Çərşənbə günü, 2024-04-17, 1:27 AM
Allahın Peyğəmbəri (s): «Zirəklərin ən zirəyi günahlardan çəkinmək, axmaqların ən axmağı isə günah işlər görməkdir»
Main » Files » İslam » Cəfəri məktəbinin əsasları

Hz. Əli (a.s)ın Qəbirinin tapılması
2012-11-02, 7:47 AM
PEŞAVER GECƏLƏRİ: Hz. Əli (a.s)ın Mədfəni Haqqındakı İxtilaf


BİRİNCİ İCLAS


Hz. Əli (a.s)ın Qəbirinin tapılması


Qoca adam cavab olaraq; "Mən sirrini bilirəm, lakin söyləsəm can etibarsızlığımı kaybederim"‌ dedi. Xəlifə təhlükəsizlik verincə qoca adam belə dedi: "Atamla birlikdə bura gəldik, atam bu təpənin üzərini ziyarət edib orada namaz qıldı, atama; "Burada nə vardır?"‌ deyə soruşdum. Atam cavabımda belə dedi: "İmam Cəfər Sadiq (a.s)la birlikdə buranı ziyarətə gəldik, İmam Sadiq (ə.s); "Bura ceddimiz Əli min Əbi Talib (a.s)ın qəbirdir, yaxında aşkar olacaktır."‌ buyurdular.

Xəlifə o yerin qazılmasını əmr etdi, oranı qazıb bir qəbir əlamətinə çatdılar, orada iki sətir Sürəni yazısıyla yazılan bir lövhə gördülər, o lövhədəki yazını tərcümə etdiklərində bu sözlər çıxdı: "Bu Nuh peyğəmbərin tərəfindən yeddi yüz il əvvəl Məhəmməd (salllahu əleyhi və alih)ın qəyyumu olan Əli üçün qazdığı qəbirdir."‌

Harun bu vəziyyəti görüncə o qəbirə çox ehtiram edib torpaqları təkrar öz yerinə tökmələrini əmr etdi, özü də miniyindən aşiqi enib dəstəmaz aldı, iki rükət namaz qıldı, çox ağladı və özünü o mutahhar qəbirin üzərinə atdı. Daha sonra Hz. Musa min Cəfər (a.s)ın hüzuruna bir məktub yazaraq bu hadisənin O Həzrətdən soruşulmasını əmr etdi. Həzrət onların sualının cavabında belə yazdı: "Bəli, ora qiymətli ceddim Əməril- Möminin Hz. Əli (a.s)ın qəbiridir.

Harun qəbirin üzərində daşla bir bina edilməsini əmr etdi, bu bina "Tahciri Harun"‌ deyə məşhur oldu. Daha sonra bu xəbər digər şəhərlərə yayıldı. Möminlər ətrafdan səfər yüklərini bağlayıb O Həzrətin ziyarətinə gəlirdilər. İşdə bundan ötəri Cənabı "Seyid İbrahim Mücab"‌ də fürsət tapar tapmaz Şiraz şəhərindən Həzrətin ziyarəti üçün yola çıxdı. Kərbəlas(n)ı Müallanı ziyarət edib ondan ayrıldıqdan sonra, Haqqın səsinə lebbeyk deyib dünyadan köçdü və qiymətli ceddi İmam Hüseyn (a.s)ın ətrafında dəfn edildi. İndiyə qədər mübarək qəbiri Hz. Hüseyn (a.s)ın revakının şimal qərbində dostlarının ziyaretgahıdır.

Hz. Əli (a.s)ın Mədfəni Haqqındakı İxtilaf

Hafiz: Amma mən belə açıq və qəti buyurmanızla birlikdə mövlamız Hz. Əlinin (kerremullahu vechehu) qəbirinin Nəcəfdə olduğunu sanmıram. Çünki alimlər onda ixtilaf etmişlər; bəziləri Kufənin Sıxarıl- abadlığasında, bəziləri Kufənin məscidi məscidinin qiblə tərəfində, bəziləri Kufə məscidinin Babul- Kindəsində, bəziləri Kufə Rahbesində və bəziləri də Baqi qəbirisitanlığında olduğunu söyləmişlər. Bizim Əfqanıstanın (baş şəhəri) Qabilin yaxınlarında da Məzarı Əli adında abidə vardır; deyirlər ki mövlamız Əlinin cənazəsini bir sandığa buraxdılar sonra onu bir dəvənin üzərinə bağlayıb Mədinəyə doğru apardılar; bəziləri sandığın içərisində qiymətli əşyaların olduğunu sanaraq onu oğurladılar; sandığın ağızını açdıqlarında Həzrətin mübarək cəsədini gördülər, (bu vəziyyətlə qarşılaşınca) onu Qəbilə gətirib orada dəfn etdilər. İşdə bundan ötəri o bölgənin xalqı o abidəyə ehtiram edirlər.

Dəvətçi: Bütün bu ixtilaflar O Həzrətin, qəbirinin gizli qalmasını əmr etməsindən ötəri ortaya çıxmışdır. Bu alçaq (mən) təfsilatıyla izah etmək istəmədim. Necə ki İmam Cəfər min Məhəmmədin- əs- Sadiq (aleyhum'es- selam)dan belə bir rəvayət nəql edilmişdir:

"Hz. Əməril- Möminin Hz. Əli (ə.s) vəfat anında oğulu İmam Həsənə belə buyurdu: "Nəcəfdə məni dəfn etdikdən sonra qəbirimin yerini kimsə bilməməsi üçün bu dörd yerdə qəbir qaz: 1- Kufə Məscidində. 2- Rahbedə. 3- Cadeti Hübeyrenin evində. 4- Ğariy'de."‌

Əlbəttə bu ixtilaf sizin alimləriniz arasındadır. Çünki onlar hər kəsin sözünə etina göstərirlər. Amma Şiə alimlərinin O Həzrətin mübarək qəbirinin Necef'ul- Eşrefdə olmasında görüş ittifaqları vardır. Çünki onlar hədislərini tərtəmiz və mutahhar Əhli Beytdən almışdılar. Əhli Beytin də, beytdə (evdə) olan şeyləri (başqalarından) daha yaxşı bilmələri təbii və açıq-aşkardır.

"Hz. Əlinin məzarı Qabilin yakınlarındadır."‌ buyurduğunuz sözə gəlincə; bu söz həqiqətən çox gülüncdür, bu məşhurluq hamısıyla yalandır və bu hadisə doğru bir xəbərdən daha çox əfsanəyə yaxındır.

Daha çox sizin alimlərinizə heyrətlənilməlidir. Çünki hər yerdə mutahhar Əhli Beytdən və ONLARın sözlərindən uzaq dayanmışlar; hətta ixtilaf çıxmaması üçün atalarının qəbirinin yerini övladlarına soruşmağa belə hazır olmamışlar. Çünki ev xalqı evdə olanı daha yaxşı bilər; O Həzrətin övladlarının atalarının dəfn edildiyi yeri başqalarından daha yaxşı bilmələri (gün kimi) açıq-aşkar ortadadır.

Əgər o adı çəkilən yerlərdən hər hansı biri doğru olsaydı qətiliklə Eimmesi Ethar[Mutahhar günahsız İmamlar.] öz Şüarlarına xəbər verərdilər; halbuki onların əksinə Necef'ul- Eşrefi möhkəmləndirmişlər; hətta özləri belə O Həzrətin Nəcəfdəki qəbirinin ziyarətinə getmiş və şiələri də O Həzrətin Nəcəfdəki qəbirinin ziyarətinə təşviq etmişlər.

Sibt min Cevzi "Tezkire"‌ kitabında müxtəlif rəvayətlər zikr etmişdir; o yerə qədər ki belə deyir:

"Altıncı rəvayət də budur ki: Hz. Əli (a.s)ın qəbiri, bu gün bütün xalqın ziyaretgahı olan "Necef'ul- Eşref"‌ şəhərindədir. Bu rəvayət daha aşkar və məşhur və meşhurdur."‌

Yenə digər alimləriniz, məsələn; Hatibi Harezmi, "Menakıb"‌ kitabında Hatibi Bağdadi, öz tarixində, Məhəmməd min Talhası Şafisi "Metalib'üs- Süul"‌ kitabında İbni Ebi'l- Hədid, "Şərhi Nehc'ul- Belağa"‌da Firuz Abadi öz Cəmiyyətində (Nəcəf maddəsində) vs. O həzrətin dəfn edildiyi yerin Necef'ul- Eşref olduğunu yazmışlar.


tebyan


Category: Cəfəri məktəbinin əsasları | Added by: Ənfal
Views: 1073 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Yalnız qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilər şərhləri əlavə edə bilər.
[ Registration | Login ]