Main » Files » Dəstəmaz-Namaz » 11 ayın sultanı |
Orucun qatili
2013-07-02, 6:07 AM | |
1. Yeyib-icmək.
Miqdarından
sılı olmayaraq, orucluq vaxtı bilərəkdən yeyilən və ya icilən hər şey
orucu pozur. Unutqanlıq üzündən olduqda isə oruc pozulmur. Agız suyu
udmaq orucu pozmur. Oruc vaxı agız boşluguna daxil olan bəlgəmi udmaq
olmaz. Dişin dibindş qida qalıqlarını bilərəkdən udmaq orucu pozur.
2. Cinsi yaxınlıq.
İstər
Ramazan ayında, istərsə də qeyri vaxtlarda orucluq zamani subh
namazından şam namazına qedər cinsi yaxınlıqda olmaq olmaz. Oruc
oldugunu unudaraq cinsi yaxınlıqda olan şexs xatırladıgı zaman dərhal
dayanmali və cinsi yaxınlıga davam etməməlidir.
3. İstimna (spermanın xaric olması)
Sevişmək
və muxtəlif yollarla spermanın xaric olması orucu pozur. Yuxuda və
qeyri-ixtiyari olaraq spermanın xaric olması orucu pozmur. Yuxuda iken
spermanın xaric oldugunu hiss edən şəxsin oyandıqdan sonra bunun
qarşısını alması vacib deyil. Subh namazından sonra yuxuda və ya adi
halda spermanın xaric olmasi orucu pozmur.
4. Allahın, Onun Peygəmbərinin (s.ə.s) və məsum İmamların adından yalan danışmaq.
Yəni
aid olmayan hər hansı sözü onlara aid etmək. Düz bildiyi hər şeyi
soyləmək, amma sonrada səhv oldugunu məlum olan hər hansı bir söz orucu
pozmur.
5. Tozun bogazdan kecməsi.
İstər
halal, İstərsə də haram olsun, qatı toz halında olan tüstünün bogazdan
kecməsi orugu pozur. Lakin bu, qeyri-ixtiyari hallara aid deyil.
Unutqanlıq üzündən olduqda isə oruc pozulmur.
6. Başı bütünlükdə suya salmaq.
Oruclu
ikən başı bütünlükdə suya salamaq orucu pozur. Deməli, orucluq vaxtı
hamamda, denizdə, hovuzda cimərkən başı suya salmaq orucu batil edir.
Unutqanlıq üzündən olduqda isə oruc pozulmur. Məcburiyyət qarşısında
qaldıqda məsələn, suda bogulan şəxsi xilas etdikdə əgər baş bütünlüklə
suya girərsə, bu halda orucu pozmuş olursunuz.
7. Cünub halında sübh namazına qədər qalmaq.
Orucluq
vaxtı şam namazından sonra cinsi yaxınlıqda olanlar və ya yuxuda cünub
olan şəxslər sübh namazına qədər qusul alıb oruc tutmalıdırlar.
Səhlənkarlıq üzündən və ya bilərəkdən bu vəziyyətdə qalmaq orucu pozmuş
olur.
8. İmalə.
Müalicə məqsədi olsa belə, orucluq vaxtı imalə etmək orucu pozur.
9. Qusma.
İstər
xəstəlik üzündən, istərsədə adi halda insan oruclu ikən bilərəkdən
qusmaqla orucunu pozmuş olur. Qeyri-ixtiyari və ya unutqanlıq üzündən
qusduqda isə oruc pozulmur.
Bilərəkdən orucu pozmaq günahdır. Bu halda insan kəffarə verməlidir.
Bir
cox hədislərdə qeybət, yalan danışmaq və bu kimi əməllərin orucun batil
etməsinə səbəb oldugu göstərilir. Lakin bütün bunlar orucun mənfi
baxımından nöqsanlı olmasına səbəb olur. Orucu batil edən hallar isə
yalnız yuxarıda göstərilənlərdir. | |
Views: 771 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0 |
Total comments: 0 | |