cavabdır.

Həzrət Mehdinin (a. f) vahid dünya hökuməti

İdeoloqları müxalifətə öküzün, xalqı Qloballaşma əleyhinə təzahürata məcbur edən Qloballaşma yoxdur əslində zorla/məcbur et qloballaşdırma vardır."

Məsələyə diqqətlə baxıldığında aydın olur ki, qloballaşma təbii bir işdir və ona bağlanmaq da təbii bir vəziyyətdir. Bu, bütün ölkələrin xeyirinə olardı. Amma bu gün bizim şahid olduğumuz təbii qloballaşma yox, süni qloballaşma yəni "Zorla  Qloballaşdırma" vardır. Ki bu da ədalətsizliyi əsas al/götürüb başqa millətlərin milli mənfəətlərinə təcavüz nəticəsində öz iqtisadi, mədəni və siyasi mənfəətlərini dünyada hakim etmə istəyidir.

Amerika və digər böyük güclər siyasi, iqtisadi və əsgəri üstünlüyə sahib olmaqla, əməldə qloballaşdırmağı təsirləri altına almışlar. Onlar Qloballaşmanın təbii müddətinə müdaxilə edərək, onu öz mənfəətlərinə doğru istiqamətləndirməkdədirlər. Başqa ibare ilə təbii qloballaşma prosesini sui-istifadə etməkdədirlər. Bu sui-istifadələrə qloballaşmanın bəzi mərhələlərində çox suallar ortaya çıxar: Qloballaşma elm və texnologiyanın inkişafı nəticəsində ortaya çıxmış təbii bir prosesdirmi yoxsa kapitalizmin və ya kapitalistlərin məqsədli olaraq planladığı bir məsələdirmi? Bu prossese qatılmaq bütün ölkələr üçün qaçınılmaz bir vəziyyətdirmi, yoxsa, qaçmaq üçün bir yol vardırmı? Bu şəkildə bu müddətcə qatılmaq - inkişaf etməkdə olan ölkələrin lehinə, yoxsa zərərinədirmi? Qloballaşma və ya qloballaşdırma islam təlimləri ilə uyğunlaşma içindədirmi yoxsa tərsdirmi? 

Qloballaşdırma, başqa ibare ilə söyləsək, iqtisadiyyat, mədəniyyət və siyasəti qlobal hala gətirmək - təbii olaraq vahidləşməyə aparan Qloballaşmadan fərqli bir şeydir. Çünki, Qloballaşma insanlığın tarixi, ictimai vəziyyətinə uyğun elmi, texnoloji, ictimai inkişafa aid olması halında, aydın olar və təbii bir müddətdir. Amma bu gün Qloballaşma deyərkən, yalnız bu təbii müddət qəsd edilməz. Əslində bu terminin, bu surəçinin üstündə dayanan başqa bir niyyəti vardır və o, bir növ üsul, siyasət, çıxar, dünya metodu, dünya siyasəti, dünya mənfəətləri adına insanlığa udulmaqdadır. Bu, olduqca qorxulu bir işdir. Çünki, bir növ mənfəətləri bir növ baxışı amal şəklində, dəyər olaraq tanıtmağa çalışmaqdadır. Bütün həyatı, bütün dünyanı xüsusi bir nizamla ölçmək istəyirlər. Dövlətlərin və millətlərin vətəndaş bərabərliyi, elm və texnologiyaya sahib güclərin fövqəltəbii bir işi iqtisadiyyatı zəif olan ölkələrə yükləməsinə səbəb olar. Eyni güclər əslində dünyanın onların mənfəətlərinə uyğun olmasını istəyirlər.

tebyan
Category: Digər məlumatlar | Added by: Ənfal
Views: 644 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Yalnız qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilər şərhləri əlavə edə bilər.
[ Registration | Login ]